pátek 1. července 2016

Soutěž


 Původně jsem chtěla udělat soutěž při nějakém významném okamžiku,ale nedalo mi to,když mi tu leží tyto dvě krásné knihy.Jsem teprve v začátcích,takže je mi jasný,že si nevedu moc dobře,proto soutěž využiji k tomu,aby ste mi řekli co bych mohla dělat lépe,atd.

Podmínky
1.Jelikož jsem na mateřské tak je soutěž jen pro Čr.
2.Odpovědi mi zasílejte na mail piesse15@seznam.cz
3.Odpovědět na všechny otázky,které jsou níže.
4.Výherce bude jeden a máte na výber z dvou knih,takže do mailu nezapomeňte napsat kterou chcete.
5.Soutěž trvá od 1.7. do 10.7.
6.Jesli splníte i nepovinné,tak do do mailu připište,ať nemusím kontrolovat každého a hlavně budete mít větší šanci na výhru. :-)

...............
Kniha č.1-Lazarovy ženy
 Anotace:Lazar Lindt je člověk bez minulosti, který přichází „odnikud“. Těsně po skončení první světové války se zjevuje na prahu moskevské státní univerzity s touhou studovat, matematik Sergej Alexandrovič Čaldonov v něm však rozpozná geniální talent, nabídne mu místo přednášejícího a mladíka se ujímá. Tak začíná kariéra mimořádně úspěšného a také prominentního vědce, který sbírá jedno ocenění za druhým a ve svém oboru je jedinečný a nenahraditelný, muže, který může mít všechno, na co si vzpomene, muže, který přitahuje ženy... a zároveň je sám, neboť miluje manželku svého ochránce a kolegy Čaldonova. Románová sága Mariny Stěpnové, klenoucí se přes celé 20. století, ověnčená ruskou Big Book Award 2012 a nominovaná mimojiné na The Russian Booker 2012 a The National Bestseller 2012.

Kniha č.2- Střevo není tabu
Anotace:Střevo bylo dosud černou ovcí mezi orgány, o níž bylo člověku nepříjemné hovořit. Tato image se nyní mění. Nadváha, deprese i alergie souvisí s narušenou rovnováhou střevní flóry. Takže pokud se chceme ve svém těle cítit dobře, žít déle a být šťastní, musíme o své střevo pečovat. Mladá vědkyně Giulia Endersová ve své knize zábavnou formou vysvětluje, jaký je střevo složitý, a přitom báječný orgán. Je klíčem k tělu i duchu a takříkajíc zadními vrátky nám otevírá zcela nový pohled. Světový bestseller v téměř 30 zemích.

Otázky:
1.Co se vám na mém blogu líbí/nelíbí?
2.Je tu něco,co bych podle vás měla změnit?
3.Máte pro mě jako pro začátečnici nějaké cenné rady?

Nepovinné:
1.Sledování mé fb stránky zde  +1
2.Sledování mého blogu zde  +1
3.Sledování mého instagramu zde+1
Držím palce a losovat bude syn,aby to bylo zajímavé. :-)

5 komentářů: