čtvrtek 1. září 2016

Shrnutí za srpen

Dnes vám přináším pravidelný měsíční přehled.Srpen byl pro mě, co se týče přírůstků, nejšílenější.Tolik knih jsem si v životě nikdy nekoupila, trumfla jsem i své narozky, na které jsem si koupila mraky  knih.Ale zase jsem měla výmluvu, že jo?
Tentokrát ji nemám, jsem prostě závyslačka a knihami jsem posedlá.Jen mě mrzí, že co se týče čtení, není to už jako dřív.Kdo mě zná, ví že před blogem jsem přečetla i 16 knih měsíčně.Jenže teď s blogem jich je míň, plus za to může ještě fůra stresu.Tohle léto nepatří pro mě mezi ty šťastné, ale snad se to časem zlepší, kdoví.Do konce roku si musím najít práci, takže jsem zvědavá, jak potom budu číst a psát.Moc doufám, že to tolik neklesne, budu se snažit. J
Nejdříve se jako vždy mrkneme na koupené knihy, takže doufám, že jste připravený, protože to bude opravdu dlouhý. :-D

Koupené knihy:

Koupila jsem si neuvěřitelných 34 knih.Abych to řekla ale správně, čtyři jsem dostala k jedné zdarma a tři tu nevidíte, protože je má půjčené kamarádka.Vždycky se mi strefí do přehledu. :-D



 Do jednoho komínku to dát nešlo, takže hold na tři.Jinak ta půjčená série se jmenuje Bez dechu, takže kdo nezná, odkaz zde.
A ty čtyři zdarma byly knihy Ach, ty vraždy a život je ples a dostala jsem je ke knize Já, Mattoni.
Uf, těch je že?Ani nevíte jak bylo namáhavé focení.Něž všechno vyndám, nakomínkuju, vyfotím a zase uklidím. :-D


Recenzní výtisky:
Recenzních výtisku jsem měla taky trošku víc, ale pro mě tak akorát. 


Některé už mam přečtené a některé ještě ne.Přečtené jsou Poppy Day , Laurus , Láskyplná smrt , Druhou nohou v hrobě , Záblesk světla  a Sběratel duší.Recenze jsou v odkazech. :-)

Jinak získané knihy:
Znáte to, nesete nějaké knihy do knihovničky na nádru, za to si nějakou vezmete a protože byl srpen hodně cestovatelský, tak se mi to zas nějak nakupilo. :-D

Vyhrané knihy:
Konečně se mi zase poštěstilo a něco jsem vyhrála.U Baronetu byla fotosoutěž a já byla mezi výherci.Vyhrála jsem dvě knihy dle vlastního výběru.Měla jsem hned jasno.

Přečtené knihy:

1)  Heidi Rehnová- Čarodějnické zlato
      2)  Garth Stein- Záblesk světla
      3)  Amanda Powse- Poppy Day
      4)  Rick Yancey- Poslední hvězda
      5)  Stanislav Češka- Láskyplná smrt
      6)  Petra Stehlíková- Naslouchač
      7)  David Nedoma- Druhou nohou v hrobě
      8)  Elizabeth Peters- Sběratel duší
      9)  Evgenii Vodolazkin- Laurus
      10) Sarah J. Maasová- Dvůr trnů a růží
      11) Rod Nordland- Milenci Romeo a Julie z Afghánistánu

    Milence mam rozečtené, ale budu je počítat do srpna, takže mám přečteno 3967 stran do knihovničky mi celkem přibylo 57 knih. 
      :-D

9 komentářů:

  1. Gratuluji k takovému krásnému číslu a přeji hodně štěstí při hledání místa jak pro tebe, tak pro knihy! :) Mám Naslouchače, Sběratele duší, Zimní moře, Marianu, Skryté vládce, Zapomenutou Helladu, Ramsese Velikého a Guttu čekám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, no po stěhovaní se hodně místa na nějaký čas uvolnilo, takže tak do vánoc to ještě bude ok :-D

      Vymazat
  2. No to si děláš srandu! :D 57?! :D Víc jsem snad ještě za jeden měsíc u nikoho neviděla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne, musí být někdo větší magor než já:-D

      Vymazat
  3. Tak teda krásne kôpky :O Niektoré by som hneď brala - napríklad Naslouchač, Dvůr trnů a růží :3

    OdpovědětVymazat
  4. Fíííha, taky bych chtěla být tak bohatá :D :D O tomhle si jako student můžu nechat zdát :D Ale parádní kousky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to můžou výprodeje :-D někdy se mi podaří i 16 knih za tisícovku :-D

      Vymazat
  5. Páni! To jsou čísla! Gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat