úterý 12. července 2016

Rozbalovačka č.3

Dnes mi došel dlouho očekávaný recenzní výtisk z Arara.cz . A proč tak očekávaný? Protože ta kniha mě zaujala v momentě, kdy se objevila v předprodeji. A když se začala po vydání všude objevovat s nadšenýma komentáři, tak jsem si jí o to víc chtěla také přečíst.Nebudu vás dlouho napínat, jdeme se na to mrknout.

Když zvonila pošťačka, tak mi řekla, že má pro mě rekomando.Takže přišla chvíle zklamání,
protože mi vždycky říká balík.A nebudu vám lhát, vůbec nevím co to rekomando je. :-D
Když jsem seběhla dolu a pošťačka uviděla můj sluníčkový pohled, který koukal na balík, tak se začala smát, že mi určitě zas došly knihy. :-D

Omlouvám se že fotek není víc, ale nějak jsem zapomněla fotit.To se hold stává, když má člověk takovou radost jako já.

Přišel mi Němý křik s krásnými dárečky.


Thriller, který budete hltat.
Ani ta nejtemnější tajemství nezůstanou pohřbená navždy…
Pět postav stojí u mělkého hrobu. Jeden po druhém se vystřídali při jeho kopání. Jáma pro dospělého by zabrala víc času. Zmařili nevinný život, ale uzavřeli smlouvu a zpečetili ji krví.
Po letech se středoanglické Black Country ocitá v šoku – nejprve je nalezena brutálně zabitá ředitelka místní chlapecké školy, následuje objev lidských ostatků u bývalého dětského domova. A další hrůzné zločiny…
Detektiv inspektor Kim Stoneová si záhy uvědomí, že hledá zvrácenou osobu, jejíž vražedná pouť trvá už pár desetiletí. Že je třeba ji dopadnout, než znovu udeří. A že nezbývá než se co nejdřív vyrovnat s vlastními démony z minulosti. Protože jinak by už mohlo být příliš pozdě.
„Ohromující!“ Mail on Sunday. Déle než měsíc vévodil Němý křik žebříčku bestsellerů britského Amazonu, na něm (i na americkém Amazonu) byl pátou nejprodávanější knihou roku 2015. Tento úspěch rázem katapultoval Angelu Marsonsovou mezi nejčtenější autory krimi v současnosti. (Další případ Kim Stoneové připravujeme k vydání ještě letos.) 
 
Moc děkuju Arara.cz za poskytnutou knihu, a protože jsem nevydržela, tak už jsem začala číst.

7 komentářů:

  1. Skvělé :-) Tak ať se kniha líbí, těším se na recenzi :-)

    http://pinkyvknihach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám přečteno, tak jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :) Užij si ji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky holky, zatim se mi čte fakt dobře a líbí se mi.Už aby byl večer :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem ve čtvrtce :-) Zatím super. Ať se hezky čte a těším se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  5. Němý křik už mám taky na seznamu. Sakra, už aby byl u nás v knihovně. :D Jen se obávám, že zase bude zarezervovanej na x měsíců dopředu... Jsem zvědavá na tvou recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kniha mě moc láká, tak snad se mi do rukou dostane :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat