pátek 15. července 2016

Rozbalovačka č.6

Tyto dva balíčky měli být tenhle měsíc poslední, no nebudou díky Lk.Ale to potom.Do mailu mi přišel kupon z Martinusu a já věděla hned, na co ho použít.Balíček došel včera, a nebylo pro mě lehké počkat s rozbalovačkou na dnes.Jenže jsem nechtěla mít blog zahlcen rozbalovačkama.Dnešní balík je z Arary, kde mají skvělý výprodej kusovek.Uznejte sami, že za ty ceny je tam nešlo nechat. :-D

Trošku mi zmoknul.
 Napětííííííí.
 A tu ji máme.Druhý díl ze série Osm světů.Dost mě mrzí, že každý díl je jiný.První díl hardback, druhý paperback a třetí zase hardback.Dokonce i velikostně.Ale hold se nedá nic dělat. :-)
Anotace: V jejím příběhu se opět setkáváme s Leou Layerovou, která se hned poté, co přežije vlastní smrt, teleportuje se svojí rodinou a záhadnou Larou na vzdálených Osm světů, a všichni se tak ocitnou ve válce Osmisvěťanů a tajemných hmyzích stvoření. Podivné sny i nečekané setkání s krutým včelím mužem Lee napoví, že příčiny i řešení války se skrývají u pradávných stvořitelů potens.

Lea, která touží zjistit, kým vlastně je, opouští své blízké a vydává se do rukou včelí královny Enory. Nevyhne se však ani boji svých citů a řeší nejen vztah k agentovi Benovi, ale i k nájemnému vrahovi Harrymu, který se sice snaží držet co nejdál od všech událostí kolem Layerových a buduje si na Zemi v drsném mafiánském prostředí kariéru nájemného zabijáka, ale nakonec i jeho donutí nenadálé okolnosti přesunout se na Osm světů, kde se setká s Leou, včelím lidem i svojí dávno zapomenutou minulostí.
.........................................................................


Na Araře jsem ukořistila více knih.A musím se přiznat, že jsem měla co dělat, aby jich nebylo víc.
 Šlo to tam nechtat knihy za půlku?Ne vůbec. :-D
 Tady jsou první dvě.Pokračování knihy Dítě číslo 44, jsem musela mít.Byla to pecka a těším se na Utajovaný projev, který měli za 149kč.Poutnice je od autorky, od které tu mám Lvici.Tu jsem sice ještě nečetla, ale koukala jsem na databázi a věřím, že se mi bude líbit.Stála mě 129kč.
Anotace: Sovětský svaz, rok 1956. Stalin je po smrti a neveřejný, utajovaný projev jeho nástupce Chruščova odhaluje pravdu o spáchaných zločinech. Krutý režim se otřásá v základech. Někdejší příslušník Státní bezpečnosti Lev Děmidov a jeho manželka Raisa - hrdinové románu Dítě číslo 44 - řeší problémy s adoptovanými dcerami Zojou a Jelenou. Rodinu navíc ohrožuje na životě kdosi, kdo během někdejší Děmidovovy kariéry nespravedlivě trpěl a teď kráčí vstříc nesmiřitelné pomstě... Děj nového drsného a napínavého příběhu z pera Toma Roba Smithe vrcholí tentokrát na ulicích Budapešti ve dnech povstání proti komunistické vládě a sovětské okupaci.

Anotace: Tady žije v bezpečí mladá a krásná Tilla, dcera zámožného kupce. Avšak pak její otec zemře a mocichtivý bratr ji donutí k osudné svatbě. Tilla musí uprchnout -- a vydá se na Jakubovu cestu... Jejím cílem je Santiago de Compostela, kde chce, věrna poslední vůli svého otce, pochovat jeho srdce... 

.............  

 Poslední dvě knihy v balíčku.Laguna plameňáku je druhý díl ze série Argentinská sága.Tu mam vyhlídnutou už nějaký čas, takže když jsem jí tam našla za 129kč, tak byla hned v košíku.Asi už tušíte co bude z Lk. :-D Kniha Čas odejít byla za neuvěřitelných 159kč.Četla jsem vypravěčku,takže mam v plánu všechny knihy od autorky.
PS:Jěště ji tam mají. :-D
Anotace: Jenna se nikdy nevzdala naděje, že jednou najde svoji mámu Alici. Ta totiž zmizela, když její kolegyni v rezervaci udupal slon. Anebo to bylo celé jinak? Alice studovala chování slonů v Africe, když však poznala Jennina otce, vrátila se s ním do Ameriky, kde společně vedli sloní rezervaci. A jednoho dne, když zemřela za záhadných okolností jejich kolegyně, Alice zmizela. Jenna byla tehdy ještě maličká, přesto celé ty roky touží matku najít. Nevěří totiž, že by ji jenom tak opustila. Jde za vědmou, najme si soukromého detektiva, zkouší cokoliv, jen aby celé záhadě přišla na kloub. Někdy se však i zdánlivě jasné odpovědi mohou docela zamotat a svět nemusí být takový, jaký se zdá. 

Anotace: Životní cesty tří rodin z 1. dílu trojdílné argentinské ságy V zemi korálového stromu pokračují.
Argentina roku 1876. Mladá ovdovělá Annelie Wienandová se odstěhuje s dcerou Minou z Frankfurtu, aby se znovu provdala. Její manželství je však pro ni hořkým zklamáním. Pro čtrnáctiletou Minu jsou světlými okamžiky nevlídného rodinného života pouze setkání s chlapcem Frankem ze sousedství. Jednoho dne se však stane něco hrozného a Frank musí uprchnout...

Četli jste nějakou?Jak se vám líbila?
 

10 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky :-) ať se dobře čtou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že ti přišly z Arary v pořádku :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noooo,koukni se pořádně na knihu Čas odejít,na ten dolní roh.Je zmačknutý.a laguna(nad o) je nahoře trošku natržená.Jenže posílat zpět se mi to nechce. :-(

      Vymazat
    2. Jo, to zmáčknuté teď vidím. Ale to bych možná taky přežila, ale ty rozervané stránky, to už byl mazec. A nakonec jsem ještě zjistila, že Woodová má zničenou vazbu, úplně rozpadlou. Takže na mě se vyřádili. Ale že já tohle břídilství tak přitahuju, nechápu :)))

      Vymazat
    3. Spatna karma :-D :-D Neco si udelala spatneho nejake knize :-D a takhle se ti to vraci :-D :-D

      Vymazat
    4. Ja bych nemela nic komentovat kdyz jsem unavena :-D :-D

      Vymazat
  3. Zajímavé knížky, Včelí lid nemusí být vůbec špatný, ale nejvíce mě zaujal Utajovaný projev. Od autora teď mám doma Dítě číslo 44 a už začátkem roku jsem si kupovala Farmu.
    Ať se knížky líbí! :)

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat