středa 27. července 2016

Mé nedokončené knižní série- 4.část


Dnes tu mám čtvrté pokračování mých nedokončených knižních sérií.U posledního článku jste mi někteří napsaly, že mé utrpení u některých sérií bude delší a u některých snad kratší.Je asi lepší to vědět, ale já to čekání na další díly tak nesnáším.Proto jsem se rozhodla, že některé série načnu, až budu mít všechny díly.Což u některých není tak lehký, obzvlášť když na vás ze všech stran padá jak je to perfektní kniha.
Jinak rozhodla jsem se, že na začátku nového roku pak napíšu přehled toho, které série jsem dokončila a které ještě zbývají.Jsem na to hodně zvědavá.
Původně jsem myslela, že tohle bude poslední článek na nějaký čas, ale oni se ty série mi tu nějak množí. :-D

 Marie Lu- Série Legenda

1. Legenda
2. Fenomén
3. Šampion

Tato série byla ve výprodeji a protože žádná kniha od CooBoo mě ještě nezklamala, tak jsem si je koupila.Jen nevím jestli mam čekat, až zlevní třetí díl, nebo si ho koupím k vánocům.
 D.Preston a L.Child- Série Pendergast

1. Relikvie
2. Relikviář
3. Kabinet kuriozit
4. Zátiší s vránami
5. Pekelná síra
6. Tanec smrti
7. Kniha mrtvých
8. Kolo temnoty
9. Hřbitovní tanec
10. Horečnatý sen
11. Chladnokrevná msta
12. Dva hroby
13. Bílý oheň
14. Modrý labyrint
15. Karmínový břeh

Tak tohle je asi nejdelší série, co tu mám.A bude mi trvat věčnost, než budu mít všechny díly.Jinak ta kniha mrtvých je teprve objednaná, ale už s ní počítám

Sarah Crossan- Série Dech

1. Dech
2. Vzdor

Na tuhle knihu jsem už neskutečně natěšená, ale pořád nemám druhý díl, tak snad brzo ho budu mít. :-)
Emmy Laybourne- Série Monument 14

1. Monument 14
2. Nebe v plamenech
3. Cesta pustinou

Nesnášim, když mi chybí jedna kniha do série.Obzvlášť, když první dvě jsou ve výprodeji a třetí za plnou.
Dan Brown- Série Robert Langdon

1. Andělé a démoni
2. Šifra mistra Leonarda
3. Ztracený symbol
4. Inferno

Tuto sérii mam v hledáčku neskutečně dlouho, a musim se přiznat že jsem dřív ani nevěděla, že to je série.Takže když jsem tuhle knihu dostala výměnou za víno, tak jsem skákala dva metry vysoko.Ne na dlouho, protože databáze mě zas těžce zklamala. :-D

Stephenie Meyerová- Série Stmívání grafický román

1. Stmívání 1. 
2. Stmívání 2.

Tuhle krásku jsem koupila na buxu jen za 9 kč.Přečetla jsem ji hned jak došla a ted nutně potřebuju další.Už je na čase si ji koupit a doufám, že brzo vyjdou další. :-)
Hugh Howey- Série Silo

1. Silo
2. Turnus
3. Prach

Naprosto skvělá série, už se nemůžu dočkat, až v prosinci vyjde třetí díl.Úplně mě ty knihy pohltily.Koukala jsem, že spisovatel napsal více knih, tak snad se jich někdy dočkáme.
S.J.Bolton- Série Lacey Flint

1. Už mě vidíš?
2. Volavka
3. Tak to je, tak to bude

Výborná autorka, jako první jsem četla Obětinu, která do série sice nepatří, ale díky ní začlo mé šílenstvý ala Bolton.
Knihy má tlusté, ale přečtete je jedním dechem během pár dní.Volavku mám na vánočním seznamu, tak snad se dočkám.
Angela Marsonsová- Série Případy Kim Stoneové

1. Němý křik
2. Špatná hra

O téhle knize snad nemusím nic psát, jen to že moc moc očekávám další díl. :-D
Sofia Caspariová- Série Argentinská sága

1. V zemi korálového stromu
2. Laguna plameňáků
3. Píseň vodopádu

Tuhle sérii jsem chtěla koupit na buxu jako komplet, ale dost mě překvapilo, když jsem první díl objevila v Lk a druhý na arara.cz ve výprodeji.Takže jsem aspon dost ušetřila.Už jen sehnat poslední.

5 komentářů:

  1. Já čekám na špatnou hru jako na trní :DNěmý křik byl úžasný :D A ten Dech vypadá taky moc pěkně :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zrovna Brownovy knížky na sebe nenavazují, takže je v podstatě jedno, v jakém pořadí je přečteš. Každá je samostatný příběh, společný je jen hlavní hrdina. Každopádně za přečtení určitě stojí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi chybí třetí od Monumentu :) S plameňáky jsem měla v Araře smůlu, no mohli by je dát třeba taky do LK. Přemýšlela jsem nad Silem jako i nad Marťanem, sci-fi nečtu, ale tohle mě docela láká. Ovšem nevím, jak by mi to sedlo. Ale Marťana asi někdy zkusím... tedy trochu mimo mísu tady u článku :)) A v Kim Stoneové taky hodlám pokračovat :) Od Browna mám zatím Anděle a Šifru :)) Ach ty série :)) Mám rozdělaného Nesboho, Olsena, Keplera a další a další :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D. Taky by si mohla dat na blog nedokoncene serie :-) Docela by me to zajimalo co tam mas :-D U Sila a Martana jsem se taky dost bala,alr nakonec me uplne dastali :-)

      Vymazat