úterý 2. srpna 2016

Rozbalovačka č.11

Na blogu jsem psala, že mi mají přijít dvě knihy díky Ohaně, která mě ovlivnila svými videi. :-D Obě knihy jsem měla na seznamu, takže když jsem v Antikvariátu Počta náhodou našla jednu z nich, tak jsem začala pátrat, co tam ještě mají, aby necestovala sama.Popravdě jsem jich tam našla víc, ale nekradu, takže bylo těžký vybírat která přijde a která ne.Nakonec mi tedy dnes přišli dvě a obě za krásnou cenu.
 V tomto antíku jsou ty knihy vždycky tak dobře zabalené.
 Podle zadní strany určitě hodně z vás pozná první z nich. :-)
 A zde jsou.Poutníci vypadá, jako kdyby ji nikdo nikdy nečetl a jako by byla úplně nová.Od autorky jsem četla Věčnou Ambru, takže věřím, že tato bude stejně perfektní.Zlodějka je pod přebalem trošičku salátovější, ale zase cena byla krásná. :-)
 Poutníci
Anotace: Děj románu nesou živí a výrazní lidé, jednající podle svých povah a zájmů, postavy, které před očima čtenáře ožívají a vtiskují se mu do paměti. Žijí, zápasí, podvádějí, konají hrdinské a šlechetné činy, milují se i zabíjejí v barvitém prostředí New Yorku a západních městeček a zlatokopeckých táborů, v prostředí, které je plné rušných a zajímavých detailů a které spisovatelka líčí trochu drsným, ale výstižným a přiléhavým humorem.

Zlodějka 
Anotace: Sarah Watersová, rodem z Walesu (1966), usazená v Londýně, je pokračovatelkou nejlepší tradice anglického románu rozvinuté do výsostně moderní podoby. V románu Zlodějka, odehrávajícím se roku 1862, nás zavádí do Londýna a okolí, do nejrůznějších prostředí a vrstev tehdejší společnosti. Spolu s hlavní hrdinkou, Sue Trinderovou, se ocitáme mezi spodinou živořící v nejubožejších částech Londýna a živící se pochybnými způsoby. Sue se snaží vymanit z prostředí podvodníků, ve kterém vyrostla, a její nelehká cesta je plná nečekaných zákrutů a zvratů. Autorka prokazuje svrchované mistrovství v budování rafinované zápletky i v barvitém líčení postav a prostředí. V jejím románu není nikdy nic tak, jak se čtenáři, ani nedýchajícímu napětím, zdá, a všechno přitom do sebe bezvadně zapadá. Román, psaný vybroušeným stylem, dokonale vystihuje dobu děje, nádherně plyne a unáší čtenáře jako řeka. 

Tady jen ještě foto, aby ste viděli, jak jsou tlusté. :-D

Četli jste už?Budu ráda za každý komentář.A omlouvám se za smajlíky, ale někdy to prostě nejde. :-D

1 komentář:

  1. Jo, tak Watersovou jsem si tipla dobře, Winsorovou ne... jsem zvědavá, jak se budou Poutníci líbit. :)

    OdpovědětVymazat