pondělí 8. srpna 2016

Rozbalovačka č.12

Dnes tu mám dvojitou rozbalovačku.První balík mi přišel v pátek z Baronetu.Vyhrála jsem v jejich soutěži, a mohla si vybrat dvě knihy.Pro mě zase jasná volba,jednou knihou jsem si dokončila milovanou sérii a druhá je novinka na kterou jsem byla opravdu natěšená.
Druhý balíček přišel dnes a je to recenzní výtisk od Omegy.Odpověděla jsem na výzvu a hned mi odepsali.Kniha má nádhernou obálku a zaujala mě anotací.Tak se jdeme na to mrknout.

Jako první se mrkneme na výhru z Baronetu.
 Tuna plastu, ale knihy jsou nedotčené. :-)
 A tady jsou v celé své kráse.Na Stínovou královnu mě nalákala halda reklam. :-D A Poslední hvězdu jsem musela mít  v momentě, kdy jsem dočetla Nekonečné moře.Sérii Pátou vlnu prostě zbožňuji.jinak za ten edičák bych je zastřelila, zase nutně potřebuji min. tři knihy. :-D
Anotace: Zrcadlo, zrcadlo, kdo je nejmocnější?

Po matčině smrti se život korunní princezny Lorelei dramaticky změní. V zájmu posílení odvěkého spojenectví její rodné Havraní říše a sousedního Morkantu se Loreleiin otec znovu ožení, a sice se sestrou zesnulé královny, Irinou.
Zpočátku se zdá, že je všechno v nejlepším pořádku: panovník Havraní říše i jeho dvě děti jsou konečně šťastní. Irina však pomocí temné magie postupně ovládne celý zámek včetně krále, jenž se stává pouhou loutkou, závislou na vůli své manželky...
Lorelei ví, že proti Irině může bojovat jen jedinými zbraněmi – a to kouzly, která budou mocnější než královnina. Musí však být rychlejší, důvtipnější a silnější než Irina a v boji o trůn Havraní říše a záchranu lidu svého království je ochotná obětovat i to nejcennější – svůj vlastní život.
Anotace: V jedné chvíli tu jste, a v další už nejste. Tak to bylo i předtím, než Jiní přišli. Jiní nevynalezli smrt, pouze ji dovedli k dokonalosti. Dali smrti tvář, aby na nás vyzráli, protože věděli, že je to jediný způsob, jak nás zničit. Konec nenastane na nějakém kontinentu nebo v oceánu, na žádné hoře ani planině, v džungli či v poušti. Skončí to tam, kde to začalo, kde to zůstalo od samotného počátku: na bitevním poli v posledním bijícím lidském srdci.
Naším nepřítelem jsou Jiní, ale zároveň my sami. Jsou všude kolem nás, a přitom nejsou nikde. Touží po naší Zemi, a přesto chtějí, abychom ji měli my. Přišli, aby nás zničili i zachránili. Ovšem za těmito hádankami se nachází jediná pravda: Cassie byla podvedena, a stejně tak Eso, Zombie a Nuget. A s nimi i všech sedm miliard lidí, kteří kdysi žili na naší planetě. Podvedeni Jinými, podvedeni námi samotnými.
V posledních dnech na Zemi se zbylí přeživší budou muset rozhodnout, co je důležitější: jestli záchrana vlastních životů... nebo lidstva.
............................................
Další balíček je recenzní výtisk od Omegy.
 Takový malý pidi balíček, až jsem se lekla, jestli je to opravdu kniha. :-D
 Koukněte se na tu nádheru.Ta obálka je kouzelná a hlavně ta anotace.Chtěla jsem původně číst Poslední hvězdu, ale jak je vidět na foto, záložku mam v této knize.
Anotace: Poppy Day byla od chvíle, kdy si vzala svou dětskou lásku Martina, velmi šťastná. Manžel ale musel odejet do války daleko od domova a Poppy nezbývalo nic jiného, než počítat dny zbývající do jeho návratu. Jenže jediné zaklepání na dveře dokáže převrátit celý život na ruby. Martin byl zajat a je držen jako rukojmí v nebezpečném Afghánistánu. Armáda pro jeho osvobození nemůže nic udělat, proto se Poppy rozhodla, že ho musí nějakým způsobem dostat domů. Co ale zmůže jediná žena, sama v cizí zemi, pro záchranu muže, kterého tak vroucně miluje, a jak vysoká je cena, kterou by za to měla zaplatit?

Děkuji moc nakladatelství Omega za recenzní výtisk.

2 komentáře:

  1. Krásné přírůstky! Moc gratuluji ke krásné výhře! Těším se na recenze! Poppy mi dneska taky přišla, tak jsem zvědavá :-) At se líbí!
    Měj se krásně! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Stínovou královnu jsem četla a rozhodně se máš na co těšit! :)
    S edičákem Baronetu naprosto souhlasím- potřebuji min. polovinu knih :D

    OdpovědětVymazat