čtvrtek 15. září 2016

Rozbalovačka č.21

Včera mi přišel balíček z Knižního klubu.Už jsem ho měla nějaký čas objednaný, ale byla tam kniha v předprodeji, kterou jsem nakonec vyměnila za jinou. :-D
Jo, já tam mam ty objednávky všelijaký a pořád něco měním, musí mě tam milovat.
Tento balík jsem měla napůl s dětma, a pro sebe jsem měla jen pár kousků, což je divný.
Asi jsem jednou měla nějaký zatmění či co. :-D
Tak se jdeme mrknout, co mi to vlastně přišlo.

Moc velký balík, na tak málo knih.Děti už se nemohly dočkat.
  
Tuna papíru, ten manžel miluje. :-D

Anooo, Křišťálový meč, konečně.Tak dlouho jsem na něj čekala. :-)
Zeď vzpomínek jsem si objednala, protože autorova prvotina mě naprosto dostala, mam už dokonce objednanou jeho třetí knihu.
Kniha mrtvých mam do série (teprve druhá z mnoha :-( ) a Krev a stříbro je Ebertová, konečně mám všechny knihy od ní.
No a kroniky jsou pro děti, měli je ve výprodeji, teď už nám chybí první a první díl. :-D

Křišťálový meč
Anotace: Krev Mare Barrowové je rudá jako většiny obyčejných lidí. Má ale nadpřirozené schopnosti jako Stříbrná, dovede ovládat blesky, což je zbraň, kterou chce královský dvůr získat pod svou kontrolu. Sice ji obvinili, že to vše jen předstírá a je prachsprostá podvodnice, ale jí se podaří uprchnout od Mavena, prince a přítele, který ji zradil. A Mare zjistí něco vskutku překvapivého – není jediná Rudá, kdo má podobné schopnosti. 
Pronásledovaná Mavenem, z nějž se nyní stal pomstychtivý král, vyráží pátrat po rudostříbrných bojovnících, aby je vyzvala k souboji s jejich utlačovateli. Ale nehrozí snad Mare nebezpečí, že se z ní stane přesně taková zrůda, které se pokouší porazit? Nezlomí ji váha životů, jež je nutné položit ve jménu revoluce?

Zeď vzpomínek
Anotace: Povídková kniha Anthonyho Doerra se odehrává na čtyřech světadílech. Titulní novela získala ocenění National Magazine Award v kategorii krásné literatury, druhá povídka byla označena za „mistrovské dílo vynikajícího pozorovatele a ukázku intuitivního smyslu pro poetiku“, čtvrtá povídka dostala Cenu O. Henryho a za pátou povídku autor obdržel cenu The Pushcart za rok 2011. U proslulého autora a čerstvého držitele Pulitzerovy ceny se ostatně není čemu divit. Navzdory tomu, že Doerr získal prestižní Pulitzerovu cenu za román, považují někteří kritici za vrchol jeho dosavadní tvorby právě povídky a novely. 

Kniha mrtvých
Anotace: Newyorské přírodopisné muzeum obdrží poštou svou vzácnou sbírku drahokamů – rozdrcenou na prach. Diogenes dává o sobě vědět. Aby muzeum získalo zpátky důvěru veřejnosti, oddělení pro styk s veřejností po horečném jednání naplánuje impozantní a extravagantní projekt. Jako nejlepší nápad se zdá znovu otevřít egyptskou Senefovu hrobku, která byla ve 30. letech 20. století přístupná veřejnosti a později uzavřena, aby udělala místo tunelu metra. Egyptskou hrobku objevili členové Napoleonovy armády, potom se jí zmocnili Britové, nakonec ji koupil William C. Spragg a dopravil do muzea. Celý komplex byl umístěn do suterénu. Avšak muzeum má své temné tajemství – hrobka je prokleta. Byla zazděna, aby se utajila řada bizarních úmrtí. Nyní Nora Kellyová vede ohromující expedici do suterénu, aby odhalila pozůstatek minulosti. Když hrobku otevřou, kletba se uvolní a lidé umírají... Mezitím D'Agosta, Eli Glinn, Constance a Proctor připravují brilantní plán týkající se Pendergasta.

Krev a stříbro
Anotace: Newyorské přírodopisné muzeum obdrží poštou svou vzácnou sbírku drahokamů – rozdrcenou na prach. Diogenes dává o sobě vědět. Aby muzeum získalo zpátky důvěru veřejnosti, oddělení pro styk s veřejností po horečném jednání naplánuje impozantní a extravagantní projekt. Jako nejlepší nápad se zdá znovu otevřít egyptskou Senefovu hrobku, která byla ve 30. letech 20. století přístupná veřejnosti a později uzavřena, aby udělala místo tunelu metra. Egyptskou hrobku objevili členové Napoleonovy armády, potom se jí zmocnili Britové, nakonec ji koupil William C. Spragg a dopravil do muzea. Celý komplex byl umístěn do suterénu. Avšak muzeum má své temné tajemství – hrobka je prokleta. Byla zazděna, aby se utajila řada bizarních úmrtí. Nyní Nora Kellyová vede ohromující expedici do suterénu, aby odhalila pozůstatek minulosti. Když hrobku otevřou, kletba se uvolní a lidé umírají... Mezitím D'Agosta, Eli Glinn, Constance a Proctor připravují brilantní plán týkající se Pendergasta.

Kronika rodu Spiderwicků
Anotace: Tajemný starý dům, kam se přestěhovali sourozenci Graceovi s maminkou, vypadal jako "deset chatrčí nalepených jedna na druhé. Dům měl několik komínů a celou tu prapodivnost korunoval železný plůtek, který mu trůnil na střeše jako obzvlášť výstřední klobouk." V domě se začnou dít podivné věci. Dvojčata Jared a Simon a jejich starší sestra Mallory tuší, že tu nejsou sami. Potom Jared v podkrovní místnosti bez dveří, kam lze vstoupit jen pomocí výtahu na jídlo, objeví zatuchlý kufr s falešným dnem a v něm knihu se zažloutlými listy a s tajemným názvem: Klíč Arthura Spiderwicka k určování kouzelných tvorů kolem nás. Ano, jejich tušení se potvrdilo! Ve starém domě a jeho okolí se to hemží nejrůznějšími skřítky, šotky a dalšími nadpřirozenými bytostmi.
Série knih o dětech, které vstoupily do světa kouzelných tvorů, se setkala s nebývalým zájmem čtenářů v mnoha zemích.

14 komentářů:

  1. Pěkné kousky, ikdyž mě z nich tentokrát nic nezaujalo :) Jsem za to i docela ráda =D Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekny balik.;) Ja porad te Ebertove nemuzu prijit na chut...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od ní ještě nic nečetla :-D Ale takové knihy mam ráda a když se líbí většině tak doufám že i mě. :-D

      Vymazat
  3. Zeď vzpomínek a Kříšťálový meč (ještě by to chtělo první díl :D) bych taky brala. A Kniha mrtvých vypadá zajímavě :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, vypadá to krásně. Za takový balík bych se vůbec nezlobila. Přeju krásné čtivo Tobě i dětem. ,o)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé kousky! :) Křišťálový meč akorát dočítám, ale musím říct, že jsem docela zklamaná. První díl byl mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ani neřikej, tak to pujdu po Tulákovi do ní :-)

      Vymazat
  6. Křišťálový meč už mám taky objednaný. :) A Kronika rodu Spiderwicků je skvělá. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kronika rodu Spiderwicků je super, mám doma celou sérii i Klíč Arthura Spiderwicka - ten taky stojí za to, je nádherný :). Přeji hezké čtení :).

    OdpovědětVymazat
  8. To je teda pěkný balík knih. :) Všechny vypadají dobře. :) Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat