pondělí 19. září 2016

Rozbalovačka č.23

Dnes jsem žádné knihy nečekala, spíš tak v půlce týdne, ale když zazvonil v poledne zvonek, vystartovala jsem rychle ke dveřím.Měli byste mě vidět, to byla rychlovka.
Vůbec jsem si pak nepřipadala jako totální blázen. :-D
A co mi přišlo?Trošku vám to vysvětlím.
Nakladatelství Leda má na stránkách formulář na recenzní výtisky.A protože mě ostatní recenzenti mučily recenzemi na jednu nejmenovanou knihu, neodolala jsem a napsala si o ní taky.A pak zase a zase, za ty tři měsíce jsem ho vyplňovala několikrát a bez reakce.
Tak jsem si řekla že zkusím mail a ejhle, formulář nefunguje. :-D
A když mi ještě napsali, jestli k té knize ještě nechci jednu novinku, tak jsem tu málem bouchla, protože jasně že jo, když ji mam na seznamu. :-D
Takže tu mám dvě krásné nové knihy.

Jsem si řikala, že na dvě je to nějaké velké, že by tam přidali ještě jednu?
    
Zase takový štěstí nemám, to dělají ty bublinky. :-D

A tady jsou, Psala jsem si o Všude černý les a dostala navíc Kouzelný náramek.Obě dvě strašně krásné, a už se moc těším,až se na ně vrhnu.I když vůbec nevím kterou dřív.Fajn by byly dvě hlavy. :-D
Kouzelný náramek
Anotace: Díky rodinnému šperku si tři ženy jasněji uvědomí, že na rodině velmi záleží. Příběhy ukryté v přívěscích změní jejich pohled na život a ony najdou novou chuť ho žít.
Lolly dostávala od své matky ke každým narozeninám jedno kouzlo spolu s připomínkou, jak důležité jsou rodinné vzpomínky.
Teď je Lolly sedmdesát let, zhoršuje se jí paměť, a tak si uvědomí, že jí nezbývá moc času na to, aby obnovila vztah se svou dcerou a s vnučkou, protože obě byly stále příliš zaměstnané, než aby si našly chvilku na ni a na její rodinné historky.
Když ale Lollyině dceři Arden kdosi nečekaně zavolá a vyjádří obavu o její matku, vypraví se Arden za ní a vezme s sebou i svou dceru (a Lollyinu vnučku) Lauren. Lolly jim pak vypráví příběhy spojené s jednotlivými přívěsky na náramku – a všechny tři si znovu najdou cestu k sobě navzájem a také radost, naději a lásku.
Kouzelný náramek je dárek, který budete žárlivě střežit ještě dlouho poté, co dočtete poslední stránku.

Všude kolem černý les
Anotace: ROZLUČKU PŘED SVATBOU…
Leonoře je šestadvacet a píše docela úspěšné detektivky. I když žije osaměle, je se svým způsobem života spokojená – až do dne, kdy dostane nečekané pozvání na předsvatební rozlučkový víkend své bývalé přítelkyně Clare, kterou deset let neviděla. Leonora po dlouhém váhání pozvání přijme a ocitá se s hrstkou dalších lidí – s nimiž má společné hlavně to, že se všichni znají s Clare – v extravagantním skleněném domě kdesi na anglickém venkově. A zanedlouho se začnou dít podivné věci. V Leonoře vzrůstá napětí, až se druhého večera rozhodne, že se hned ráno vrátí do Londýna. Jenže v noci dojde k osudné události…
…NAVŠTÍVÍ SMRT
Lenora se probudí s těžkým zraněním v nemocnici – a dozvídá se o vraždě. Její pokoj hlídá policie: chrání ji před někým, nebo ji hlídají jako vězně? Aby mohla odpovědět, musí si vzpomenout, co se vlastně během víkendu přihodilo. Dokáže se oprostit od pocitu viny a odhalit skutečné motivy a skutečného vraha? Najde odvahu, aby se svěřila s tajemstvím, které dosud nechala pohřbeno v minulosti?

Za recenzní výtisky děkuji moc nakladatelství Leda.

12 komentářů:

  1. Všude kolem černý les je perfektní a Náramek na mě čeká, užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže pujdu nejdřív do lesa :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  2. Všude kolem černý les je perfektní a Náramek na mě čeká, užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super prírastky, z videnia poznám Všude kolem černý les a väčšina názorov je pozitívnych. Tak snáď sa knihy budú páčiť aj tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy, ať se dobře čtou :) A začni Kouzelným náramkem, na ten jsem hrozně zvědavá O:-) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co mi to děláš? :-D ale víš jak to je, rozhodne nálada a kdo ví, třeba po přečtení drsného Sklepa budu chtít něco lehkého (náramek) :-) A děkuji:-)

      Vymazat
    2. Radím, čím začít :D Vím, moc dobře :)

      Vymazat
  5. Ten cerny les...laka me, laka...;)

    OdpovědětVymazat
  6. Obě dvě jsou naprosto dokonalé! Doufám, že budeš stejně nadšená! :)
    Přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat