pondělí 26. září 2016

Rozbalovačka č.24

Dnes mi přišel největší recenzní výtisk, co jsem kdy dostala.A můžu v klidu říct, že i nejkrásnější.
Čekala jsem dnes jinou knihu od Omegy, když večer začíná seriál, ale s tímto balíkem, je mi to momentálně jedno. :-D
Nečekala jsem, že bude tak obrovská, když mi balíkář předával balík, řikala jsem si, že v tom jsou dvě knihy.Po rozbalení jsem měla takovou radost, že to nejde ani popsat.
Co mi tedy Omega zaslala?

Takhle to zatím není vidět, jak je to veliké.

Je to novinka, takže z nakouknutí to určo nepoznáte. :-)

To je ona, nebo spíš box, ve kterém je ukrytá kniha a dokonce kalendář.Normálně víc fotek do rozbalovačky nedávám, ale u téhle to prostě nešlo. :-)

Anotace: Pozoruhodný fotografický archiv skupiny The Beatles se začal rodit na začátku jejich slavné éry, když si vydavatel Sean O´Mahony uvědomil, že nově vzniklá skupina bude znamenat mnohem víc, než jen další řadovou popovou kapelu. V roce 1963 odstartoval vydávání měsíčníku The Beatles Book.Fanoušci Beatles po celém světě hltali obsah každého čísla, žhavé novinky a exkluzívní fotogafie pořízené redakčními fotografy. Během šestiletého trvání však časopis zveřejnil jen část svého archivu a snímky navíc často retušoval či jinak upravoval. Ale spousta dosud nezveřejněných fotek se zachovala v cenné nemanipulované podobě.
Nyní vydaný soubor více než tří set fotografií vznikl z originálních negativů Leslie Bryce. Dokumentuje neuvěřitelné nasazení Johna, Paula, George a Ringa, jejich rostoucí slávu i postavení celosvětových idolů. Ukazuje jejich cestu z provinčních britských štací přes četná turné do televizních studií, zaznamenává i první dnes už legendární návštěvu Ameriky a práci v nahrávacích studiích. Fotografie přesně zachycují kariéru Beatles, která tehdy ohromila snad každého.
Přes odstup více než půlky století fotografie výstižně zachycují atmosféru tehdejší podivuhodné doby. Zároveň dokládají vývoj čtyř individualit, kterým se podařilo dosáhnout světové slávy, což pro ně samotné bylo současně osvobozující i svazující, zábavné i dotěrně obtěžující. I to lze ze snímků vyčíst. Tento fotoarchiv je nepochybně jedním z nejvýznamnějších souborů obrazových dokumentů o Beatles. Díky knize vydané nakladatelstvím Omega je přístupný také široké veřejnosti.
Tato výjimečná edice vychází nákladem 3000  výtisků a zahrnuje také přesnou kopii kalendáře Fanklubu The Beatles  z roku 1964. 
To je pecka že?Nemůžu se dočkat, až se do ní pořádně začtu a ztratím se v těch krásných fotkách. :-)
Níže je pár fotek, aby jste získali trošku představu, jak je kniha veliká a co v ní vše je. 






Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Omega.
Mrknout se na ní můžete zde.


13 komentářů:

  1. Já teď od Omegy čekám na Shannarův meč, takže doufám, že co nejdříve přijde.
    Hezký kousek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :-D doufala jsem že dnes,ale nic, takže si seriál nahraju a pustim si ho až po přečtení. :-)Děkuji

      Vymazat
  2. Když jsem uviděla na stránkách Omegy konkurz na tuto knihu, byla jsem nadšením bez sebe... pak jsem zjistila, že jsem ho o pár hodin prošvihla a málem jsem se rozběhla proti zdi :D :) Jinak na Shannarův meč taky čekám, už se na něj moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já si je hlídám :-D Jinak u jedné jsem psala taky opožděně a přišla, takže???? :-D Je to opravdu skvost :-)

      Vymazat
  3. Teda, pro fanouška Beatles je to jako stvořené! :).

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi dneska dorazila, to balení je nádherné! Líbilo by se mi to u všech knih :D hanka.mablog.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jo, propracované je to opravdu skvěle :-)Tohle se moc povedlo :-)

      Vymazat
  5. Tak to je opravdu pořádná kniha :) Ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá úžasně, tiše závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem fanoušek této kapely, ale vypadá to moc pěkně. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to skvele, síce tiež nepatrím k extra fanúšikom, ale viem si predstaviť, že fanúšika to rozhodne poteší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, krásné vydání. Být jejich fanoušek, tak neváhám. :) Také netrpělivě čekám na Shannarův meč, seriál mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat