středa 20. července 2016

Rozbalovačka č.7

Dnes jsem tu s dvojitou rozbalovačkou.První je balíček z levných knih, kde jsem musela honem rychle koupit dvě knihy, protože jsem se bála, aby tam na mě ještě zbyly.Druhý balíček je recenzní výtisk z Euromedie, která mi zaslala na zkoušku knihu, po které jsem už nějaký čas pokukovala.


Po dlouhé době mi přišel z levných knih takhle malý balík, protože díky vysokému poštovnému, tam kupuji ve velkém.To jsem si tenhle měsíc ale dovolit nemohla.Tak příště.

Při první nakouknutí už je znát první kniha a sešit, který jsem si musela pořídit.Děti mi ten předchozí, kam jsem si zapisovala recenze, rozškubali.

První kniha je tedy Deník Ellen Rimbauerové, což je kniha kterou jsem chtěla už neskutečně dlouho.Jenže mi ji vyprodali na nějaký čas.Ani si nedokážete představit tu radost když jsem jí tam zase objevila a jen za 19kč.
Anotace: Na počátku dvacátého století si Ellen Rimbauerová, mladá manželka seattleského průmyslníka Johna Rimbauera, začala psát pozoruhodný tajný deník. Svěřovala se v něm se svými úzkostmi ohledně manželství, vyjadřovala zmatek nad novou podobou sexuality, jež se v ní probouzela, a zamýšlela se nad životem, který se pro ni postupně stával noční můrou. Deník sleduje přerod dívky v ženu, rovněž však popisuje vznik Rimbauerova honosného sídla zvaného. Dům v růžích, které se v následujících letech stane místem mnoha strašlivých a nevysvětlitelných tragédií. Deník Ellen Rimbauerové – Dům v růžích je jedinečný dokument poskytující neobvyklý pohled na život aristokratické společnosti na začátku dvacátého století, odhaluje skryté emocionální utrpení jedné ženy a zaznamenává záhadné a šokující události v Domě v růžích.


 V zemi korálového stromu je první díl ze série Argentinská sága.A ještě že jsem si ji objednala, protože koukám že ji v levných knihách už nemají.
 V zemi korálového stromu
Anotace: V létě roku 1863 se při plavbě do Buenos Aires poznají dvě mladé ženy Anna a Viktoria. Obě jsou na cestě za svými manžely, kteří tam cestovali před nimi. Viktoriina muže povolaly naléhavé obchody na jeho usedlost na severu Argentiny. Annina rodina naopak nebyla schopná dát dohromady prostředky na společnou plavbu. V daleké zemi, s níž si obě spojují velké naděje, se jejich cesty na čas rozejdou. Avšak Viktoriina zdánlivě šťastná budoucnost se utváří jinak, než čekala, a Annu očekává po příjezdu hrozná zpráva... 

 Tady jen foto pro srovnání s druhým dílem.První je podstatně tlustší, jen nechápu proč má druhý díl přebal a první ne.A u prvního chybí K.Ale to je jen detail. :-)
 
A tady jsou mé nové přírůstky pohromadě. :-)
....................................................
....................................................

 Další balíček mi přišel z Euromedie.Je to recenzní výtisk a je to kniha na kterou jsem se moc těšila.Původně jsem si ji chtěla koupit k vánocům, ale když mi přišel mail na spolupráci a vybrali mi tuto, tak jsem tu skákala radostí až do stropu. :-D

Není to sice vidět,ale balíček byl pidi, takže jsem se ze začátku lekla.Já prostě na malý balíčky nejsem zvyklá. :-D
 Pořád netušíte?
Jůůůů a je tu.Kniha je prý ve stylu Dana Browna, takže jsem na ní fakt zvědavá.
Dopis z Yorku
Anotace: Dokumenty nalezené v anglickém Yorku vrhají nečekané světlo na klíčové okamžiky české historie… Vše začíná u rektora pařížské Sorbonny jménem Adalbertus Ranconis de Ericinio – neboli Vojtěch Raňkův z Ježova. V důmyslně vystavěném příběhu se střídají kapitoly ze 14. století s dobou normalizační, kdy už jen dopis ze zámoří mohl vzbudit podezření a zájem státní bezpečnosti. Detektivní thriller připomínající slavnou Šifru mistra Leonarda je plný napětí a překvapivých odhalení.

Moc děkuji Euromedii/Knižnímu klubu za recenzní výtisk.A protože jsem včera dočetla Posedlost, tak se do ní pustím hned. :-)

6 komentářů:

  1. Všetko to sú pekné knižné prírastky, gratulujem. Knihy nepoznám, ale verím, že budú dobré. Prajem ti príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné knihy! Jsem zvědavá na recenzi knihy Dopis z Yorku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuju :-) S Dopisama uz lezim a otviram :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky! :)
    Přeji pěkné počtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám první s přebalem. Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat