pondělí 22. srpna 2016

Moje knihovna část 2.

Málem bych zapomněla pokračovat.Musím se přiznat, že teď v bytě stěhujeme, takže knihy mam všude možně naskládaný, ale naštěstí jsem stihla předtím nafotit,jak to vypadalo.Až to v bytě dostěhujeme, nebudu fotit, jak to bude vypadat, ale budu fotit, až budu mít novou knihovnu,což bude asi na nový rok.Doufám.
Teď vám představím knihovničky,jak jsem měla v obýváku, ale jen půlku, tu druhou dám do třetí části.Tak se jdeme na to mrknout.

Nejdříve vám představím takové tři menší poličky, ve kterých mam přečtené knihy.

 Vlevo je moje Plejádovská polička.Škoda že Plejáda skončila, kdyby udělali něco s těma chybami, tak by se jim určo vedlo.Napravo Host a CooBoo a teď koukám že se mi tam zapletla jedna Moba, která má být dole mezi svým. :-D No a dole,kdo četl tak si myslím, že není třeba slov. :-)

Dále pokračujeme stojanem na kytky. :-D Jo, čtete správně, už mi prostě dochází místo, takže knihy strkám všude.

Tam mám poličku  Baronetu a Domina a tady mám také přečtené knihy.U Baronetu tedy přibil závěrečný díl Páté vlny.Knihy on Baronetu mám fakt ráda, ještě mě žádná od nich nezklamala, ale takto to mám i u jiných, ale ne u všech. :-) U Domina mám milovaného Saula a Bolton.Ty jsou prostě nej.

A na závěr vám ukážu stěnu,kde jsem ještě přednedávnem neměla ani jednu knihu.Ale jak jsem psala, místo dochází.Jen víc jich tam už strčit nemůžu, manžel už držkoval. :-D

 Napravo mám moji milovanou V.C.Andrewsovou, od které teď vyšla nová série, takže čekám, až bude zase jako komplet.A naše začínající autory.Vlevo zase Weirovou, která má nejlepší historické romány.Obě poličky přečtené.(až na Priscillu, tajen do půlky)


 Tady na obou stranách mam nepřečtené knihy.Ebertová je prý skvělá, takže od ní kupuji všechny knihy, a brzo se snad do ní už konečně pustím.Na druhé straně mam knihy s válečnou tématikou.Táta mě nakazil, sice do nich nejsem takový blázen jako on,ale líbí se mi.Člověk by neměl zapomínat na to,co se stalo.



 Moje filmová řada.Všechno to začalo Jarmarkem marnosti.Viděla jsem film, chtěla knihu a zjistila že existuje tato řada, kde jsou knihy co chci.Zatím nemám všechny, ale jednou snad ano.Nalevo je polička mých nepřečtených, která pokračuje dole v pravo.


 Vlevo mam zase Plejádu, všechny nepřečtené.Někdy série čtu najednou,někdy si je dávkuji, aby mi déle vydrželi.A to dělám u Cizinky a Alchymisty.Dole mám poličku, kterou má doma asi každý knihomol. :-D Velké knihy, atlasy atd.Moje nej jsou z nich Tudorovci, Zámky, Mortal Instrument a Atlas starověkých mýtů.



A to je pro dnešek vše, jak se k tomu dostanu, napíšu třetí a poslední část. :-)

3 komentáře:

  1. Tuhle obývací stěnu jsem ještě donedávna taky měla jako knihovnu. :) Nevím, jestli to pana manžela uklidní, ale dá se naplnit ještě mnohem, mnohem víc... =D

    OdpovědětVymazat