úterý 6. září 2016

Soutěž

Jak jsem slibovala, přicházím se soutěží za pokoření 10 000 návštěv na blogu.Ani si nedokážete představit, jakou mi to udělalo radost.Na to že jsem si blog založila 20.června letošního roku, jste mě fakt překvapily.
No a já sebe taky.
Protože mam na blogu momentálně 62 článků, z toho 31 recenzí a 18 rozbalovaček.
Jo osmnáct, to je číslo které dokazuje, že jsem knižní maniačka, která ráda syslí krásné knihy.
No a co se týče recenzí, ještě na sobě musím dost zapracovat.Obzvlášť poslední dobou,kdy jsem hodně ve stresu a nemocná.Moc dobře si uvědomuji, že to je na tom psaní znát a doufám že se to brzo změní.
No a než se soutěž zvrtne v nějaké přiznání, radši už přejdeme k podmínkám. :-)

Podmínky soutěže: 
1. Jelikož jsem na mateřské tak je soutěž jen pro Čr.
2.Do komentáře mi napište přezdívku, mail a jakou knihu chcete.
3. Soutěž trvá od 6.9 do 12.9
4. Výherce bude jeden.

Rozhodla jsem se vás netrápit, takže to je jednoduchá soutěž. :-)

Hrajeme o tyhle dvě krásky.Lazarovi ženy mi tu leží od minulé soutěže a Případ holasické lásky mi zaslala Moba omylem, tak mi je zanechali do soutěže. :-)


Držím vám palce a doufám, že se vás zapojí co nejvíce. :-)

14 komentářů:

  1. Medvědářka, teky.s@seznam.cz a prosila bych když tak Lazarovy ženy
    Velká gratulace jinak :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně moc gratuluji k deseti tisícům a přeji desetitisíce dalších shlédnutí :) Knihomolkanaentou.blogspot.cz, Lucii.Horakova@email.cz, Lazarovy ženy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky :)Wau gratuluji k tak vysoké návštěvnosti, tvůj blog je super a už ho sleduji dlouho :) líbí se mi tvé krásné recenze :) Přeji ti o pár nul větší návštěvnost, mnoho krásných knih a báječných recenzí Přezdívka žádná :) mé jméno Iva Burdová :)iva.burdova@seznam.cz a měla bych zájem o knihu Lazarovy ženy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikolaoss, nikolaoss.trojtecka@seznam.cz a prosím o Lazarovy ženy. Ať se blogu i nadále daří :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobře ty!!! :-) jsem na tebe pyšná!! Daramegan, daruska.k@gmail.com, Lazarovy ženy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k 10000. Knihomolka,knihomolka@centrum.cz , Lazarovy ženy.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji, jen tak dál.
    Je mi líto Případu holasické lásky, proto si vyberu ji :-)
    Siraelxy blogspot (FB). Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji a přeji mnoho dalších krásných knižních zážitků! rady, radana12@seznam.cz a prosím o Případ holasické lásky, protože mám ráda historii a Holasici žili u nás :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji! Ať Tě blogování i nadále baví! :)

    Ailin, elenyaindil@seznam.cz, Lazarovy ženy. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám se ke gratulacím :-)
    Marcela Pudichová, zrzavy.Macicek@seznam.cz, Lazarovy ženy :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Také gratuluji a ať se blogu daří :) Přála bych si Lazarovy ženy.
    sarkabooks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přezdívku nemám, takže klasika... Šárka Fofoňková :)))

      Vymazat
  12. Gratuluji k tolika návštěvám :)
    Hanka, thecursedbook@gmail.com a moc bych si přála Lazarovy żeny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásna práce.Gratuluji. s.r.o.bebik@seznam.cz Případ holasické lásky.

    OdpovědětVymazat