pátek 8. července 2016

Už mě vidíš?

Název: Už mě vidíš?
Autor: S.J.Bolton
Počet stran: 424
Nakladatelství: Domino

Můj názor: Jack Rozparovač, stále neznámý vrah, kterého obdivují tisíce lidí.Kdo by ho také neobdivoval?Nikdo ho nikdy nezahlédl, dokázal vraždit tak potichu a čistě i na rušných místech.Nikdy se nezjistilo kdo to byl a přitom se vysmíval v dopisech policii.Proto není divu, že si ho nějaký šílenec vybral za vzor.
V Londýně mladá policajtka Lacey Flintová nachází u svého auta ženu celou od krve.Než přijede pomoc, žena umírá.A tak začíná vyšetřování.Lacey zjišťuje, že v Londýně začal řádit brutální vrah, který napodobuje Jacka Rozparovače, a jako by to nebylo málo,pronásleduje i Lacey.
Musím uznat,že až dokonce jsem úplně netušila,kdo je vrah.Bylo tam plno faktů, které se začaly poodkrývat opravdu pomalu.Bylo tolik možností, ale pokud knihu nedočtete, tak to prostě nezjistíte na 100% .
Strašně moc se mi tam líbil Joesbury, zdrženlivý chlap, tajnůstkář ale svým způsobem i vtipný.Scény s ním a s Lacey jsem měla nejradši a kolikrát jsem se i nasmála.
Kniha je rozdělena na pět částí, v každé z nich byla jedna oběť z kanonické pětice Jacka rozparovače, a pak ještě kapitoly.Každá kapitola byla kraťoučká, takže kniha i přes svojí tloušťku rychle odsýpala.
Toto byla moje druhá kniha od S.J.Bolton a musím uznat že jako spisovatelka, je úžasná.Píše tak, že knihu nechcete za žádných okolností odložit, až jsem i ráda že jsem nemocná a musím ležet.
Je tam dost hnusných vražd, setkáváte se tam s přítomností a na střídačku i s minulostí, takže vám pomalinku polehounku odkrývá pravdu.A když už si u konce myslíte že víte jak to dopadne, tak tomu nakonec tak není.Takže tuto knihu můžu vřele doporučit.

Anotace: Novodobý Jack Rozparovač děsí Londýn. Je tady ovšem jeden podstatný rozdíl...

Konec devatenáctého století. Londýnskými ulicemi obchází vražedný přízrak, který si nechává říkat Jack Rozparovač. Své oběti zohavuje a vyřezává jim vnitřnosti. Policii posílá výsměšné dopisy a je na své činy zjevně pyšný. Nikdy není dopaden.

Začátek jednadvacátého století. Jack Rozparovač se vrací. Jako by se zhmotnil jeho duch, jen tentokrát nevraždí laciné prostitutky, ale dobře situované ženy středního věku. Postupuje systematicky a brutálně, přesně podle svého vzoru: obětem podřízne hrdlo a vyjme orgány. Opět posílá dopisy na policii. A policie je bezradná stejně jako tenkrát.

Jeden rozdíl tady ale přece jenom je: vrah je podivně fixovaný na mladou policistku Lacey Flintovou. Proč se jí v dopisech vysmívá? Proč si vybral zrovna ji? Co od ní chce? Možná je klíč k dopadení pachatele právě v odpovědích na tyto otázky. A možná si nakonec bude Lacey přát, aby ty odpovědi nikdy nenalezla..

Žádné komentáře:

Okomentovat