středa 10. srpna 2016

Rozbalovačka č.14

Já vím, zase rozbalovačka, ale tento měsíc předposlední.No a zase je trošku větší.Mám tu čtyři balíky, ale ukážu vám jen tři.
První balík mi došel hned ráno a to přímo od naší autorky.Na její knihu jsem měla zálusk od chvíle, kdy dala na fb odkaz na eshop, ve kterém se dá kniha zakoupit.Takže když psala do jedné skupinky, že ji prodává se slevou, tak jsem do ní šla.
Druhý balík je z buxu a vyzvedla jsem si ho v zásilkovně.Ani jsem nestihla dojít z krámu domů, když mi
přišla sms s heslem pro vydání balíku.Normální člověk by šel domu vařit, odpočinout si a vyzvedl by si to odpoledne, já ale normální nejsem, takže jsem s mými vyjevenými dětmi a plným kočárem ještě běžela pro balík.Trošku větší balík, však uvidíte.
Třetí balíček mi došel jaksi dvakrát.Přišli mi recenzní výtisky z Moby a k tomu další balík, který asi bude chybět nějakému recenzentovi.Psala jsem jim tak uvidíme, jak to dopadne.
Balíčky vám ukážu v pořádí, ve kterém přišli.

Musím se přiznat, že jsem byla tak hrrr, že jsem balík rozbalila a pak mi došlo, že jsem nefotila. 
Takže jsem to zakamuflovala zpět. :-D
 Nepoznáte to co?
 Ta obálka je prostě nádherná.....A mam ji i s věnováním a božím pohledem.

















Gutta z bubnu

Anotace: Gutta je mladá šlechtična, která je donucena provdat se za zhýralého pána hradu Buben, Evana. Ten po ní chce jediné - dědice panství. Po náročném porodu se místo vysněného syna narodí Guttě dcera Jitka. Evan v návalu vzteku sedá na koně a vyráží tryskem nebezpečnou zasněženou krajinou, neboť doufá, že se tak rychleji zbaví své špatné nálady. Na zasněžené skále jeho kůň spadne a strhne jezdce s sebou. Evan se ocitá smrtelně zraněný v malé lesní chaloupce, kde se o něj stará Liana, žena kdysi odsouzená k smrti upálením. Zatímco ho léčí, rodí se mezi nimi silné pouto, stejně jako mezi Guttou a Evanovým správcem, Petrem z Plešnic. Za nepřítomnosti manžela se Gutta potýká se zástavními právy, které na hrad uvalil Evan i jeho otec Heřman z Bubnu. Situace se ještě zkomplikuje, když se do problémů vloží sám král Zikmund Lucemburský. Gutta má najednou mnoho nápadníků a při tom touží jen po jediném, po svém správci.

Pokud by jste ji chtěli, tak zde.
............................................

Pokračujeme buxem, ten zas je co?
 Moje děti milují bubliny. :-D
 Tady jsou první kousky.Největší radost mi dělá Zimní moře a Mariana.Jen mě štve, že Mariana je natržená. :-(
 Zimní moře
Anotace: Úspěšná spisovatelka Carrie se vydává do Skotska, aby tam rozepsala plánovaný historický román. Slainský hrad, kde se děj její knihy má odehrávat, je jí podivně povědomý, a za svou hrdinkou si vyvolí Sophii, svou dávnou předkyni, která v těch místech žila. Carrie nejdřív podivným předtuchám nepřikládá váhu, ale když mezi řádky jejího románu začíná prosvítat skutečný, pravdivý a dávno zapomenutý příběh, hranice mezi fikcí a skutečností se nebezpečně rozpijí.
Mariana
Anotace: Příběh soudobé mladé ženy, která se odstěhuje z Londýna do starého selského domu, který jí v dětství učaroval. Prostřednictvím dívky Mariany, která v domě kdysi žila, se vrací do dávné minulosti a prožívá její strádání, ale i lásku na pozadí událostí v Anglii 17. století.
Zavraždění Ježíše
Anotace: O Ježíšovi, synu tesaře, toho bylo napsáno mnoho. Ve skutečnosti se však o něm ví jen málo. Evangelia, v nichž je jeho život zaznamenán, si leckdy odporují, a navíc byla sepsána spíše z duchovního hlediska než jako historický záznam jeho života. Cílem této faktografické knihy je na základě dobových pramenů sestavit mozaiku tehdejších událostí. Ukazuje Ježíše jako člověka, který zburcoval odlehlou oblast Říše římské a svým kázáním o míru a lásce si získal mocné nepřátele.
Uloupený život
Anotace: Příběh dívky, která se v jedenácti letech stala obětí únosu. Desátého června 1991 se Jaycee probudila jako jindy, ale netušila, že večer se už do svého pokoje nevrátí. Cestou do školy ji unesl neznámý muž, zavřel ji do vlhkého sklepa, kde ji znásilňoval a držel celých osmnáct let. Bez lékařské pomoci porodila dvě děti. V současné době vede nadaci na pomoc podobně postiženým rodinám.

Ouuu Naslouchač a Fitzek....
Jinak od Proroctví ráje mi měl přijít ještě druhý díl, ale zase jaksi neměli, i když jsem to objednala už 1.6. a včera tam ještě byl. :-(
 Naslouchač
Anotace: Originální česká fantasy z fascinujícího temného světa.
Po Velké válce je svět rozdělen na dvě části, jedna je obyvatelná a druhá je zamořená jedovatými plyny. Obyvatelnou polovinu chrání štít, který čerpá energii ze zvláštního nerostu zvaného sklenit.
V blízkosti štítu žije národ sklenařů, kteří jako jediní dovedou sklenit těžit. Platí však za to vysokou daň. Nejenže energetické pole štítu odkazuje sklenaře k životu v téměř středověkých podmínkách. Těžba sklenitu způsobuje mnoho nemocí a znetvoření. Navíc byli sklenaři zotročeni lidmi z nížin.
Třináctiletá Ilan se jako jedno z mála dětí narodila bez deformací. Aby nebyla odvedena od své rodiny, od dětství se vydává za chlapce a skrývá se v hábitu s maskou, který musíi sklenaři nosit na znamení podřízenosti. Díky své schopnosti naslouchat sklenitu se začíná učit sklenařským brusičem.
Její dar je tak výjimečný, že si ji vybere sám kapitán pětadvacítky, družiny bojovníků, jež má za úkol chránit sklenářská města před nebezpečnými tvory zrozenými z otráveneho vzduchu za štítem, kterým sklenaři říkají Nasterea.
Ilan ví, že musí za každou cenu uchránit své tajemství. Před pětadvaceti bojovníky, nepřáteli, kteří zotročili její lid. Přesto se nedokáže ubránit, postupně se s muži sbližuje a zjišťuje pravdu, která byla sklenařům po celá léta tajena.
Proroctví ráje
Anotace: Třetí akční, dobrodružný thriller z pera autora napínavých příběhů Černý déšť a Černé slunce. Moudrost víry. Moc vědy. Hříchy člověka... 
Zásilka doručená do budovy OSN v New Yorku obsahuje výhrůžnou zprávu kontaminovanou neznámým vysoce infekčním virem. Několik dní nato najde francouzská policie v opuštěném domě na předměstí Paříže tělo umučeného věhlasného genetika – jeho otisky se našly na nebezpečné zásilce a jeho dávný přítel, bývalý agent CIA a někdejší žoldák Hawker, chce zjistit, co se stalo. Spojí síly s agentkou Národního výzkumného institutu Danielle Laidlawovou a společně se vydávají po stopách vrahů i vysoce tajného výzkumu. Pátrání a kusé informace je nasměrují z ulic Paříže na aukci v katakombách pod Bejrútem a přes iránskou poušť až k vůdci apokalyptické sekty, vybaveného zbraní, která může lidstvu zajistit věčný ráj – nebo rozpoutat peklo na zemi.
Sběratel očí
Anotace: V Berlíně dochází k opakovaným vraždám malých dětí. Pachatel napřed usmrtí matku a poté odvleče do úkrytu dítě, které posléze nechá zemřít. Předtím mu navíc odstraní levé oko. Tentokrát úchylný sériový vrah, který si vysloužil přezdívku Sběratel očí, unesl devítiletá dvojčata Leu a Tobiáše a vyšetřovatelům předhodil časové ultimatum, do kterého lze děti najít. V opačném případě jim hrozí smrt udušením v úkrytu, kde ve stanovenou dobu dojde vzduch.
Důležitým vodítkem při pátrání se policii stávají vidiny minulosti slepé fyzioterapeutky, která tvrdí, že měla Sběratele očí ve své ordinaci…
Lovec očí
Anotace: Volné pokračování thrilleru Sběratel očí. Doktor Zarin Suker vede dvojí život psychopata. Ve dne provádí ty nejtěžší a nejsložitější operace lidského oka. Jeho vášeň však patří pacientkám v noci: ve sklepě své kliniky jim pečlivě odstraní oční víčka a potom je znásilní – a nechá odejít. Následně všechny oběti spáchaly sebevraždu. Policie kvůli nedostatku svědků a důkazního materiálu požádá znovu o spolupráci Alinu Gregorievovou. Nevidomá fyzioterapeutka, jež má od případu Sběratele očí pověst média, dostane za úkol získat stopu vedoucí k Sukerově příští pacientce. 

U této knihy mě zaujala obálka a cena.Přiznávám se že jsem ani nečetla anotaci.Dokonce jsem před chvilkou zjistila, že je to autorka Legendy. :-D
Mladí vyvolení
Anotace: Adelinu Amouteru změnila horečka krve. Před deseti lety se její zemí prohnala epidemie smrtící choroby. Většina nakažených zemřela, ale děti, které přežily, vyvázly s podivnými cejchy. Adelině se zbarvily vlasy na stříbrno, řasy zbledly a místo levého oka má teď jen klikatou jizvu. Její krutý otec věří, že je malfetto, které ničí pověst rodiny a stojí v cestě jejich štěstí. O některých přeživších se však říká, že mají víc než jen jizvy - věří se, že mají záhadné a mocné dary, a přestože jejich totožnosti zůstávají skryté, začalo se jim říkat Mladí vyvolení. Adelina se stane členkou jejich tajného společenství, její schopnosti postupně sílí a vzbuzují respekt i oprávněné obavy. 
..........................................
¨
Třetí a poslední je Moba.Nejdřív jsem si myslela, že mi každou knihu zabalili zvlášť, po rozbalení jsem ale zjistila, že někomu asi budou chybět recenzáky.
 Nepoznáte to podle toho proužečku co?:-D
 Tyhle dvě krásky jsem si vybrala. :-)
 Druhou nohou v hrobě
Anotace: Zlomyslný osud nachystal pro Bočka, nehrdinského druhorozeného syna pánů ze Zvonařic, nejedno překvapení. Když se zdá, že se už celkem dobře vyrovnal s tím, že zbytek života prožije v klášteře, kde má po ruce dostatek dobrého jídla a pití, je najednou vržen do koloběhu prapodivných událostí a dobrodružství. Opouští klášter, aby byl po ruce svému vážně nemocnému otci a aby vyšetřil záhadné zmizení svého staršího bratra Hynka. Případ se zamotává, kolem umírají lidé a nikdo pořádně neví, kdo je přítel a kdo ne…
Případ holasické lásky
Anotace: Po uzavření míru s Franky se poměry v Moravském království stabilizovaly. Svatopluk chce svou říši zvětšit a jako nástroj hodlá využít šíření křesťanské víry. Prvním cílem má být mocné Vislansko, cesta k němu však vede přes území Holasiců. Když se odtud vrací Slavomír se svými muži, zastaví se na hradišti Podobora, kde byl novým županem jmenován veligradský vladyka Provod. Krátce po Slavomírově příjezdu jsou však nalezeni zavraždění mladí milenci - Provodův mladší syn Křesa a dcera bývalého holasického pána Boreše Heda...

Moc děkuji Mobě za recenzní výtisky. :-)


7 komentářů:

  1. Na Naslouchače se těš, je fantastický :-) Z těch dalších mám doma akorát Marianu a Zimní moře, tak jsem na ně zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těšim jako blázen a to díky všem tem kladným ohlasům :-)

      Vymazat
  2. Hmmm, krásná nadílka :) Ať se ti knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Tenhle měsíc jich přišlo tolik, že jsem si udělala poličku a dala na ní knihy, které chci číst přednostně. :-D

      Vymazat
  3. Páni, hezky se ti to sešlo :) Naslouchač a Proroctví ráje mě dost zaujalo, těším se na recenze :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké knihy :-) Četla jsem Černý déšť, jak tam máš Proroctví ráje a myslím, že se ti to bude líbit. Já mám všechny díly v e-booku. I další knihy znám, co tam máš. Moba asi posílala všem, protože i mě včera dorazil recenzáček. Dnes jdu pro další balíček a tak se snad konečně dokopu udělat aspoň rozbalovačky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já už jsem si chtěla Černý děšt přečíst,alekdyž mi chybí ten druhý díl, tak si ještě počkám. :-(
      a těším se na rozbalovačku :-)

      Vymazat