sobota 23. července 2016

Moje knihovna část 1.

Zatím nemám jednu velkou knihovnu, ale snad brzo bude.Takže mám knihy všude možně po bytě.A jelikož jich není málo, tak tenhle článek bude na dvě tři části.Jako první vám představím pár poliček co mám v pokoji.Zrovna tyhle patří mezi nepřečtené.Že se jich vám zdá hodně?Tak bacha, nejsou tu všechny.




 Do pokoje ukládám nejnovější kousky.Zrovna tuto knihovničku mam naproti posteli, takže mam kolikrát co dělat, abych pohled udržela na televizi.Je to tak těžký pořád se nekochat a vnímat film.



Na levé fotce mam pidi kousek, kam odkládám knihu, kterou právě čtu.Což je momentálně Nalehko.A vlastně chyba, mam tu jednu přečtenou a to je první díl Vetřelce.


 Ty názvy knih od Tany Frenchové úplně bijou do očí. :-D
Do Atlanstkého genu se pustím co nejdříve, koupila jsem si ho k narozkám a už je na něj čas.

 Do série Řeka bohů bych šla nejradši hned, ale pořád mi chybí jeden díl.Nebýt filmu, tak ani nevím že ty knihy existujou.Jinak v té krabičce napravo mám pohledy z postcrossingu.

Tady už to mam ve dvou řádkách,levá fotka jsou knihy ve předu a pravá v zadu.Už se mi to tu nemilosrdně plní.Trošku mě to štve, že ty zadní nejsou vidět.


 Tady to samé, ale ne celé.
To jsou všechny knihy, co mám v knihovničce nad televizí.

V druhé mini knihovničce už mam knihy seskládané tak, aby se mi jich tam vešlo co nejvíc.
Moc se mi to nelíbí, ale vypadá to, že na vánoce dostanu pořádnou knihovnu, takže to do té doby snad přežiju.



 Je jich tolik, ale nejsem blázen.
Takhle polička měla být jen pro paperbacky.Vím, některým z vás je to jedno, ale já jsem perfekcionistka.




 Počkejte, až budu mít tu novou, to budu skládat věky ty knihy, než to bude pro mě dokonalé. :-D





Doufám, že se vám první část líbila, chtěla jsem jí udělat více vykecávací, ale to by bylo zase moc šíleně dlouhý.A já sama u takových článků radši koukám, než čtu. :-D

5 komentářů:

  1. Některé knihy jsou parádní a hned bych je brala domů :) Moc pěkná knihovna, jsem zvědavá na zbytek!

    OdpovědětVymazat
  2. Parada. I ja bych si vybrala. A libi se mi jak jsi pecliva. Taky to porad preskladavam.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, no příští měsíc mě čeká zase přeskládávání protože mi přijde obří hromada knih :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mnoho Tvých knih mám doma a některé kousky i přečtené :)
    Stejně jako ty mám svoje knihovny hned vedle postele, takže se mi krásně usíná :D :)

    OdpovědětVymazat