sobota 17. září 2016

Tulák

Název: Tulák
Autor: Peter Newman
Počet stran: 375
Nakladatelství: Host


Můj názor:
Tulák, němý muž s andělským mečem, který má velký úkol.Je na dlouhé cestě do svatyně Sedmy, jenže není sám.Má s sebou dítě, malou holčičku, a kozu.
Země je zničená, z trhliny v zemi se vyvalili démoni a svou podstatu dali do lidí.Jenže to mělo následky, někteří byly potrhaný, některý nemohly mít jen jednoho člověka a tak se obalili lidskými kostmi, vznikly všemožné kreatury.
Tulákova cesta není ale lehká, pronásledují ho démoni a protože svět je zničen a lidé jsou zoufalý, upoutává na sebe moc pozornosti, čímž vznikají problémy.
Lidé nemají jídlo, ani peníze a protože démoni potřebují lidská těla jako součástky, může jeden člověk prodat druhého.A o děti je zvlášť velký zájem.
Takže když lidé vidí, kozu na jídlo, dítě na prodej a člověka, který vypadá, že má nějaké peníze, jdou po něm.
Jeho cesta je tedy strašně obtížná, dlouhá a nebezpečná.
V knize se setkáváme s příběhem v přítomnosti, ale jsou tam i kapitoly z minulosti, které nás postupně seznamují jak s Tulákem, tak vznikem všech problémů, které svět sužuje.Dokonce příběh není jen z pohledu Tuláka, ale i démonů který ho pronásledují a kozy.Ano kozy, to se mi obzvlášť líbilo, že i koza může být hrdinka.
A co jsem koukala, autor napsal knihu jen o ní, takže doufám, že u nás ji taky vydají, samozřejmě s pokračováním Tuláka.
Kapitoly nejsou moc dlouhé a skáčete v nich ještě z postavy na postavu, takže to rychle odsýpá.Je to trošku náročnější fantasy, takže jestli jste jako já, strávíte s ní trošku déle času.Budete mít toho hodně k vstřebání co se týče děje a postav, nebo jen já mám trošku pomalejší představivost.
To ale nevadí, mě se totiž kniha hodně líbila, zase to pro mě bylo něco nového a naprosto dokonalého.Pořád se tam něco děje, je tam plno akce a bacha, žádná romantika, což je dobře, téhle knize by to jen ublížilo.
I když jsem to četla pomalu, abych si dokázala vše pořádně představit, hltala jsem to strašně moc a některé situace byly hodně úsměvné.Obzvlášť když se nemluvící Tulák potká s ukecaným Ranařem.
Rozhodně se máte na co těšit a jak říkám vždy, žádná kniha od Hostu mě ještě nikdy nezklamala.Po přečtení Tuláka to stále platí a jako vždy, nádherná obálka.

Anotace: Strhující debut plný úplatných a zkažených rytířů a ztroskotaných létajících lodí. A v centru děje stojí tajemná postava osamoceného tuláka.
Svět je zničený, slunce se rozpadlo na dva kusy. Z trhliny se vyvalila démonická stvoření, přivlastnila si svět a ničí vše, co jim přijde do cesty, zemi i lidi. Lidé svedli bitvu a prohráli. Rytíři a ochránci zemřeli. Nesmrtelní vůdci byli umlčení. Už není naděje. Je jen Tulák.
Tulák je zničený, zlomený muž: nemá jméno, nemluví. Ale opatruje poslední naději lidstva. O jeho vzácné břemeno ho chce připravit mnoho zlých sil. Co se událo, že se svět změnil v noční můru plnou démonů? Proč síly zla Tuláka tak neúprosně pronásledují? A co je vlastně Tulák zač?

Za recenzní výtisk moc děkuji Dobrým knihám a knihu si můžete zakoupit zde nebo se kouknout i na jiné fantasy knihy.

1 komentář:

  1. Vyzerá naozaj super. Musím tiež po ňom už siahnuť :)

    OdpovědětVymazat