pondělí 4. července 2016

Všechny barvy země

Název: Všechny barvy země
Autor: Beth Revisová
Počet stran: 381
Nakladatelství: CooBoo

Můj názor: Závěrečný díl knižní série jménem Loď mezi hvězdami, začíná  přistáním na planetě Země Centauri.
Nebyla to snadná cesta, vyžádala si několik obětí, kteří se uškrtili lanama, mnoho zranění, ale lidé, kteří se rozhodli přistát, se po celoživotním čekání dočkali.Už nejsou vězni v železné bedně, už ví co je to nebe a pravé slunce, dvě slunce.
Na Centauri ale nepřistáli všichni.Někteří se rozhodli zůstat na Universu, protože se nedokázali smířit s obrovitostí nového světa, přeci jen celý život znali jen zdi.
Po přistání se otevřou krioboxy a Amy se konečně shledá s rodiči, ale Synovi se tak štastné zase nezdá.Co když měl Orion pravdu?
I když velitel lidí ze země přislíbil Synovi spojenectví, tak se děje pravý opak.Lidé ze země mají spacáky, vlastní jídlo, žijí odděleně a mají tajemství.To neni jediný problém.Na Centauri žijí nebezpeční tvorové, vypadají jako pterodaktilové, kteří už zabili několik lidí.Země, rostliny a půda, vypadají podobně jako na zemi, a přesto nejsou stejné.Některé rostliny dokonce dokáží zabít pouhým přičichnutím k nim.Následně přichází jeden problém za druhým a začnou umírat lidé.Proč a kdo je zabíjí?Jsou na planetě jediný vyspělými tvory?
Tento díl se mi líbil nejvíc, a to i přesto že v něm umřelo tolik lidí.Jediný co mě v něm štvalo, byla Amy.Ta její naiivita, že rodiče by před ní nic netajili, přehlížení toho, že ona a lidi ze země se měli mnohem líp než lidi z Universa.Je to něco, co bych do ní neřekla.
Jinak třetí díl je mnohem více akčnější, napínavější, neskutečně moc se tam toho děje, a hlavně to objevování nového světa.Země Centauri je tam tak krásně vykreslena, že bych tam sama chtěla žít.
V knize je  tolik zvratů, že než se vzpamatujete z toho posledního, nastane další.Když jsem včera večer knihu dočetla, tak jsem to vstřebávala ještě dlouho do noci.Opravdu skvělé zakončení série, rozhodně bude patřit mezi moje nej.

Anotace: Závěrečný díl vesmírné trilogie! Amy a Syn konečně opustili skličující zdi vesmírné lodi Universum. Jsou připravení začít znovu, vybudovat si nový domov – na Zemi Centauri, planetě, ke které musela Amy plout přes celý vesmír. Ale nová Země není rájem, v který doufala. Jsou tu obrovští pterodaktylové, květiny, jejichž vůně vás paralyzuje, a tajuplné ruiny, které skrývají mnohem více, než se na první pohled zdá. A největší tajemství? Že by na této planetě nebyli sami? A pokud chtějí zůstat, budou muset bojovat!


2 komentáře:

  1. Také mám z této série nejraději třetí díl. Dělo se tam toho strašně moc, takže se člověk nezačal nudit a navíc se tam objevil Chris. Sice jen na chvilku, ale i tak jsem si ho stihla oblíbit :)

    Blog: Bookshlef Stories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho měla chvilku ráda,chvilku ne,pak zas ano,a takhle stále dokola :-D Jinak koukala jsem že jeještě nějaká čtvrtá kniha,ale jen ekniha,což je škoda

      Vymazat