úterý 12. července 2016

Rozbalovačka č.4

S tímto balíkem jsem počítala až zítra, ale pak mi přišla sms ze zásilkovny, takže jsem tam běžela.Do zítra bych to fakt nevydržela.Balíček je z buxu.Výjimečně mě v letním výprodeji zaujaly jen dvě knihy.Vlastně tři, ale ta byla moc drahá, tak snad jindy.Ale bacha, balíčku mam tři knihy, to ale vysvětlím níže.

Balíček je větší, protože tam byly ještě dvě knihy pro kamádku.

Tuna papíru, klasika, ale zase mi aspoň chodí knihy v pořádku.

Tady je první kniha.To je ta mimo výprodej.Dva měsíce zpět jsem ve vlaku narazila na reklamu na knihu.Zapoměla jsem si napsat název, pamatovala jsem si jen slovo rodina.Naštěstí, je mladá autorka známá, takže google to našel hned.Když jsem mrkla na bux, tak jsem zjistila že první díl mají jen za 129kč.Hold jsem ho musela mít.

Anotace: Český knižní thriller teprve třináctileté autorky se odehrává v současném New Yorku a vypráví příběh sedmnáctileté Ley Layerové, obyčejné středoškolačky, kterou kromě zvláštních temných snů nic netrápí. Jedné noci se Lea vzbudí z noční můry a nechtěně vyslechne rozhovor své adoptivní rodiny, ze kterého pochopí, že její rodiče, bratr Fred i sestra Samantha jsou Osmisvěťané, což znamená, že pocházejí z úplně jiné
galaxie. Velká propast, která ji v tom okamžiku oddělí od jejího dosavadního života, se ještě prohloubí, když Leyin otec, policista Thomas, přivede zcela nečekaně do jejich navenek poklidné domácnosti tajemného mladíka Harryho, který k velké nelibosti Freda zabere pokoj pro hosty. To vše by samo o sobě nebyla až taková katastrofa, kdyby se však sympatický a pohledný Harry neživil jako nájemný vrah... Následující
události změní veškeré dění kolem Ley na neskutečný akční film. Záhy totiž Harry mizí z jejího života ještě dramatičtěji, než se objevil a k jeho nalezení musí Lea překonat překážky, o jakých se jí nezdálo ani v těch nejděsivějších snech.
První díl z připravované trilogie „Osm světů“.
...................................

Další knihu mam z toho letního výprodeje.Woodová je pro mě sázka na jistotu, proto si ji postupně zkupuju.Naštěstí poslední dobou, vždycky když je výprodej, dají do něj nějaký její titul.

Anotace: Mladá Indiánka Hoshi’tiwa z Lidu Slunce myslí jen na to, jak ji její ženich Ahoté po svatbě sevře v náručí. Podle rozhodnutí vládce Jakála však byla vyvolena k jinému osudu: má to být ona, kdo na zem konečně přivolá déšť. Ten však stále nepřichází… Když po dlouhých staletích objeví střep z Hoshi’tiwa deštného džbánu doktor Faraday Hightower, netuší, jak hluboce pátrání po osudech zaniklého indiánského kmene ovlivní nejen jeho život.
........................

Třetí a poslední knihou je Spouštěč.Od Dorna jsem četla už předešlé dvě knihy, které mě dostaly, a díky tomu patří k mým nej autorům. Myslela jsem si že Spouštěč je třetí díl, ale byla jsem vyvedena z omylu.Je to první díl, tak doufám že to v četbě nevadí.

Anotace: Kdo se bojí Černého muže?
Případ zneužívané pacientky se pro psychiatričku Ellen Rothovou stává noční můrou. Žena tvrdí, že ji pronásleduje Černý muž, a krátce nato beze stopy zmizí. Při pátrání se cílem neznámého přízraku stává i Ellen. Při šíleném závodu o čas je ve hře život lékařky i její pacientky. Psychiatrička stále hlouběji zabředá do labyrintu strachu, násilí a paranoie. A čas na splnění ultimáta co nevidět vyprší…
 

Četli jste už nějakou z nich?Za každý komentář budu ráda. :-)

7 komentářů: