pondělí 1. srpna 2016

Rozbalovačka č. 10

Nový měsíc, nová kniha.Dnes mi dorazil recenzní výtisk z Megaknih.Komunikace s týmem z Megaknih je hodně příjemná.Mám ráda, když si mohu knihu vybrat, je pak mnohem větší šance, že se mi kniha bude líbit.A co jsem si vybrala?Je to novinka, modrá a tajemná. :-D

 Koukala jsem, že mají Megaknihy nové záložka a moc jsem doufala, že jí budu mít taky.
 Joooo mám jí.A tuto nádhernou knihu, s kterou mě mučila Adriana, taky. :-D
Anotace: Léto roku 1990. Jones Riddell nedávno zbankrotoval a po neshodách s manželkou se rozhodli pro dočasné odloučení. Teď přivádí svého syna Trevora do Riddell House, monumentálního rodinného sídlo vypínajícího se nad rozlehlém pozemku nad Pugetovým zálivem u Seattlu, jehož výstavbě kdysi padl za oběť čarokrásný les. Jones sem přichází s jediným cílem – přesvědčit svého otce, trpícího Alzheimerovou chorobou, aby sídlo prodal. Záhadný a trochu i strašidelný dům je plný tajemství, a tak Trevor při zkoumání tajných schodišť a podzemních katakomb narazí na ducha, který má s domem své plány – přírodě vrátit to, oč byla obrána. Chlapci však nikdo krom jeho dědečka nevěří. Jeho odvaha postavit se tváří v tvář temné minulosti svých ziskuchtivých předků se však ukáže být jedinou možností, jak celou rodinu zachránit…

Moc děkuji týmu Megaknihy za recenzní výtisk.

4 komentáře:

  1. Pekna kniha,tesim se na tvoji recenzi :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaaaa nové záložky!!!!!!! Krásné a souhlasím s tebou - komunikace je na jedna s hvězdou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenzi :-) Knížka vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný přírůstek! :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat