pátek 30. září 2016

Rozbalovačka č. 25

Už jsem vám říkala, že mě Ohana moc ovlivňuje? :-D
Chtěla jsem v Levných knihách jednu knihu, ale bylo mi blbý brát jen jednu, přeci jen to poštovné tam je moc velké, ale při nákupu nad 300kč je poloviční.
Díky Ohaně se můj nekonečný seznam mooooc prodloužil, takže jsem se musela fakt držet.
Vzala jsem si na její doporučení s těžkým srdcem jen jednu knihu, ale i tak.Šílenost. 
A tu už mam vedle v liště připravený její nejnovější video. :-D
Dnes tu nemám jen balík z LK, ale i výhru z XYZ nakladatelství.
Výhru, kterou ocenil i můj manžel.
Tak se jdeme na to mrknout.

Nestavím bagr, to jsem jen nic jiného neměla po ruce. :-D
  
Jo jo, nepoznáte.

Je to kniha jednoho z mých milovaných seriálů.Prolistovala jsem jí a ta se bude číst jedna báseň.
Anotace: Knížka Teorie velkého třesku a filozofie uvádí oblíbený seriál do kontextu uvažování největších filozofů v dějinách. Navíc vám odpoví na spoustu otázek o seriálu i o jeho vědátorských hrdinech. Možná si raději přečtete jiné vědecké či kosmologické knihy, ale jen v téhle se dozvíte podrobnosti o speciálním Darth Vaderově škrcení, o klonování Leonarda Nimoye nebo o umpa-lumpech mezi inženýry. Co by například Aristoteles řekl o životě podivínského Sheldona Coopera? Proč by Thomas Hobbes zatleskal smlouvě mezi spolubydlícími? Na koho by Immanuel Kant pohlížel s největším pohrdáním za to, že splétá „nerozpletitelnou síť lží“? Pokud vás někdy napadly podobné otázky, pak je tahle kniha přímo pro vás! Bazinga!
.................................

Šest knih a tak velká krabice?Asi bych už měla začít koukat taky na rozměry knih. :-D

Fuj, tolik plastu, to zas bude manžel držkovat. :-D (Vynáší koše)

První dvě jsou obří komiksy v pevných deskách.Na ně jsem už také nějaký čas koukala, no a když jsem se musela vejít do 300kč......
 Anotace: Starý biblický příběh v novém, překvapivém komiksovém zpracování. Předloha ke stejnojmennému celovečernímu filmu s Russellem Crowem v hlavní roli.
V krutém světě sužovaném dlouhým obdobím sucha i ničivými nájezdy barbarských hord žije muž jménem Noe. Je to sice námezdný bojovník, ale také léčitel a mág, který si přeje jen jediné: žít se svou rodinou v klidu a míru. V noci však mívá příšerná vidění o veliké potopě a zkáze celého světa. Spolu s rodinou se vydává k hoře Ararat, aby se poradil se svým praotcem, co mu Stvořitel chce těmi viděními sdělit. Postupem času sám pochopí ono poselství: protože lidé jsou příliš zachváceni krutostí a zkažeností, rozhodl se Bůh smést je z povrchu zemského. Noa si však vybral jako posledního spravedlivého, který může zachránit něco ze světa pro budoucí pokolení... 

Na Bílou perlu jsem si také nějaký čas brousila zuby a Generace A je ta kniha, na kterou mě Ohana nalákala. :-)
 Bílá perla
Anotace: Cesta ke svobodě má svou cenu V kolonii Britské Malajsko se píše rok 1941. Okouzlující Konstance Hadleyová provdaná za bohatého Angličana, vede na první pohled skvělý život. Connie hraje roli svědomité manželky. Uvnitř sebe ji však ochromují nuda, únavné vedro a manželství bez lásky. Život se navždy změní v prosinci, kdy Japonsko zaútočí na Malajsko. Connie se rozhodne utéct do Singapuru na palubě Bílé perly a její život se zcela převrátí. V té chvíli ještě netuší, že na konci dramatické cesty a velké osobní proměny ji čeká nová svoboda i nebezpečná a zároveň radostná láska.
Generace A
Anotace: Nejnovější román autora kultovní Generace X nás zavádí do blízké budoucnosti, kdy na Zemi vyhynou všechny včely. Příběh má pět vypravěčů z celého světa – Američana, Kanaďanku, Francouze, Novozélanďanku a Srílančana. Všech pět se následkem nečekaných okolností potkává na utajeném místě kdesi v USA, kde mají přispět k vyřešení celosvětové záhady.

Apokalypsa 2 je pokračování Apokalypsy (To je jasný, blbá :-D ), kterou mám doma.Já ji mám teda ještě objednanou v buxu, ale po tom, co mi kolikrát nedali do balíku nějakou tu výprodejovou knihu, jsem si ji pro jistotu objednala zase, dokud ji mají.A když ta druhá fakt dojde, skončí na nádru. 
No, nakonec ta Temná hra, to jest ta kniha, kterou jsem nutně chtěla a to jen díky zmínce o Skotské vysočině.Blááááázen. :-D
Apokalipsa 2
Anotace: Pokračování 1. dílu Apokalypsa
Novinář Petr Adam se probouzí v Dómu v Kolíně nad Rýnem – a nevzpomíná si, co se dělo v posledních dnech. Kolem něho se zvedá dlažba jako při zemětřesení, lidé začínají hořet. Započal čas Apokalypsy? Dokonce i papež Petr II., se zdá být posedlý démonem a pro odvrácení osudové hrozby nedělá nic. 
Poslední nadějí pro svět je záhadné tetování, které se náhle objevilo na Adamově těle. Jsou to pradávné kresby a symboly ukazující cestu k největším mystériím dějin lidstva. K původu zla.
Temná hra paměti
Anotace: Rachel Saundersová, mladá nezávislá žena, se ocitne sama v temném lese uprostřed Skotské vysočiny. Je noc, na těle má ošklivá zranění a navíc se na nic nepamatuje. Po čase se jí paměť začíná vracet, ale stále zůstává záhadou, co se dělo v posledních několika týdnech jejího života. Rachel má plnou hlavu otázek. Jak se dostala do lesa a co tomu předcházelo? A hlavně, kdo je ten démon s vlčí hlavou a netopýřími křídly, který ji stále, a ne jen v myšlenkách, pronásleduje?

Jestli jste nějakou četli, budu ráda když napíšete. :-)

6 komentářů:

  1. Pekne kousky. ;) Necetla jsem zadnou, ale Furnivalovou mam moc rada. Bohuzel Bilou perlu u nas nemeli v pevne vazbe, ve ktere mam ostatni jeji knizky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou si všímám, že u BBartu je to nějaký prazvláštní.Některé knihy jsou v měkké vazbě, ale zmínka o tom nikde....

      Vymazat
  2. To je dobrý. Ty jsi dostala výhru v obálce, já v kilometrovým papíru a kartonu :-D Rozbalování mě fakt pobavilo. Rozbalovačku teprve chystám, protože nějak nestíhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň si měla kočička s čím hrát. :-D A můj manžel zase nemusel s papírem, plasty mu stačí. :-D :-D

      Vymazat
  3. Temná hra paměti je už také má. Ja ji viděla v Brně a nějak se mi zalíbila :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky! Bílá perla vypadá opravdu dobře! :)

    OdpovědětVymazat