úterý 13. září 2016

Rozbalovačka č.20

Dnes tu mám knižní i neknižní rozbalovačku a to ještě jednu né úplnou.A i když neknižní, patří to k nim.
Doufám že jsem vás trošku navnadila.
První balíček je z Dobrých knih.Objednala jsem manželovi dárek k vánocům a přece nevezmu jen jednu věc.
Původně sem nechtěla dávat do článku jeho dárek, jenže manžel mě přemlouval a přemlouval a dostal ho trošku dřív. :-D
Druhá věc je z jednoho facebookového eshopu.Nalezla jsem ho díky soutěži u CooBoo a já tu věc prostě musela mít.
Takže jdeme se na to mrknout. :-)

Trošku větší balíček na 4 věci.

Moje děti milují bublinky. :-D

Kdo pochopil, POPík vetřelec je manžela a knihy moje.Byly ve výprodeji a měli výhodný komplet.
Jinak jsem si myslela, že budu první mít POPíka, který mi bude hlídat knihovnu, ale snad na vánoce? :-D
Syn stínu
Anotace: V posvátném městě Otir se dá v každé uličce najít nějaká zrada nebo zvrhlost, což z něj dělá dokonalé místo pro nájemného vraha na volné noze, který k nikomu necítí věrnost a má jen velmi málo skrupulí. Caim se živí ostřím nože, když mu ale nevyjde rutinní práce, znenadání se ocitne přímo uprostřed zákeřných intrik. Nezbývá mu, než se postavit zkorumpovaným strážcům zákona, zabijáckým rivalům a čárám z Druhé strany, a jeho jedinými spojenci přitom jsou Josefína, bohatá dcerka jeho poslední oběti, a Kit, kterou nikdo kromě něj nevidí, protože je strážný duch. V boji o život věří Caim jen svým nožům a instinktům, ty mu ale nebudou stačit, když se v touze po spravedlnosti dostane z nebezpečných otirských uliček do přepychových sídel mocných. Aby odhalil spiknutí v srdci impéria, bude se muset se ujmout svého dědictví jako syn Stínu…
Myslím že anotace prvního dílu stačí. :-D 
................................

A teď se mrkneme a na druhý knižní neknižní přírůstek.Jen to nebude klasická rozbalovačka, protože jsem to nevydržela a hned před poštou vykuchala obálku. :-D

Ta věcička byla v takovém krásném pytlíčku.

Ooooo anoooo, je to náramek.Na CooBoo se totiž o něj soutěžilo.Náramek dělaný k Dvoru trnů a růží.

Je úplně boží, miluji ho.Je nádherný a wow.Prostě to musíte mít. :-D

Zde přikládám odkaz na fb, kde jsou i jiné náramky.Slečna dělá i na přání. :-)

5 komentářů:

  1. Jé, díky za tip na knihy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy a úžasný náramek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náramek bych brala. Ostatní je mimo můj žánr :) i tak přeji pěkné čtení :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Náramek je nádherný. :) Knihy neznám, ale nevypadají špatně. :)

    OdpovědětVymazat