pondělí 19. září 2016

Strážní andělé

Název: Strážní andělé
Autor: Zoe Hardwicke
Počet stran: 311
Nakladatelství: Alpress


 Můj názor:
Tři ženy, kamarádky, spolupracovnice a spolubydlící, každá má v knize svůj díl příběhu.
Grace, Joanne a Cherri bydlí v domě na pláži, který patří Grace.Všechny tři jsou zdravotní sestry a pracují ve stejné nemocnici.Každá je úplně jiná.
Cherri, mladá a trošku naivní se zamiluje do doktora Nashe.Vše vypadá idylicky, dokud neudělá v práci osudovou chybu po níž zemře pacient.
Joanne, žena ve středních letech, věřící a přesto divoká.Má motorku Suzzi a manžela, ale žijí odděleně, protože si dali pauzu.Jenže ona je do něj stále zamilovaná a to i přes to co jí udělal.
Stále se scházejí a Joanne stále žárlí.Ví že jí v mnohém lhal, ale nemůže se od něj odpoutat.A aby to nebylo málo, vstoupí ji do života kapitán.
Nakonec je tu Grace, kterou předchozí vztah totálně zničil, takže se z ní stal ten typ ženy, která si nikoho nepustí k tělu a nemluví o svých citech.Je považována za nejlepší sestru v nemocnici, takže když se tam jednoho dne objeví velká filmová hvězda s vážným zraněním, přidělí ji k tomu případu.
Tři rozdílné životy a osudy , jež pojí velké přátelství.Jak si poradí se svými démony a problémy?
Kniha mě neskutečně překvapila, vybrala jsem si jí, protože mě zaujala anotace a ona mi dala víc než jsem čekala.
Je tak strašně čtivá, že jsem trávila každou chvilku s ní.Vůbec jsem netušila, že až tak hodně mě zaujme.
Kapitoly jsou krátké a ještě k tomu v nich přeskakujete z jedné ženy na druhou, takže mě tím autorka strašně napínala.To jsem si pořád říkala, dočtu kapitolu a jdu něco dělat, jenže dočetla jsem kapitolu a na konci bylo vždy něco důležitého nakousnuto, takže jsem četla dál a takhle to bylo pořád.
Je to silný příběh.V jednu chvíli jsem brečela, protože jsem si říkala, že tohle je šílený osud, v další chvíli kroutím hlavou a říkám si, že ta holka snad nemůže být tak naivní a v další chvíli se směji, protože to prostě nijak nejde.
Já vím že se opakuji, ale mám ráda ráda knihy ze života, který ve vás probudí tolik pocitů.A nebudu vám lhát, ale je to trošičku okořeněné tou erotikou.Ale jen trošičku.
Knihu moc doporučuji, dostala mě na plné čáře.

Anotace: Cherri sní o rodině, o bohatém a úspěšném manželovi. Zdá se, že právě takového našla v doktoru Nashovi, se kterým se počítá na místo primáře. Idyla i láska však trvají jen do chvíle, než Nash svede na Cherri tragickou chybu, která má za následek smrt pacienta. Brzy vyjde najevo, že fatálních omylů je víc, jenže někdo v nemocnici nestojí o potíže a vše se snaží ututlat. 

Za recenzní výtisk strašně moc děkuji nakladatelství Aplress a knihu si můžete koupit zde.



2 komentáře:

  1. Na knihu jsem slyšela už spoustu chvály, snad si ji také brzy přečtu :) Recenze se ti moc povedla :)

    OdpovědětVymazat