středa 21. září 2016

Moje knihovna část 3.

Dva týdny si každý den říkám, že už to konečně musím dokončit, jenže vždy když k tomu ntb usednu, tak mi do toho něco vleze.Nebudu vám lhát, poslední dobou jsem se vrátila ke hře Goodgame Empire a ta hra mi zabírá moc času.Takže něco sepsat, je fakt zážitek. :-D
Napíšu pár vět, mrknu do hry, napíšu dalších pár vět, mrknu zase do hry a takto to jede pořád.
Musím se nějak zmírnit, jinak z toho budu mít brzo infarkt. :-D
A aby to nebylo málo, umřel mi noťas a já už sem myslela, že fotky té staré knihovny v něm zůstali.
Naštěstí jsem byla tak lína fotky z karty smazat, že jsem je objevila.
Uffff.
Protože už mam knihy úplně jinak, takže bych to musela celý znova přefotit a dělat články celé znova.
Což jednou udělám, ale až si koupím novou, pořádnou knihovnu.

'Tak se jdeme konečně mrknou na poslední část mé knihovny.



Do konce tedy zbývají dvě knihovny a jedna z nich je tato úzká, do které se ale vejde hodně knih.
na levé straně je moje milovaná polička s Cassandrou Clare a Skleněným trůnem.A vpravo, co kecám, taky milovaná polička s Ilustrovaným vydáním HP a bestsellery. :-D

Na další poličce mám vlevo paperbackové série a vpravo jsou ty knihy co jsou níže a ležato. :-)
Jinak jsem úplně zapomněla dodat, že tahle knihovnička je komplet přečtená.


Pokračujeme v přehlídce a napravo můžete vidět mou Ikarovou poličku a jak ste si mohly povšimnou, Barbara Wood je jedna z mých oblíbených autorek.Na levé straně zase nakladatelství xyz a Leda.

 No a poslední dvě, nějak se mi to podařilo dát na přeskáčku, vlevo polička Knižního klubu, a bych vám pravdu řekla, nevím která je z nich nej.Všechny jsou úžasné.
Poslední vpravo mám Čarodějnice z Hex Hall, to jsou knihy co musíte mít a Mysterium Tremendum mě dostala a další... :-D




Poslední je terárková stěna, kde jsem obsadila nějaké poličky. :-D
No co, dvě poličky pavoučkům stačí.
Úplně nahoře jsou nepřečtené, pod pavoukama polička přečtená a dole až zase nepřečtené.
Já to mam ráda odděleně, i když co jsme stěhovali byt, mam to všelijak rozházené.
Hrůza děs. :-D



První je ta moje kniha nepřečtených staroušků.Některé mám v plánu vyměnit za nové výtisky a k ostatním se někdy dostanu, ale teď radši čtu novinky...



Pokračujeme hodně přecpanou policí  zase nepřečtených knih.No jo no, to dělají prostě ty výprodeje plus jeden čas jsem hodně chodila na aukro.Největší starosti mi asi způsobila Beverly Swerling s jejíma městama.Amsterdam bylo nejtěžší sehnat.V jednom antíku za něj chtěli 1200kč.Šílenost.

Tady je tolik knih, že nevím co vám mám o nich říct. :-D
Tyto dvě další fotky, jsou druhá řada.Největší radost mám asi z Gričské čarodějnice, kterou mam celou i když poslední tři díly jiné vydání.


Uf, další přeplněná police, ale tentokrát přečtených knih.
 Všechny jsou moje lásky, Ambra, Hunger games, Yrsa...
Počkat, koukám 120 dnů sodomy jsem nedočetla, to je tak nechutná knížka, že se jí musím zbavit. :-D
 Poslední konečně druhá řada přečtených.Jeto šílený, už není místo, tak je mam takto ošklivě poskládané, takže mi držte palce s tou novou knihovnou. :-)
A asi nemusím říkat, které knihy jsou z těchto dvou fotek mam nejradši. :-)


Ani nevíte, jak jsem ráda, že to mám za sebou.Blogger mi pokaždé když dělám článek o knihovně blbne, takže mi to trvá.Dneska se s tím dělám čtyři hodiny.Ne že by mě to nebavilo, to ne, ale jak to nejde, tak mě to rozčiluje. :-D
Pokračování tedy až s novou knihovnou,kterou mi doufám přinese Ježíšek. 
Prosim prosim prosim. :-D


2 komentáře:

  1. Máš moc pěknou knihovničku a v ní krásné knihy :) Já u sebe pořád bojuju s místem, už se mi do knihovny skoro nic nevejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Co jsme s manželem překopali byt, trošku se to zlepšilo, ale počítám že tak do konce roku budu mít plno :-D

      Vymazat