pátek 22. července 2016

Rozbalovačka č. 8

Dnes mi dorazil očekávaný recenzní výtisky z Metafory.Ve skupince Knižních blogerů byla výzva na deset těchto knih.Kdo dřív napíše, ten ji dostane.Měla jsem štěstí a hlavně díky Mědvědářce Medvědí jsem byla devátá.
Anotace mě hodně zaujala, a musím se přiznat, že o existenci knihy jsem vůbec nevěděla.Což je divný, protože to vypadá na skvělou knihu.

Takovou radost jsem měla, když zazvonila pošťačka.Včera jsem totiž dočetla Dopis z Yorku, takže jsem se mohla odpo vrhnout hned na tuhle novinku.

Hodně mě překvapilo v čem byla kniha zabalená.Byly to stránky, asi špatně tištěné, knihy jménem Kalamita. :-D

A tady je.Obálka se mi fakt hodně líbí a hlavně mě dost zajímá jaké to je, cestovat tři týdny bez kufru ani batohu. :-D

Anotace:  MINIMALISTICKÝ PŘÍBĚH O LÁSCE A PUTOVÁNÍ
Nejšílenější rande z internetové seznamky, dva lidé, tři týdny, osm zemí a žádná zavazadla...
Ona je Clara, životní krizí pošramocená mladá dáma, on je Jeff, profesor, který si libuje v podivných oděvech a v rámci experimentu se mimo jiné pokoušel bydlet v kontejneru. Poznali se na internetové seznamce. A začali opravdu neobvykle. Koupili si letenku, pro začátek do Istanbulu. Intimním tónem, který vás okamžitě pohltí, Clara líčí jejich dobrodružnou cestu. Vydali se na ni bez zavazadel, jenom s tím, co měli v kapsách a na sobě. Přesto to není cestopis.
Je to téměř „kerouackovské" vyprávění o putování nejen po cestách, ale i do vlastního nitra. O volnosti a vztazích. O kráse cestování ve stylu největších hipsterů. Žádné plány, žádné hotely. Řecko, Chorvatsko, Maďarsko, Skotsko, Anglie... Domů si vezou něco víc než suvenýry. Naději. A možná dokonce i lásku...
Ale počkejte... vy myslíte, že to je prostě jen další vymyšlený romantický příběh? Ale kdepak. Seznamte se s Clarou a Jeffem: http://www.clarabensen.com/
A bude o nich dokonce i film.

Moc děkuji nakladatelství Metafora za recenzní výtisk.


5 komentářů:

  1. Přeji pěkné čtení a těším se na recenzi. Nechtěla bych cestovat jen tak :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no musí to být dost stresující, aspoň pro mě :-D

      Vymazat
  2. O téhle knize jsem nikdy neslyšela, ale vypadá moc fajn! Tak ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,je to novinka, ale reklamu si určitě zaslouží :-)

      Vymazat
  3. Krásny přírůstek!! :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat