pondělí 29. srpna 2016

Rozbalovačka č. 16

Už si tu nějaký čas syslím knihy z nádraží do rozbalovačky a jelikož mi dnes přišly recenzní výtisky z Moby, mohla jsem jí konečně sepsat.Začneme tedy Mobou.Na konkurz jsem se připravovala, takže jsem přesně věděla, který si vybrat, plus jsem si dala jednu do zálohy, kdyby náhodou.Pokud se ptáte proč, tak proto, že když uveřejní dokument, tak je to tam takový fofr, že během pár minut jsou knihy pryč.Jo, je to šílený.Jenže mě zmátly Muži ve člunu, které jsem tam nečekala a díky tomu sem udělala chybu, díky které jsem se nestihla zapsat na tu druhou.Ještě že jsem měla záložní plán.Zábavné co? 
Pak tu má dvě knihy z nádraží, které mi donesl manžel.Tu jednu je od autora, kterého jsem dlouho chtěla, ale rozesmálo mě zjištění, že to je třetí díl ze čtyřicetidílné série.Kdo sleduje můj blog, ví, že se sériemi dost trápím.Njn, stalo se.
Další tři z nádraží, jsem si tam vzala, když sem někam jela.Byla jsem vyřízená, kvůli jedné události v rodině a potřebovala jsem se nějak uklidnit.Naštěstí jsem tam našla tři poklady, z kterých jsem měla radost ve chvíli smutku.Aspoň něco v ten den.
No nic, jdeme se na to radši kouknout.

 První tedy ta Moba.

Knihy mají vždycky tak dobře zabalené, že je nemožný, aby je pošta poškodila. :-D 

O Lindě Castillo jsem nikdy neslyšela, ale ta anotace mě hodně zaujala, hlavně ta zmínka o Amiších.
Sklep byla ta záložní kniha, ale to nevadí.Původní české detektivky si začínám zamilovávat. :-)
Střípky ticha
Anotace: Slabaughovi jsou přímo vzorová rodina amišských farmářů, tvrdě pracují, mají čtyři děti a se širokým příbuzenstvem skvěle vycházejí. Idylka skončí, když jedno z jejich dětí přivolá pomoc. Kate Burkholderová, policejní náčelnice z Painters Millu, objeví v nádrži na hnůj chlapcovy rodiče a strýce, všechny mrtvé.
Sklep
Anotace: Vazební věznice. Rozhovor dvou mužů, vraha a novináře. Vrah líčí, jak mu kdosi unesl dítě a zabil ho, on únosce následně vypátral a pomstil se.

 Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Moba za poskytnutí recenzních výtisků.
 ..........................

Pokračujeme těmi dvěma, co mi přinesl manžel z nádraží.J. D. Robb pseudonym Nory Roberts a sem dávám odkaz té mega dlouhé série.Hold budu mít na čas co dělat. :-D
Komediant je kniha z prostředí filmových ateliérů.
 Komediant
Anotace: Přitažlivě napsaný příběh stárnoucího herce uvádí čtenáře do prostředí filmových a televizních ateliérů v dnešní Itálii.
Smrtící nesmrtelnost
Anotace: Poručík Eva Dallasová, která má právě před svatbou se svým snoubencem, miliardářem Roarkem, je pověřena vyšetřováním smrti top-modelky Pandory. Hlavní podezřelou se shodou nešťastných náhod stává její přítelkyně, svérázná zpěvačka Mavis. Zdá se, jako by svět špičkového modelingu pod svým třpytivým povrchem skrýval ještě jednu, už ne tak elegantní tvář - tvář plnou násilí, chamtivosti a touhy po moci. Stopy ukazují na možného pachatele, avšak Evě její neomylný instinkt napovídá, že skutečná pravda se může skrývat někde docela jinde. Tam, kde by ji nikdo nehledal...
........................
A poslední tři?Ty myslím nemusím ani moc představovat.Harry v aj? Není lepší způsob jak se naučit číst v angličtině. :-) Jestli mi to tedy půjde.
Od Viewegha jsem ještě nic nečetla, tak jsem na něj hodně zvědavá.
A poslední je Třeštíková.Přiznávám se že v tom momentě,když jsem ji vytáhla z poličky, jsem věděla že je to známá autorka, ale vůbec mi nedošlo, že je to autorka Bábovek. :-D 
Jo ta moje paměť....
Výchova dívek v čechách
Anotace: Mladý učitel Oskar je na tom finančně bídně, a tak přijme doučování dcery milionáře Krále. Dvacetiletá kráska Beata má potíže se světem i sama se sebou. Život učitele se mění v milostné šílenství a zběsilé kličkování mezi milenkou, manželkou a dcerou.
Dobře mi tak
Anotace: Příběh o tom, že náprava chyb je k ničemu, když v životě děláme další Sebestředný a bezohledný malíř Boris se rozvádí se svou ženou Vanesou a stěhuje se ze společného bytu ke svému kamarádovi Viktorovi. Tento životní zlom ho náhle nutí zamyslet se nad sebou samým a bilancovat. Boris si postupně uvědomuje všechny svoje chyby a životní selhání. Se svérázným humorem se poněkud neohrabaně pokouší napravit své chyby. Hledá cestu zpět ke svému dospělému synovi, minulost se mu ale vrací jako bumerang a jeho kroky značně komplikuje. V té chvíli mu navíc zkříží cestu šestnáctiletá Erika.

6 komentářů:

  1. Ať se ti všechny líbí :) Mě by v blízké době měl přijít Hluboký hrob a Gutta z Bubnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Supet vyber. Znam akorat Vychovu divek v Cechach, ale vsechny vypadaji dobre.;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé knihy, nejvíce mě zaujal Harry :).

    OdpovědětVymazat