středa 7. září 2016

Rozbalovačka č.19

Dnes byl  a částečně stále je ten nejhorší v mém životě, ale naštěstí mi ho trošku zpříjemnily tři knihy.První zase z nádraží o ženě, která mě opravdu hodně zajímá.Druhou mi zase pošťačka narvala do schránky.Ano zase.Jinak je to recenzák od Omegy, na který jsem strašně dlouho čekala.Třetí a poslední kniha je recenzní 
výtisk z dobrých knih.
Tak co,zajímá vás co mi přibylo v knihovně? :-)

Nejdříve tedy ta nádražní.Je to Madame Tussaudová anotace slibuje knihu, kterou si určitě zamiluji. :-)
PS: Na databázi jsou čtyři kousky. :-D
Anotace: Děj biografického románu zachycuje celý život Marie Tussaudové. Společně s ní se seznámíme s tajemstvím vosku, prožijeme a přežijeme Velkou francouzskou revoluci a přestěhujeme se do Londýna a založíme dnes již tak známe muzeum voskových figurín.
.................................

Další kniha je dlouho očekávaná od Omegy. :-)

Nakouknutí, je tenká, takže asi jednohubka. 

Od Waltari jsem ještě nic nečetla, ale chytám se na Egypťana Sinuheho.Takže Velká iluze bude takový předvoj. :-)
Anotace: Redaktor Hart potká v Helsinkách známého a oba spolu odejdou do salonu paní Spindellové. Zde se seznámí se zahořklým spisovatelem Hellasem a krásnou Caritas, do níž se na první pohled zamiluje. Milostný trojúhelník vždy znamená problémy…
..............................

Třetí a poslední je recenzní výtisk z Dobrých knih, dlouho jsem váhala kterou si vybrat,  myslela jsem si že Slavičí píseň, tu jsem si ale nakonec objednala s novou Mead na prosinec a neodolala jedné nádherné knize.

Takhle temnou obálku má mnoho knih co? :-D

Jupí jupí jej. :-D Ani nevíte jak se na ní klepu.A kdyby jste tu nádhernou obálku viděli naživo.Host opravdu umí.Jen škoda že není v pevné vazbě, ty jsou nej.
Anotace: Strhující debut plný úplatných a zkažených rytířů a ztroskotaných létajících lodí. A v centru děje stojí tajemná postava osamoceného tuláka.
Svět je zničený, slunce se rozpadlo na dva kusy. Z trhliny se vyvalila démonická stvoření, přivlastnila si svět a ničí vše, co jim přijde do cesty, zemi i lidi. Lidé svedli bitvu a prohráli. Rytíři a ochránci zemřeli. Nesmrtelní vůdci byli umlčení. UŽ není naděje. Je jen Tulák.
Tulák je zničený, zlomený muž: nemá jméno, nemluví. Ale opatruje poslední naději lidstva. O jeho vzácné břemeno ho chce připravit mnoho zlých sil. Co se událo, že se svět změnil v noční můru plnou démonů? Proč síly zla Tuláka tak neúprosně pronásledují? A coje vlastně Tulák zač?

Moc moc děkuji nakladatelství Omega a eshopu Dobré knihy za recenzní výtisky. :-)

9 komentářů:

  1. Až na Tuláka knihy neznám, ale zrovna o něm jsem nic dobrého zatím neslyšela :/
    Každopádně přeji pěkné čtení a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem radši žádnou recenzi na něj nečetla, abych si to nezkazila :-D Ale žádná hostovka mě ještě nezklamala, takdoufám že to tak bude dál :-)a děkuji :-)

      Vymazat
  2. Kéž by i u nás na nádraží byly knížky! Ale všimla jsem si poličky u nás v knihovně s knížkami k rozebrání, tak se tam budu muset zastavit. :) Jinak od Waltariho si chci už nějakou dobu něco přečíst, tak jsem zvědavá, co na tuhle jeho knížku budeš říkat. A v neposlední řadě ti přeju hodně sil, a aby bylo po dnešním těžkým dni už jenom líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to neni těžké zařídit :-) Jedna paní to viděla v sousedním městě, šla do knihovny se optat a stačilo to s knihovnou a nádražím domluvit. :-)plus ještě vyrobila knihovnu :-) a pak už se to rozjelo svým životem :-).......Moc děkuju :-)

      Vymazat
  3. Super, Tuláka chci taky přečíst :) Jen by možná nebylo od věci zakrýt na obálkách adresu... :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední dobou tak ve stresu, že to nějak neřešim, třeba mi někdo pošle dárek :-D Ne, nesmím už zapomínat :-)děkuju

      Vymazat
  4. Ten Tulák vypadá báječně! Toho bych si taky nechala líbit! Těším se na recenzi! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Tuláka jsem docela zvědavá, budu se těšit na recenzi. Snad bude brzy :)

    OdpovědětVymazat