úterý 28. června 2016

Knihovna duší


Název:Knihovna duší
Autor:Ransom Riggs
Počet stran:496
Nakladatelství: Jota

Jacob,Emma a pes Addison hledají své unesené přátele a ymbryny.Cestou se je snaží dostat netvoři a stvůry,ale jich se drží štěstí,a i když jsou úplně vyčerpaní,tak se z toho vždy dostanou,i když ne bez újmy.Při svém hledání naráží na Sharona,lodníka který vozí podivné na exkurze do různých smyček.díky tomu se dostanou do Ďáblova akru,což je smyčka pro ty nejhorší podivné na útěku.Ďáblův akr je ta nejhorší smyčka co existuje,podivný tam prodávají podivné a dokonce se tam z podivných vyrábí droga.A na tomhle místě poodkrývají jak kousky toho se se všem stalo,tak i minulost.Podaří se jim všechny zachránit?To už si budete muset přečíst.
Můj názor:Po dlouhé době jsem zase narazila na knihu která mě nebaví,o to víc mě překvapilo že to je závěrečný díl Sirotčince.První díl mě nadchnul,krásně napsaná a propracovaná kniha,pokračovala dalším dílem který se mi taky líbil,sice nebyl už tak perfektní jako první ale i tak dobrý.Ale třetí?pro mě už zklamání.A to jsem se na něj tak těšila.Do toho jsem zjistila že psát o knize která mě nebavila je strašně těžký.Nerada to píšu,ale tenhle díl mi přijde odfláknutý a bylo tom několik zbytečných scén,které se k té knize nehodily. :-( Ale to je můj názor,takže vám se třeba bude líbit,přeci jen je to pro mladší ročníky. :-)




Anotace:Dětem ze sirotčince slečny Peregrinové se krátí čas. Nebezpečný šílenec zůstává na svobodě a jejich milovaná slečna Peregrinová je stále v nebezpečí.. Na nebezpečnou záchrannou misi jsou nuceni se vydat Jakob Portman a Emma Bloom. Budou cestovat válkou zničenou krajinou, potkají nové spojence a budou čelit nebezpečím větším než doposud. Vrátí se Jakob zpět mezi své přátele jako hrdina? Dobrodružná kniha je nabitá akcí a kromě toho obsahuje 50 nových fotografií. V březnu 2016 se můžete těšit i na filmové zpracování prvního dílu v režii slavného režiséra Tima Burtona.










1 komentář:

  1. Tak to je škoda, já zatím četla jen první díl a nějak se bojím už i druhého. Ale jednička je prostě úžasná :)
    Katy

    OdpovědětVymazat