čtvrtek 1. září 2016

Rozbalovačka č.18

Dnes mi poslíček dovezl objednávku z Antikvariátu 11.Není to poprvé co jsem tam nakupovala a rozhodně ne naposled.Ani vůbec už nevím, kvůli čemu jsem tam nakoukla, ale když jsem náhodou narazila na Jojo, od které ještě nic nemám, tak jsem prostě neodolala.No a přeci si nebudu brát jen jednu že?Jdeme se kouknout, které poklady jsem tam našla.

Krásně velký a suprově zabalený jako vždy.

Je mi jasný , že tu první už poznáváte.


Od Jojo jsem už dlouho něco chtěla, takže když jsem ji tam viděla za 166kč, tak jsem ji rychle šoupla do košíku.Temné kouty jsou poslední knihou, kterou jsem od autorky nečetla, takže jsem ráda, že mám konečně všechny.Barbaru jsem měla taky na seznamu, tím pádem se mi nějakým zázrakem ocitla v košíku. :-D A na konec Skotské duchařské příběhy.Já miluji Skotsko, takže přece jim ji tam nenechám.


 Četli jste někdo něco z toho?Nejvíce mě zajímá Barbara a ty příběhy.Děkuji za komentáře. J

12 komentářů:

  1. Dívku, již jsi tu zanechal jsem v červenci vyhrála na fb buxu nebo Ikaru (už nevím =D), tak jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, všichni o Jojo jen básní.....

      Vymazat
  2. Ten pocit "přece ji tam nenechám" znám velmi dobře :D. Krásné přírůstky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by to chtělo mecenáše a bylo by to dokonalý :-D

      Vymazat
  3. Zatím jsem teda nečetla žádnou, ale na seznamu mám Temné kouty a chtěla bych zkusit i něco od Jojo, abych zjistila, jak mi to sedne, když to všichni tak chválí. :) Jinak koukám, jak máš všechny obálky sladěné do černožluto a i ty ne zrovna pozitivní názvy se tak dobře sešly... :) Mimochodem ty skotské povídky vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Flynnové mě ještě žádná nezklamala, takže jsem hodně zvědavá :-)Vidíš to mě ani nenapadlo :-D

      Vymazat
  4. Cetla jsem Temne kouty a Na pokraji temnoty.obe skvele. A lakaji me Skotske povidky.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super,ted už si jen najít na ně čas :-D Na ty jsem narazila náhodou :-)

      Vymazat
  5. Dívku, již jsi tu zanechal by som si tiež rada prečítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona nejen ta anotace vypadá dobře, ty obálky jsou dokonalý, takže to nejde si ji nekoupit :-)

      Vymazat
  6. Antikvariát 11 mívá báječné ceny, ale slyšela jsem na něj mnoho špatných názorů (teda hlavně na osobní odběr - prý tam na lidi byli dost oškliví a zlí). To mě odradilo a raději jsem nic nekupovala :D Jsem ale ráda, že jsi se zásilkou spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky jsem slyšela :-( Ale naštěstí tam nemůžu osobně a on dokonce posíla knihy dřív než je člověk stihne zaplatit :-D A každou ještě vždy zabalí zvlášt :-)

      Vymazat