pondělí 11. července 2016

Soutěž-Vyhlášení

Děkuji všem, co se do soutěže přihlásili.Soutěžilo se o dvě knihy a to Lazarovi ženy a Střevo není tabu.Každý jste mi napsal svůj názor a já jsem za to vděčná.Vzala jsem si to k srdci a některé změny, provedla hned a na některých musím ještě zapracovat.A teď tedy na to kdo vyhrál.

Všechny lístečky jsem dala do misky a zamíchala takovým způsobem, že se divím, že z nich něco zbylo.
 Syn měl velkou radost, že se může losovat.
 Zachytit děti na fotce není žádná sranda.Jsou moc rychlí a vylosovaný lísteček jsem musela zachraňovat, protože ho Kubíček už dával ségře.
 A tady máme výherkyni.
 Gratuluji Adri k výhře a už ti jdu psát mail.

Protože mi tu zbyli Lazarovi ženy, tak brzo bude další soutěž, ale až k nějakému výročí.Nebojte, já si nějaké brzo vymyslím.

Žádné komentáře:

Okomentovat