pátek 29. července 2016

Rozbalovačka č.9

Dnes mi přišel recenzní výtisk z Dobrých knih.Mám u nich ráda, že si můžu knihu vybrat a já si vybrala tu, na kterou jsem se moc těšila až vyjde.Je to druhý díl z trilogie, německá autorka má víc jak 500 stran, nevíte?Tak se na to mrkneme.

Vždycky mi přijde, že ten balík je tak malý. :-D

Někdo už možná tuší, to co je za knihu.

A je to tady.Čarodějnické zlato, první díl se mi strašně moc líbil, takže jsem moc zvědavá, jak bude příběh pokračovat.
Anotace: 
Německo deset let po třicetileté válce Bývalá vojenská felčarka Magdalena by vlastně mohla vést se svým milovaným Erikem šťastný život ve Frankfurtu nad Mohanem, kde se etabloval jako významný kupec. Náhodou se ale dozvídá, že jí manžel zjevně zatajil zprávy o její ztracené rodině v Königsbergu. Když Erik beze stopy zmizí a Magdalena tu náhle stojí úplně bez prostředků, vydává se na dlouhou cestu do Königsbergu, aby rozluštila tajemství své rodiny a také Erikovy minulosti.
 
 Moc děkuji Dobrým knihám za recenzní výtisk.Vrhnu se na ní jen co dočtu knihu, kterou mam rozečtenou.Nebo se taky může stát že to nevydržím a půjdu na ní hned. :-D

2 komentáře:

  1. Pěkná knížka =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná kniha, ať se dobře čte! :)

    OdpovědětVymazat