čtvrtek 30. června 2016

Shrnutí za červen


Červen byl pro mě velmy plodný,jak na na koupené knihy ,tak na přečtené.Asi za to mohlo to ošklivé počasí co bylo,protože co by taky jiného člověk dělal když prší? :-D Získaných knih mam 28 kousků a 15 přečtených .Tak se jdeme na to mrknout.

Koupené knihy:

První dva balíčky byly z Knižního klubu.Jelikož nám tu zavřeli zásilkovnu,tak jsem musela do sousedního města,což byl s mými dětmi fakt zážitek. :-D A to ani nemluvím o tom že to bylo šíleně těžký. :-D Domu jsem se doslova doplazila a vyslechla si,že jsem s těma knihami už fakt blázen. :-D
 

 Sérii Loď mezi hvězdami jsem našla ve výprodeji.První díl mají za 97kč,třetí za 105kč a druhý mají ještě za plnou(225kč) ale bylo by to blbý mít první a třetí. :-D Další výprodejovky jsou Fenomén a legenda kus za 97kč,tam mi chybí třetí díl ale na ten si počkám až bude taky v akci.Někdy se hold vyplatí čekat. :-) No a zbytek mam do sérií.
                                                       .........................................................

                 Další dva balíky jsem si vyzvedla na poště,tu mam naštěstí kousek od baráku.

Kapitánova dcera je z levných knih za 49kč,moje koupě roku. :-) Zbytek jako vždy výprodej Knižní klub.Všechny mě stáli jen tisícovku.Ráda tam nakupuji,ale bohužel nekradu,takže nakupuji kolikrát dopředu,to znamená že si musím do košíku hodit vždycky nějakou ve předprodeji. :-) To jen kdyby vám bylo divný proč mam knihy co už nejsou v akci až teď. :-)


Recenzní výtisky:
                        Můj první recenzák od začínající autorky.Kniha Bez duše mě zaujala svou anotací, takže když jsem objevila výzvu pro recenzenty,tak jsem neodolala. :-)

 Anotace:Historický román pro ženy s prvky fantasy.

Susan Lerrisová si nikdy nemyslela, že je dítě štěstěny. Ovšem když ji o ruku požádal muž, kterého nadevše milovala, zdálo se tak snadné tomu uvěřit. Stačil ale pouze jeden večer, aby přišla o všechno. Její nejbližší byli najednou mrtví a ona nechápala důvod. O to horší bylo zjištění, že právě ona je z jejich smrti obviněna. Jenže udělala to? Sama moc dobře věděla, že potom, co se z ní stalo, se dalo uvěřit jenom jediné odpovědi.

James Rogers by za svou snoubenku dal i život. Tak velká byla jeho láska, a přesto se otřásla v základech během jediného večera. Je možné někoho nenávidět a zároveň milovat? James věděl, že ano. Jenže chuť po pomstě mu nedala zapomenout a už vůbec ne odpustit. Co na tom, že ji miluje?! Člověk by neměl milovat stvůru a právě tou se ona stala! Recenze zde

Vyhrané knihy:  Vůbec nic.


Jiným způsobem získané knihy:
Danikena mi přinesl manžel z knihovny,byl tam tisknout a objevil ji ve vyřazených knihách.Stigmata duše jsem našla v knihovničce do vlaku.Skvělá kniha,od autorky si musím sehnat další. :-)




Potom jsem zase musela na vlak a zase v knihovničce do vlaku jsem našla knihu od autora Malého prince.A aby to nebylo málo,našla jsem v knize výstřižky ze starých novin. Fakt poklad. :-)







Přečtené knihy:

1.Nekonečné moře-Rick Yancey                         10.Mrazivé ticho-Wulf Dorn
2.Ptáci a jiné povídky-Daphne du Maurier          11.Postav hlídku-Harper Lee
3.Zrádný anděl-Ulrike Bliefert                            12.Kapitánova dcera-Leah Fleming
4.Motýlí křídla-Veronika Bicker                          13.Knihovna duší-Ransom Riggs
5.Výkřik do tmy-Manuela Martiny                      14.Bez duše-Eva Molíková
6.Stigmata Duše-Markéta Pilzová                        15.Loď mezi hvězdami-Beth Revisová
7.Dotek chladu-Tamina Berger
8.Čekání na zázrak-Stacey Kade
9. Porodní bába z harému-Roberta Richová

Stran přečteno za červen je 4223 a celkově od začátku roku to dělá 24879 stran a 79knih.Šílený já vím. :-D A jak jste na tom tenhle měsíc vy? :-)

Ps:Příště bude foto všech přečtených. :-)










5 komentářů:

  1. Teda Evi, jak tohle dokážeš přečíst, opět zírám :)) A krásné nové přírůstky, taky jich mám opět dost za červen, jak jinak :D
    Já teda přečetla sedm knížek a dnes ještě jednu rozečtu, ale nechám ji asi už do července. Uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :-) No musime mit preci zasoby na duchod :-D :-D

      Vymazat
  2. Krásné knihy. Můžu jen závidět, můj měsíc byl hodně špatný. Ale teď začaly prázdniny, takže snad se to zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy. Můžu jen závidět, můj měsíc byl hodně špatný. Ale teď začaly prázdniny, takže snad se to zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pořádná kupa přečtených knih to tedy koukám a krásné přírůstky. :)

    OdpovědětVymazat