čtvrtek 23. června 2016

Rozbalovačka č.1

Co potěší nejvíc?První recenzní výtísk přímo od autorky a ještě k tomu s věnováním a podpisem.Jen co dočtu tak knize najdu čestné místo v knihovničce,jako knize Urban Games.Oblíbila jsem si české začínající autory.Nevim proč,vždycky mě překvapí jak umějí dobře psát.A jelikož jsem nevydržela tak už jsem knihu načla.A?Bože to je tak dobrý,že večer snad nepujdu spát. :-D
A ted k rozbalování.
Na poštačku jsem narazila cestou z krámu.Najednou se vynořila přede mnou a protože jsem s balíčkama známý případ tak už mi hlásila že pro mě jeden má. :-D Takže jen co jsem nalezla stín,tak jsem začla rozbalovat a radovat se. :-D Pak jsem si vynadala protože mi došlo že jsem chtěla fotit jak to postupně rozbaluju. :-D Tak jsem to doma zakamuflovala,tak snad budete spokojení. :-)

    Kniha byla opravdu pečlivě zabalená,za což jsem ráda,protože známe všichni Českou poštu že? :-D
                                                                 No neni krásná? :-)
                                                      To věnování mi udělalo obří radost.
Kdo zná?

13 komentářů:

  1. Gratuluji k recenznímu výtisku a těším se na recenzi :-) knížka vypadá opravdu moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska je den přírůstků Bez duše. :D My ho taky obdržely a vím minimálně ještě o jedné blogerce, která knížku dneska postovala na svým fb. :D Ať se knížka líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D koukala jsem :-D ale tim líp,zaslouží si propagaci víc než nějaký bestselery :-)

      Vymazat
  3. Snad se ti knížka bude líbit ^^ přeji pěkné čtení!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha s venovaním určite poteší, tiež mám jednu takú od autorky a je to výborný prírastok do knižnice, takže prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji! :) Těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  6. O knížce jsem zatím neslyšela. Gratuluji k novému přírůstku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k recenzáčku a užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Knihu neznám, ale nevypadá vůbec špatně! :)

    walletofinfinity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vsem dekuju,uz odkladam mobil a jdu na ni. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k recenzáčku a přeji ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Neznam ale ceske autory musime podporovat :)

    OdpovědětVymazat