pondělí 1. srpna 2016

Shrnutí za červenec

V červenci jsem si moc knih nepořídila, ale i přesto mi jich do knihovny přibylo hodně.Můžou za to hlavně recenzní výtisky.Překvapilo mě, že i když mám blog nějaký měsíc a půl, tak mi hodně nakladatelství a knižních obchodů dalo tolik šancí.Udělalo mi to fakt velkou radost.
Přečtených knih mam, na moje poměry, takový průměr.Před blogem jsem jich přečetla trošku víc, ale to nevadí, pořád je jich dost.A kolik toho všeho je?Přibylo mi 26 knih do knihovny a přečteno mám 13 knih.

Koupené knihy:

Tenhle měsíc jsem měla hodně vedlejších výdajů, proto jsem si koupila knih méně než normálně a také jsem musela jeden balík šoupnout na srpen.Ale nevadí, o to víc bude v srpnu radosti.

 Nejvíce nakupuji v Knižním klubu, ale tento měsíc tu mam knihy i z Arary, Martinusu a z Levných knih.
Ty výprodeje jsou šílený, jednou mě fakt zruinujou.Z těchto koupených mam přečtený tři

Recenzní výtisky:

V červenci mi jich přišlo šest.Knihy mi přišli od Euromedie, Metafori, Dobrých knih, Arary a z nakladatelství Šulc-Švarc.Všechny až na jednu, kterou právě čtu, mam přečtené.Recenze najdete v odkazech.
 Z Dobrých knih mám Rodinné prokletí a Čarodějnické zlato.Němý křik mám od Arara.cz .Z Euromedie mi přišla kniha Dopis z Yorku. Nalehko mám od Metafori a má zvlášť fotku, protože ji má půjčenou kamarádka.A poslední je Priscilla z nakladatelství Šulc-Švarc.
Všechno to jsou nádherné knihy, až na Priscillu, ta je nádherná jen obálkou, to se ale dozvíte v recenzi.Čarodějnické zlato mám rozečtené, ale už na začátku mě hodně chytlo. :-)

Vyhrané knihy: 

Ještě v předposlední den v měsíci, jsem stihla vyhrát od Baronetu dvě knihy dle vlastního výběru, ale protože přijdou v týdnu, tak je šoupnu do přírůstků za srpen.Jste zvědavý co jsem si vybrala?Tak to si budete muset počkat na rozbalovačku. :-D

Jiným způsobem získané knihy: 

Jak už jsem psala minule, mam tu hromadu knih, kterou postupně nosím do knihovničky na nádraží.Jsou to knihy, u kterých vím, že je číst nebudu, nebo se mi nelíbili.A vždycky mi to nedá a kouknu co tam mají.

 
Těchto pět jsem tam objevila, nádherné poklady.A ty spodní dvě mi donesl manžel, když přijel z práce .

Přečtené knihy:

1. Milion sluncí- Beth Revisová
2. Všechny barvy země- Beth Revisová
3. Vetřelec Probuzení- Tim Lebbon
4. Už mě vidíš?- S.J. Bolton
5. Rodinné prokletí- Gina Mayerová
6. Priscilla svévolně se košatící osud- Ota Ulč
7. Němý křik- Angela Marsonsová
8. Spouštěč- Wulf Dorn
9. Posedlost- Katherine Howeová
10. Dopis z Yorku- Tomáš Marný a H. O'Sten
11. Nalehko- Clara Bensenová
12. Deník Ellen Rimbauerové- Joyce Reardonová
13. Utajovaný projev- Tom Rob Smith

Celkově jsem za červenec přečetla 4250 stran a ve výzvě čtu 93 knihu.Jak jste na tom vy?Jste taky takový šílenci? :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat