neděle 24. července 2016

Mé nedokončené knižní série- 3.část


Je tu třetí pokračování mých nedokončených knižních sérií.Původně jsem si myslela, že to bude tak na pět částí, ale zjišťuju, že to bude nekonečný, protože nakupuju stále nové a nové série.Hodně asto opravdu omylem, a není nad to když koupíte knihu ze série, která má dvanáct dílů.Rozhodla jsem se, že na nový rok, budu dokupovat série přednostně, ať se mi to šílené číslo zmenší.Momentálně mam totiž doma 42 načatých sérií.Je to neskutečně ubíjející, hlavně ten strach, abych některé díly ještě sehnala.Tak snad to předsevzetí zvládnu a jdeme se mrknout co tu mám.

 Samantha Shannonová- Série Kostičas
1. Kostičas
2. Vidořád

Původně jsem chtěla číst, až budu mít všechny díly, ale zjistila jsem, že bude jedenáct dílů, takže to tak dlouho asi nevydržim. :-D
Obzvlášť, když jsem na stránkách autorky nenašla zmínku o další knize.

Wilbur Smith- Série Řeka bohů

1. Řeka bohů
2. Řeka bohů- Bůh pouště
3. Řeka bohů 2
4. Řeka bohů- Čaroděj
5. Řeka bohů- Vnitřní oko

Tak jsem si myslela, že mám všechny díly, a pak mi někdo napsal, že je ještě doplňkový díl. :-D Ale film miluju. 
 Anthony Ryan- Série Stín krkavce

1. Píseň krve
2. Pán věže
3. Královna ohně

U téhle série si fakt počkám a zkuste mi někdo napsat, že to není trilogie. :-D

 Yrsa Sigurdardóttir- Série Tóra Gudmundsdóttir

1. Poslední rituál
2. Mrazivé světlo
3. Žhavý hrob
4. Led v žilách
5. Ohnivý anděl
6. Plavba smrti

Od autorky jsem četla jen Pamatuji si vás všechny, ale tak se mi kniha líbila, že musím mít od ní všechny.

Anita Grace Howard- Série Šepotání

1. Šepotání
2. Divotání
3. Zrcadlení

Asi si řikáte, proč mam zaškrtnuté dvě a na fotce jen jednu.Je to tím, že mám knihu objednanou a přijde v září s třemi jinýma, co jsou první tři díly jedné dvanácti dilné série. :-D Blááázeeeen....
 Nicholas Sparks- Série Calhounovi

1. Zápisník jedné lásky
2. Svatba

Kdo ten film nikdy neviděl že? Takže když jsem na ní narazila ve výprodeji, tak jsem ji musela mít.A když jsem pak koukala na další knihy od Sparkse, tak jsem zjistila, že je i druhý díl.Uff
 Sarah J. Maas- Série Skleněný trůn

1. Skleněný trůn
2. Půlnoční koruna
3. Dědička ohně
4. Královna stínů

Tohle je série, která je každým dílem lepší a lepší.A jestli jsem to dobře pochopila, mělo by být pět dílů.V říjnu by mělo být pokračování, tak se už moc těším. :-)
 J.K. Rowlingová- Série Harry Potter

1. Harry Potter a Kámen mudrců
2. Harry Potter a Tajemná komnata
3. Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
4. Harry Potter a Ohnivý pohár
5. Harry Potter a Fénixův řád
6. Harry Potter a Princ dvojí krve
7. Harry Potter a Relikvie smrti

Myslím si, že o téhle sérii nemusím psát nic.Jen to že si každý rok, s novým ilustrovaným vydáním, koupím i jeden klasický díl.

Jožo Nižnánsky- Série Čachtická paní

1. Čachtická paní
2. Žena dvou mužů

Na tuto knihu jsem přišla díky babičce, která ačkoliv moc nečte, tak Čachtickou paní miluje.Takže jsem si jí taky pořídila a moc se na ní těším. :-)





11 komentářů:

  1. Yrsa Sigurdardóttir- Série Tóra Gudmundsdóttir taky mám přečtený zatím jen Žhavý hrob :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kostičas má mít 11 dílů? Shannonová vždycky mluvila jenom o sedmi...
    Pán věže trilogie opravdu je a poslední díl vychází letos na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Psal mi to mesic zpet nekdo pod Hostovskym prispevkem tak nevim :-D
    Uf tak aspon neco :-D

    OdpovědětVymazat
  4. 11 dílů?! Já měla za to, že Kostičas má mít sedm :/
    Jinak Skleněný trůn jich rozhodně nebude mít pět, původně to mělo být šest, ale teď se mluví o dalších, protože Sarah se prý trochu rozepsala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, ale i neeee :-D Chci co nejvíc knih od ní, ale jak dlouho to bude trvat....

      Vymazat
    2. 11 mě taky zaráží, od začátku se mluvilo jenom o sedmi. Podle mě muselo dojít k nějaké dezinformaci, projela jsem fb autorky až k srpnu 2014 a o tom, že by měnila plánovaný počet dílů tam nebylo jediné slovo.

      Vymazat
    3. Psal mi to někdo na stránkách hostu, tak nevim :-)

      Vymazat
  5. Kostičas, Šepotání, Skleněný trůn- série do kterých bych se už měla také pustit :D :)
    Od Yrsi si chci pořídit Pamatuji si vás všechny, protože to má prý být super duchařina :)

    OdpovědětVymazat
  6. Yrsu chci také, zatím mám tři díly :))

    OdpovědětVymazat
  7. Třetí díl Kostičasu má v Británii vyjít v březnu 2017, u nás snad prý v témže roce (zjišťovala jsem u Hostu). Autorka v současnosti pracuje na čtvrté knize :)

    OdpovědětVymazat