úterý 30. srpna 2016

Rozbalovačka č.17

Dneska bych vám chtěla představit knihu, kterou mi pošťačka narvala do schránky.Jo čtete dobře.Naštěstí je kniha tenká, takže nebyla poškozena, ale i tak mě to dost nakrklo.Jedná se o recenzní výtisk, z nakladatelství Portál.Na internetu byla výzva a protože mě anotace zaujala, tak jsem to tedy  zkusila .Hlavně od dědečka autorky jsem ještě nic nečetla, což je ostuda, ale proč nezačít knihou jeho vnučky?

Jak vidíte, balíček je malý.
 Kniha tenká, takže to bude asi jednohubka.:-)
 Ale obálka nádherná.
Neviditelná dívka
Anotace: Vnučka slavného spisovatele Ernesta Hemingwaye napsala působivou knihu o tom, jaké to je vyrůstat s vědomím, že vaši rodiče trpí depresemi a jsou závislí na lécích, sestra je duševně nemocná a dědeček několik měsíců před vaším narozením spáchal sebevraždu. Mariel Hemingwayová popisuje dětství a mládí prožité v rodině, jejíž členové byli sice obdařeni nadáním a slávou, avšak poznamenaly je deprese, alkoholismus, schizofrenie, rakovina a sebevraždy. Sama Mariel jako dívka trpěla obsesivně-kompulzivní poruchou a měla problémy s příjmem potravy. Autorka v knize mluví přímo k mladým čtenářům, teenagerům, a snaží se je přesvědčit, že navzdory bolesti má život smysl, že rodinné prokletí lze překonat a že na konci tunelu může každému zasvítit světlo.

Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství portál za poskytnutí recenzního výtisku.

7 komentářů:

  1. Jsem na tom naprosto stejně, taky mi pošťačka naprosto stejný balíček "narvala" do schránky. Naštěstí knize nic není. hanka.mablog.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si že zmáčknout zvonek je jednodušší, než to cpát do té schránky, takže je vůbec nechápu. :-D

      Vymazat
  2. Pošta je občas vážně skvělá. Mně teď jeden den nechali balík před dveřmi. Kdyby mi to někdo ukradl, tak ani nevím, že mi něco přišlo :-/.

    Jinak kniha vypadá zajímavě, snad se Ti bude líbit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už bych šla vyvádět na poštu.Pořád si stěžují jak se mají špatně a přitom si za to můžou sami svým jednáním. :-(

      Děkuji, jsem strašně zvědavá jaký je život v rodině velkého spisovatele :-)

      Vymazat
  3. Kniha vypadá zajímavě, přeju příjemné čtení. A co se týče pošty ? Mi zase kamarádka posílala balík s knihama a krabice mi dorazila promočená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak to je šílený,doufám že aspon knihy byly ok

      Vymazat
    2. Díky bohu byly, jelikož je kamarádka pečlivě zabalila i uvnitř, ale byla jsem pěkně naštvaná.

      Vymazat