čtvrtek 28. července 2016

Deník Ellen Rimbauerové- Dům v růžích

Název: Deník Ellen Rimbauerové - Dům v růžích
Autor: Joyce Reardonová
Počet stran: 292
Nakladatelství: Beta

Můj názor:
Mladá dáma Ellen se zamilovala do dvakrát staršího průmyslníka Johna Rimbauera.John je velmi bohatý muž, a chce to dát najevo stavbou domu, který v Seattlu ještě nikdo nikdy neviděl.Obří třípatrové sídlo, jež někteří nazvou dokonce zámkem.
Johnovi trvalo, než požádal Ellen o ruku, ale když se na stavbě stala první nehoda, došlo mu, že život může skončit náhle.Požádal tedy Ellen o ruku ještě v den, kdy viděla zemřít předáka na stavbě, a to vše jen díky dědici.
Ze začátku v tom možná byla láska, ale ta se postupně začala vytrácet.
První rok strávily na cestách, jelikož dům ještě nebyl postaven a John potřeboval kvůli firmě navázat nové kontakty.
Ellen měla za úkol, nakupovat nové vybavení do domu, k čemuž jí pomáhaly plány domu, které ji John ukazoval.
Během cesty Ellen onemocněla horečkou, kterou přenáší muži, ženy na ní mohou umřít.Díky tomu zjistila, že ty představy, že jí John podvádí, jsou pravdivé.Z horeček jí pomohla Sukina, která se potom stala její nejlepší přítelkyní.
Po tom všem se Ellen rozhodla, že to Johnovi vrátí tím, že ho zruinuje.Dům se bude stále stavět a zařízení bude kupovat co nejdražší.V tom všem ji ještě utvrdí sám dům, v kterém se ztrácejí lidé.Nikdo je už nikdy nenašel.
Pohltil je dům?Může dům být živý?Proč si bere jen ženy a zabíjí muže?
Rozhodně mrazivý a zajímavý příběh Ellen Rimbauerové, který je založen na skutečných událostech.Až na to, že ve skutečnosti je to Winchester house.
Knize nemám co vytknout, je to skvělý doplněk k filmu, který nás pořádně seznámí se životem Ellen.
Nechybí tam zvraty, tajemno, a mnoho druhů lásky.Dost se tam píše o sexu, ale jen tak decentně, žádný detaily.
Líbilo se mi tam hodně, že si Ellen nenechala nic líbit, ale že se rozhodla Johnovi postavit všemi možnými způsoby.No a samozřejmě ty záhady domu.
Kniha mě hodně nadchla, jen mě mrzí, že u nás nevyšel dům v růžích od Kinga, ale snad se někdy dočkáme.

Anotace: Na počátku dvacátého století si Ellen Rimbauerová, mladá manželka seattleského průmyslníka Johna Rimbauera, začala psát pozoruhodný tajný deník. Svěřovala se v něm se svými úzkostmi ohledně manželství, vyjadřovala zmatek nad novou podobou sexuality, jež se v ní probouzela, a zamýšlela se nad životem, který se pro ni postupně stával noční můrou. Deník sleduje přerod dívky v ženu, rovněž však popisuje vznik Rimbauerova honosného sídla zvaného. Dům v růžích, které se v následujících letech stane místem mnoha strašlivých a nevysvětlitelných tragédií. Deník Ellen Rimbauerové – Dům v růžích je jedinečný dokument poskytující neobvyklý pohled na život aristokratické společnosti na začátku dvacátého století, odhaluje skryté emocionální utrpení jedné ženy a zaznamenává záhadné a šokující události v Domě v růžích.

3 komentáře:

  1. Knihu mám už nějaký čas také doma, tak jsem zvědavá. Koupila jsem ji za 19 korun, čemuž se prostě odolat nedalo :) pak jsem ji nějak odložila a zapadla mi do nepřečtených. Tvoje recenze mě dost nalákala přečíst ji co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku mám doma už dlouho, ale pořád jsem se k ní nedostala. A po pravdě mě ani nelákala. Potom jsem o ní slyšela dost nadšeně mluvit Ondru z Knižního špajzu, teď tvoje recenze je taky pozitivní, tak ji budu muset posunout kupředu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze! Píšu si ji na wishlist :-)

    OdpovědětVymazat