neděle 26. června 2016

Mé nedokončené knižní série-1.část



Pro někoho možná článek o ničem,ale pro mě věčné trápení. :-D Určitě to znáte,koupíte nebo dostanete knihu a pak zjistíte že ta kniha je třeba třetí díl nějaké serie.Co teď?Dokoupit zbytek nebo číst,i když je to jen volně navazující? Já jsem ten typ člověka co musí prostě dokoupit,a nejen to,dokud nemám doma všechny díly,tak to nezačnu číst.Já vim,jsem blázen,ale já je ráda čtu většinou hned najednou.Někdy se mi stane,že neodolam a pak se doma koušu nervama dokud nemam další díl. :-D Takže ted bych vám chtěla představit ty moje nekonečné serie a třeba díky tomu najdete i dobré tipy. :-)


Camilla Lackberg-Série Erika Falcková a Patrik Hedstrom 
1.Ledová princezna
2.Kazatel
3.Kameník                                   
4.Smolař                                       
5.Elsyino tajemství                       
6.Mořská panna                           
7.Strážce tajemství                      
8.Andělíčkářka
9.Krotitel 
Krotitele jsem loni vyhrála na jednom blogu a ještě jsem se nějak nedostala ke koupi zbylých dílů.Ale naštěstí jsou ještě v prodeji,takže nemusím nějak extra pospíchat. :-)
 Oliver Potzsch-Série Katova dcera
1.Katova dcera
2.Katova dcera a černý mnich
3.Katova dcera a král žebráků
4.Katova dcera a čaroděj
5.Katova dcera a ďábel z Bamberku

Historické romány miluju,takže když jsem našla tyto tři knihy ve výprodeji kus za 49kč,tak museli být moje.Jen doufám že nebudu mít problém sehnat první díl.



Tom Egeland-Série Bjorn Belto
1.Konec kruhu 
2.Strážci úmluvy
3.Luciferovo evangelium
4.Nostradamova závěť

Tohle byl ten případ,kdy jsem si omylem koupila první díl serie,ale protože to vypadá dost slibně,tak to vydržim. :-)
 
 Kate Mosse-Série Languedoc
1.Labyrint
2.Hrobka
3.Citadela

V jedné výměně jsem zahlédla velkou tlustou knihu. :-D Já jsem na tlustý knížky blázen. :-D
A když jsem si na databázi k ní kupovala první díl,tak mě paní neupozornila že je to paperback a to mě moc štve,takže jí budu muset pak někdy nahradit.
John Lutz-Série Noc
1.Noční host
2.Noční mstitel
3.Noční pavouk
4.Noční vraždy
5.Noční strach
6.Mrazivá noc

Nevim proč,ale myslela jsem si že má John Lutz jen jednu serii.Takže jsem zkoupila ty co byly ve výprodeji.až když došly tak jsem zjistila že jich je víc. :-( Ale prý je to skvělý autor,takže čim víc,tim líp. :-)
 John Lutz-Série Frank Quinn
1.Temnější než noc
2.Na zabití
3.Noční vraždy
4.Potřeba zabíjet
5.Mistr X
6.Serie
7.Pulz
8.Zvrat
9.Šílenství
10.Skládačka
Kari Koster-Losche-Série Ranhojička
1.Hakima-Lékařka z Toleda
2.Návrat Hakimy


Kdo zná knihy do vlaku?U nás na nádraží jsem si tuto knihu vzala do vlaku,s tim že si ji budu cestou číst.Bohužel jsem zjistila že to je druhý díl,takže jsem celou cestu pročumákovala z okna. :-D
 Cassandra Clare-Série Pekelné stroje
1.Mechanický anděl
2.Mechanický princ
3.Mechanická princezna

Knihy Cassandry Clare totálně miluju,proto si tyto šetřím na to,až budu mít i třetí díl,abych si je mohla přečíst najednou. :-)
Jamie McGuire-Série Prozřetelnost
1.Prozřetelnost
2.Proroctví
3.Eden

Na tuhle sérii jsem slyšela tolik chvály,takže když jsem ji našla v levných knihách,musela jsem ji mít.Když došla,tak jsem rovnou psala Yoli kvůli třetímu dílu  a tam mi oznámily to nejhorší co mohli.Třetí díl se jim nevyplatí vydat.Naštvalo mě to neskutečně,anglicky skoro vůbec neumím,takže nevím,jestli si ty dva díly mam přečíst nebo ne. :-(

A to by bylo pro dnešek vše.Těch sérií mam hodně,takže to vychází na tři části a jestli vás to zaujme,udělám další. :-)


4 komentáře:

  1. Hihi mám to stejně, akorát tedy třeba u těch detektivek volných to tolik nehrotím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada ze v tom nejsem sama :-D To ja jo,jsem moc narocna :-D

      Vymazat
  2. Tohle znám, moc dobře :D A sama mám štěstí na to, že často vlastním prostřední díl anebo poslední, ale celou sérii jsem ani nerozečetla xD Nejvíc smolné to bylo, když jsem si pořídila Pulz. Netušila jsem, že je to sedmý díl série... :D :D :D Nejvíc mě to ale mrzí u trilogie Zahrada nesmrtelnosti, protože ta mě moc bavila, ale nakladatelství Fortuna Libri ten poslední díl vydávat nebude :c

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahrada nesmrtelnosti?Ty jsem si chtěla koupit,tak to teda ne :-(

      Vymazat