úterý 18. října 2016

Knižní výzva 2016

Nějak na konci loňského roku jsem našla na facebooku knižní výzvu.
Bohužel tu stránku už nemůžu najít, abych vám sem dala odkaz, tak snad to nevadí. Výzva spočívala v tom, že jste si vybrali, kolik knih v novém roce přečtete.
Jelikož jsem loni podle databáze přečetla nějakých 98 knih, tak aby to byla opravdu výzva, dala jsem si číslo 120. To jsem ale netušila, že ji splním už v půli října. :-D
Každou knihu jsem si pečlivě zapisovala.
Vždycky jsem zapsala název, autora, počet stran, nakladatelství, názor a od kdy do kdy jsem jí četla.
Dokonce jsem si sčítala počet stran v daný měsíc, jsem zvědavá, jaké číslo bude na konci roku a to i v počtu knih. Neberu to jako hon na knihy, já prostě jen moc čtu. :-)
Jsem na mateřské, takže se ten čas snažím dobře využívat, což v mém případě znamená, číst v době kdy děti spí. Mám takový štěstí, že spí ještě odpoledne, takže času na čtení mam zatím mnoho.
Zatím. :-D
Jelikož jsem tedy výzvu splnila, rozhodla jsem se sepsat tenhle článek, aby jste si udělali představu, co čte tak šílená knihomolka, jako jsem já.
Když jsem začala dnes fotit, hned na začátku jsem litovala toho, že jsem nefotila v průběhu roku. Jen dvanáct fotek po deseti knihách a stejně jsem se pěkně naběhala. Pár fotek a taková fuška. Ještě k tomu jsem pár knih nemohla vůbec najít, kvůli nedávnému stěhování. No naštěstí jsem se po dlouhých minutách 
tápání dohledala a vše nafotila. Aspoň mám poučení pro příště.

Už takhle to bude dlouhý, tak vás dál nebudu nudit. :-D

Tohle jen ten sešit do kterého jsem to vše zapisovala. Tenkrát jsem byla líná seběhnout do krámu, takže jsem ho ukořistila od manžela.
Štěstí že mu to nevadilo, protože se mohlo stát, že díky mé lenosti by žádná výzva nebyla. 
Jo i takové věci se u mě stávají. 

Tak se jdeme konečně mrknout, co jsem to přečetla.
PS: Je možné, že bude na fotce nějaká kniha omylem na jiném místě.



1. Dům vzpomínek - Barbara Woodová
2. Bajky Barda Beedleho - J.K.Rowlingová
3. Jako zabít ptáčka - Harper Lee
4. Volání minulosti - Barbara Woodová
5. Město ze skla - Cassandra Clare
6. Město padlých andělů - Cassandra Clare
7. Město ztracených duší - Cassandra Clare
8. Město nebeského ohně - Cassandra Clare
9. Obětina - S.J.Bolton
10. Hunger games komplet - Suzanne Collinsová



11. Půlnoční koruna - Sarah J. Maasová
12. Jsou světla, která nevidíme - Anthony Doer
13. Harry Potter a kámen mudrců - J.K.Rowlingová
14. Cizinka - Diana Gabaldon 
15. Slečna Mici - Annie M.G.Schmidtová
16. Vojenská felčarka - Heidi Rehnová
17. Oživovatel - Seth Patrick
18. Vážka v jantaru- Diana Gabaldon
19. Město z kostí průvodce - Mimi O'Connorová
20. Dvojí tvář - Kathrin Lange


21. Setkání s duchem - Stacey Kade
22. Zamilované duše - Stacey Kade
23. Síla odvahy - Laurent Vachand
24. Kateřina Keplerová - Katja Doubeková
25. Pokoj - Emma Donoghue
26. Konkubína ze Šanghaje - Hong Ying
27. Tajemství podobizny - Viola Larsenová
28. Šibeniční vrch - Lois Duncanová
29. Pět žen Rudolfa II - Karel Štorkán
30. Tajemství nesmrtelného Nicolase Flamela-Čaroděj - Michael Scott



31. Hlubinná bouře - Lincoln Child
32. Jiskra v Popelu - Sabaa Tahirová
33. Neslyšno - Richelle Mead
34. Křídla ve větru - Sue Monk Kidd
35. Hrad - Jennifer Eganová
36. Ledová kletba - Lincoln Child
37. Zapomenutý pokoj - Lincoln Child
38. Spolubydlící - John Lutz
39. Železná zkouška - Holly Black a C. Clare
40. Měděná rukavice - Holly Black a C. Clare



41. Tisíce planoucích sluncí - Khaled Hosseini
42. Dokonalý sen - Ally Condieová
43. Dokonalý pár - Ally Condieová
44. Dokonalý svět - Ally Condieová
45. Nebezpečné dědictví - Alison Weirová
46. Miniaturista - Jessie Burton
47. Vážka - Michel Bussi
48. Let 305 - A.G. Riddle
49. Dědička ohně - Sarah J. Maasová
50. Urban Games - A.T. Jurasek



51. Agnes - Hannah Kentová
52. Trest pro hříšné - John Saul
53. Feralové - Jacob Grey
54. Čarodějky ze Salemu - Arthur Miller
55. Mechanický pomeranč - Anthony Burges
56. Psycho - Robert Bloch
57. Psycho II - Robert Bloch
58. Chraň nás od zlého - R. Sarchie a L.C. Coolová
59. Psycho III - Robert Bloch
60. Marie Stuartovna - Stefan Zweig



61. Návnada - J. Kent Messum
62. Temné šílenství - Wulf dorn
63. Neznámá známá Hana Vítová - Ondřej Suchý
64. Pátá vlna- Rick Yancey
65. Nekonečné moře - Rick Yancey
66. Ptáci a jiné povídky - Daphne du Maurier
67. Zrádný anděl - Ulrike Bliefert
68. Motýlí křídla - Veronika Bicher
69. Výkřik do tmy - Manuela Martiny
70. Stigmata duše - Markéta Pilzová



71. Dotek chladu - Tamina Berger
72. Čekání na zázrak - Stacey Kade
73. Porodní bába z harému - Roberta Richová
74. Mrazivé ticho - Wulf Dorn
75. Postav hlídku - Harper Lee
76. Kapitánova dcera - Leah Fleming
77. Knihovna duší - Ransom Riggs
78. Bez duše - Eva Molíková
79. Loď mezi hvězdami - Beth Revisová
80. Milion sluncí - Beth Revisová



81. Všechny barvy země - Beth Revisová
82. Vetřelec probuzení - Tim Lebbon
83. Už mě vidíš? - S.J. Bolton
84. Rodinné prokletí - Gina Mayerová
85. Priscilla - Ota Ulč
86. Němý křik - Angela Marsonová
87. Spouštěč - Wulf Dorn
88. Posedlost - Katherine Howeová
89. Dopis z Yorku - Tomáš Marný a H. O'Sten
90. Nalehko - Clara Bensen



91. Deník Ellen Rimbauerové - Joyce Reardonová
92. Utajovaný projev - Tom Rob Smith
93. Čarodějnické zlato - Heidi Rehnová
94. Záblesk světla - Garth Stein
95. Poppy Day - Amanda Prowse
96. Poslední hvězda - Rick Yancey
97. Láskyplná smrt - Stanislav Češka
98. Naslouchač - Petra Stehlíková
99. Druhou nohou v hrobě - David Nedoma
100. Sběratel duší - Elizabeth Peters



101. Laurus - Evgenii Vodolazkin
102. Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maasová
103. Milenci - Rod Nordland
104. Neviditelná dívka - Mariel Hemingway
105. Případ holasické lásky - Stanislav Češka
106. Mladí vyvolení - Marie Lu
107. Střípky ticha - Linda Castillo
108. Velká iluze - Mika Waltari
109. Tulák - Peter Newman
110. Strážní andělé - Zoe Hardwicke


111. Sklep - Arthur Janoušek
112. Kouzelný náramek - Viola Shipmanová
113. Všude kolem černý les - Ruth Ware
114. Já, Mattoni - Petr Zikmund
115. Křišťálový meč - Victoria Aveyardová
116. Tmavé stěny Willardu - Ellen Marie Wisemanová
117. Tajemství Anny z Lampersorfu - Naďa Horáková
118. Učedník - Taran Matharu
119. Učedník a pyramida Orků - Taran Matharu
120. Lovec čarodějnic - Sam Thomas

Táááák, byla to fuška, ale je to. :-) Jakou výzvu jste měli vy? Klidně napište, budu ráda. :-)

5 komentářů:

  1. Nádherné kousky, jak tak koukám, z nich jsem četla jen jedenáct :(
    Dávám si každoročně cíl 100 knížek (i když už tři roky, co si ho dávám, ho vždycky notně překročím, už teď jsem přes 120 knížek), doufám, že do konce roku ještě něco přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Taky pěkný, jsem ráda že nejsem sama :-)

      Vymazat
  2. Tak 120 za necelý rok je šílené číslo :-) Jsem zvědavá, kolik jich přečteš do konce roku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! To je rychlost :o)
    Jsem zvědavá na finální číslo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je něco! :) 120 je fakt hodně. Já sleduju, kolik jsem toho přečetla za rok zatím jenom dva roky, ovšem stovku jsem ještě nikdy nepřekročila (předloni 94, loni 88). Tak jsem zvědavá, jak na tom budu letos :)

    OdpovědětVymazat