úterý 21. června 2016

Knižní výzvy

 Jste také v nějaké knižní výzvě?Já dělám Čtenářskou vývu na databázi knih a Knižní výzvu 2016 zde na fb(odkazy budou v komentu).Ve čtenářské výzvě je jen deset knih,ale je to okořeněné zadáním které člověka dokáže zaměstnat hledáním té pravé knihy. :-)
Např. Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele).Tahle výzva mě baví a už mam splněno 80%,zbývají mi 4 knihy a pro mě ty nejhorší. :-D Ještě na to mam naštěstí půl roku. :-D
Druhá výzva,Knižní výzva 2016, spočívá v tom,že si určíte kolik knih přečtete za rok 2016.Loni jsem přečetla kolem 90 knih tak jsem si letos dala 120knih a to hlavně proto že poslední dobou čtu opravdu hodně.
Nejsem žádná rychločtenářka a ani nečtu pořád v kuse.Pořád se setkávám s tim že je to strašně moc,jenže čtení je můj koníček a když mám čas tak čtu,což s mýma dětma je v době kdy spí.
Mam štěstí a spí mi ještě odpo takže zvládnu díky tomu přečíst hodně knih.Kdo ví jak dlouho to bude trvat,ale jsem za to ráda,že mám pár hodin denně pro sebe. :-) A to ještě nečtu stále,protože kdybych četla pokáždé když spí,tak bych těch knih přečetla mnohem víc. :-D V téhle výzvě momentálně čtu svou 76.knihu a vše si pečlivě zapisuju,dokonce kolik stran měsíčně přečtu.Nakonci roku to bude zajímavé číslo. :-D Jak daleko jste vy?



5 komentářů:

  1. http://www.ctenarskavyzva.cz/

    https://www.facebook.com/events/746513928812075/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem také na čtenářské výzvě- 20 knih a už jich mám také dost přečtených, ale vždycky se mi pak do ruky dostanou jiné knihy, které nemám kam zařadit :D A že jich je :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně zajímavá statistika! Na ten výsledný počet knih jsem zvědavá :) Já letos výzvu snížila na 50, protože jsem měla za to, že kvůli státnicím a bakalářce nebude čas...ale nějak jsem se už teď i přes to všechno dostala na cca 40 knížek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mateřská je skvělá :-D :-D Tak to je super,tak co to navýšit? :-D

      Vymazat