sobota 17. září 2016

Rozbalovačka č.22

Dnes pro vás mám jednu malou rozbalovačku balíčku ze včera.
Je to recenzní výtisk z nakladatelství Alpress.
Celé to bylo nějaké zamotané.Myslela jsem že mi přijde nabídka koncem měsíce, ale všichni najednou psali, že už knihu mají, takže jsem jim napsala a normálně na mě zapomněli. :-D
Ale nevadí, mají krásné knihy, takže mi stačilo vidět, z čeho si mám vybrat a zase jsem se tetelila blahem.
Pak tedy nervy, protože jsem nevěděla, jakou si mam vybrat. :-D
Bylo to nekonečný váhání, ale nakonec jsem si vybrala.

Balíkáře jsem prošvihla, takže jsem musela čekat až do pěti, abych si pro balík mohla a já nesnáším čekání.
:-D

Nákuk, to nikdo nepozná. 

Vybrala jsem si tedy tuto knihu, neskutečně mě zaujala anotace.Dokonce už mám přečteno pár stran a?Super super super....
Anotace: Cherri sní o rodině, o bohatém a úspěšném manželovi. Zdá se, že právě takového našla v doktoru Nashovi, se kterým se počítá na místo primáře. Idyla i láska však trvají jen do chvíle, než Nash svede na Cherri tragickou chybu, která má za následek smrt pacienta. Brzy vyjde najevo, že fatálních omylů je víc, jenže někdo v nemocnici nestojí o potíže a vše se snaží ututlat.

Moc děkuji za recenzní výtisk nakladatelství Alpress.

3 komentáře:

  1. Kniha mě také moc zaujala svou anotací :) Snad si ji někdy přečtu :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu síce nepoznám, každopádne vyzerá pomerne dobre tak dúfam, že sa ti bude obsahovo páčiť :-)

    OdpovědětVymazat