středa 13. července 2016

Rozbalovačka č. 5

 Já vím, je to samá rozbalovačka.Ale já si prostě ráda ty knihy kupuju, a protože jsem v Knižním klubu, tak je těžký některým výprodejům odolat. Tohle je ale malý balíček, ty obří mají dojít v srpnu.
Zaujala mě jedna zatim nejmenovaná novinka, bohužel nekolikátý díl série, tak jsem začala zkupovat nejdříve od prvního.


Na to, že to jsou tři knihy, tak ten balík byl obří.Dost vtipně obří.

Menší nakouknutí, než jsem je vytáhla. 


Jako první to je kniha V lesích.To jest ta nejmenovaná série jménem Dublinské oddělení vražd.Kvůli ceně jsem se rozhodla pro paperback, což byla chyba.Normálně je mam ráda,ale tyhle jsou takový ty lehce zničitelný.

Anotace: Brožované vydání úspěšného kriminálního thrilleru. Policejní vyšetřovatel v Dublinu Rob Ryan se svou kolegyní Cassií Maddoxovou dostanou na starost případ dvanáctileté holčičky brutálně zavražděné v lese blízko místa, kde si před dvaceti lety hrály o prázdninách tři děti a dvě z nich se už nikdy nevrátily. To třetí, které se vrátilo a které si ale vůbec nic nepamatovalo, je Rob Ryan, jenž si kvůli svému traumatickému zážitku dokonce i změnil jméno. Nový případ, který je čím dál jasněji provázaný s onou starou tragédií, otvírá Robovu hluboce skrytou minulost a každá stopa pátrání vede vždycky do lesa. Tana Frenchová je mladá irská autorka, vystudovala herectví a v současné době žije v Dublinu. Její debut z r. 2007 se stal v žánru kriminálních thrillerů senzací roku a záskal cenu E. A. Poea.
.....................................................
 
Další kniha měl být druhý díl, ale asi jsem se blbě koukla, a vzala třetí.No nemám to já štěstí? :-D


Anotace:
I ve svém třetím románu Tana Frenchová dokládá své mistrovství psychologické detektivky. Kniha "Na věrnosti" byla v roce 2010 zařazena mezi deset nejúspěšnějších titulů roku deníku The New York Times.
Život Franka Mackeyho změnil v devatenácti letech jediný rozhodující okamžik. Jeho dívka Rosie Dalyová, s kterou měli v úmyslu společně utéct do Londýna, nepřišla na smluvené místo srazu v uličce Na věrnosti.
Od té chvíle o ní Frank neslyšel.
Po dvaceti letech Frank stále žije v Dublinu a pracuje u policie na oddělení tajných operací. Se svou rodinou zpřetrhal veškeré vazby. Jednoho dne mu však zavolá sestra, že se našel Rosiin kufr…
Návrat do uliček dětství a dospívání vrhá Franka zpět do minulosti, vyvolává temné polozapomenuté vzpomínky, v jejichž spleti hledá stopy, aby rozluštil případ, který ovlivnil jeho celý dosavadní život.
....................................


Poslední knihou je Prokletý hrob od Jacqa.Četla jsem od něj Nefertiti a tak se mi líbila, že jsem si řekla že od něj musím mít všechny.Takže když jsem viděla, že je v předprodeji tato kniha, tak jsem neváhala.Jinak je to první díl ze série a díly budou asi čtyři.


Anotace: Láska, falešná zdání a boj se zločinem: první díl dobrodružství ve starověkém Egyptě.
Slavný Christian Jacq – egyptolog, který proslul svými romány o starém Egyptě – uvádí jako nového hrdinu učeného prince Setnu, mladšího syna Ramesse II. V době faraonova vítězství v Núbii zmizel vzácný poklad: zapečetěná Usirova nádoba, která obsahuje tajemství života a smrti. Setna znalý kouzel hodlá překazit plány tomu, kdo nádobu odcizil. Seznámí se s nádhernou dívkou Sechet a vášnivě se do sebe zamilují. Společně budou muset vyřešit podivná tajemství a odhalit spiknutí. Dokáže jejich láska překonat všechna protivenství?
................................
 
Ze všech mam velkou radost.A vy co mě znáte, tak víte že mívám větší balíky, tak abych vás uklidnila, tak čekám ještě dva.Zřejmě zítra. :-D


Četli jste nějakou?Nejvíc mě zajímá Tana Frenchová. :-)

8 komentářů:

  1. Tak Tanu mám taky už hodně dlouho na seznamu, ale zatím jsem ji nezkoušela. Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju,já se do nich dám, až zas budu mít všechny,takže tak půl roku :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tanu French mám velice rád. V lesích bylo super a Na Věrnosti se mi zase tak moc nelíbilo. Ale jinak je ta série skvělá a Podoba je úplně nejlepší. Jedna z mých nejoblíbenějších knih. Tak ať se knihy líbí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)To ráda slyším,oni jsou i krásný na pohled.V tý knihovně úplně vyčnívají těmy nápisy :-D Budu to mít těžký, vydržet a ž budou všechny. :-D

      Vymazat
  4. To vypadá dobře, nic z toho tedy neznám, ale.. vypadá to tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky někdy soudím knihu podle obalu :-D

      Vymazat
  5. Ty knížky od Tany French vypadají velice lákavě. Už jsem na ně koukala, ale zatím vždycky jsem z knihkupectví odešla s jinou knihou v ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co třeba zkusit zatím V lesích? :-)Ty paperbacky mají značně levnější :-)

      Vymazat