pondělí 4. července 2016

Mé nedokončené knižní série-2.část



Dnes jem tu s pokračováním mých nedokončených serií.Myslela jsem, že vás to nebude moc zajímat, ale když jsem viděla,že tento článek má přes 300 shlédnutí,tak jsem se rozhodla pokračovat.Takže doufám, že se vám tento bude také líbit.V tomto díle je více nedávných novinek u kterých čekám, až vyjde pokračování.A řekla bych že nejsem jedniná.Takže jdem na to.


 Jacob Grey- Série Feralové

1. Pod křídly vran
2. Černý roj útočí


Tuto knihu jsem vyhrála a měla jsem z ní neskutečnou radost.Je to ten typ fantasy, kterou můžete číst v kterýmkoliv věku.Škoda že na druhý díl musíme čekat až do listopadu, ale asi si jí nadelím k vánocům.
 Kate A. Boormanová- Série smrtná zima

1. Smrtná zima
2. Temná tání
3. Ohniště (aspoň podle překladače)

U smrtné zimy jsem podlehla reklamě a jsem za tom moc ráda.Kniha mě neskutečně vtáhla do děje, takže čekání na druhý díl je utrpení.Díky tomuto článku jsem teď zjistila, že vyjde v listopadu.Hurááá.
 Lincoln Child- Série Jeremy Logan

1. Hlubinná bouře
2. Ledová kletba
3. Třetí brána
4. Zapomenutý pokoj

U téhlé série mě zaujala anotace Zapomenutého pokoje.Chtěla jsem si ho hned koupit, ale zjistila jsem, že jde o sérii.Naštěstí to je jedna z těch, u kterých je jedno v kterém pořadí ji čtete.A musím uznat, že pan Child si mě získal.

 Rick Yancey- Série Pátá vlna

1. Pátá vlna
2. Nekonečné moře
3. Poslední hvězda

Zase výhra.U Baronetu jsem vyhrála dvě knihy dle vlastního výběru a jelikož jsem vídala různě po bazarech Pátou vlnu, tak jsem mrkla o čem je.
Za mě pecka.A třetí díl vyjde za týden.


Cornelia Funkeová- Série Inkoustový svět

1. Inkoustové srdce
2. Inkoustová krev
3. Inkoustová smrt

Viděla jsem film, který se mi moc líbil.Náhodou díky jedné zlaté skupince na fb, jsem zjistila že je to podle knihy.

Heidi Rehnová-Série Třicetiletá válka

1. Vojenská felčarka
2. Čarodějnické zlato

Vojenská felčarka mě neskutečně zaujala svojí anotací.Díky tomu, že jsem si pár měsíců počkala, jsem si ji mohla koupit ve slevě v Knižním klubu.Nádherná kniha, takže jsem se těšila na pokračoví, které ale ještě nemám,protože ta cena za něj se mi vůbec nelíbí.Hold si ještě nějakou chviličku počkám.

Sabaa Tahirová- Série Jiskra v popelu

1. Jiskra v popelu
2. Pochodňí proti noci (asi,zase překladač)

O téhle knize si myslím nemusím psát nic.Kdybych ji nevyhrála, tak bych si ji na 150% koupila.Za mě kniha roku.




Victoria Aveyardová- Série Rudá královna

1. Rudá královna
2. Křišťálový měč

Další kniha ,u které dychtivě čekám na druhý díl.Prý připomíná Hunger Games,ale z mého pohledu jen lehce.
No a pokud se nic nezmění, tak koncem srpna nám vyjde Křišťálový meč.
Julie Kagawa- Série Talon

1. Talon:Společenstvo draků-Zkouška věrnosti
2. Tulák (asi)
3. Voják (asi)

Zase výhra.Jeden čas sem měla štěstí.Kniha se mi moc líbila, hlavně ta myšlenka , že  draci se můžou proměnit v lidi a žít mezi náma.V originále jsou už tři díly, tak doufám že u nás bude brzo pokračování.



Uf, teda myslela jsem že budou jen tři části, pak jsem v mobilu našla fotky které jsem zapoměla odeslat do mobilu.Takže to vypadá na čtyři. :-D
Jinak omlouvám se za kvalitu fotek, ale technika mě to pomalu zrazuje, takže fotim mým starým mobilem.snad bude jednou líp. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat