sobota 25. června 2016

Bez duše

 Název: Bez duše
 Autor: Eva Molíková
 Počet stran: 355
 Nakladatelství: Nová forma

 Můj názor: Teď už chápu proč historický román s prvky fantasy. :-) Kniha začíná se Susan v cele,což pro hlavní postavu nevypadá moc dobře.Ale je to jen malá ochutnávka konce.Děj se odehrává v mém oblíbeném Londýně,v době plesů a společenských akcí.Lady Susan je zasnoubená s Jamesem ,se kterým se znají od dětství.Oba jsou štastný,vše vypadá skvěle,dokud Susan nepožádá na maškarním plese o tanec tajemný cizinec.Byl neodolatelný,Susan se od něj nemohla odtrhnout a v momentě kdy s ní chtěl odejít ji zachránil James.Tím to ale neskončilo,od té chvíle nemohla Susan v noci spát,bála se tmy,usínala až k ránu,byla strašně unavená.Jednou při čaji si toho James všiml,takže po škádlení (který jsem mezi nima měla moc ráda),ji raději poslal spát,s tím že se stejně uvidí při večeři.Když se ale probudila,připadala si jak v noční můře.Co se stalo?To si musíte přečíst. :-D Chtěla bych vám o knize napsat ještě tolik,ale byl by to samý spoiler,a já vás nechci připravit o ty pěkná i nepěkná překvapení.Kniha se mi moc dobře četla,vždycky když jsem narazila na něco překvapivého,tak jako naschvál jsem musela knihu odložit abych se vůbec vyspala,nebo kvůli dětem protože už byly vzhůru,takže jsem měla co dělat abych vydržela do dalšího čtení. :-D Musím uznat že autorka na to,že je to její prvotina mě neskutečně překvapila.Tolik zvratů a to pro mě fakt překvapující rozuzlení.Nikdy by mě nenapadlo,kdo to neštěstí má ve skutečnosti na svědomí.Takže knihu můžu vřele doporučit. :-)

Anotace: Historický román pro ženy s prvky fantasy. Susan Lerrisová si nikdy nemyslela, že je dítě štěstěny. Ovšem když ji o ruku požádal muž, kterého nadevše milovala, zdálo se tak snadné tomu uvěřit. Stačil ale pouze jeden večer, aby přišla o všechno. Její nejbližší byli najednou mrtví a ona nechápala důvod. O to horší bylo zjištění, že právě ona je z jejich smrti obviněna. Jenže udělala to? Sama moc dobře věděla, že potom, co se z ní stalo, se dalo uvěřit jenom jediné odpovědi. James Rogers by za svou snoubenku dal i život. Tak velká byla jeho láska, a přesto se otřásla v základech během jediného večera. Je možné někoho nenávidět a zároveň milovat? James věděl, že ano. Jenže chuť po pomstě mu nedala zapomenout a už vůbec ne odpustit. Co na tom, že ji miluje?! Člověk by neměl milovat stvůru a právě tou se ona stala!

3 komentáře:

  1. Tak to jsem příjemně překvapená! Na recenze na tuhle knihu jsem se těšila a po té tvojí jsem o trochu víc nakloněna tomu si knihu přečíst. Škoda jen té obálky, ta se mi moc nelíbí.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :-)Tak kdyžtak se taky prodává jako ekniha :-)

      Vymazat
  2. Já ji mám zrovna rozečtenou a tedy překvapilo mě, jak napínavé to po romantickém začátku je. Věřím, že brzy s úsměvem na rtech dočtu a také sepíšu recenzi na náš blog. Autorka mě hodně překvapila už při prologu, i když zatím nemohu říct, jak bude působit zbytek knihy. :o)

    OdpovědětVymazat