úterý 4. října 2016

Rozbalovačka č. 26

Původně jsem chtěla zítra udělat mega rozbalovačku, ale nevydržím to. :-D
Mám tu dva balíky, oba recenzní výtisky.
Jeden přišel včera, ten poslali z Euromedia a druhý přišel dnes z 
Omegy.Přiznávám se, že jsem čekala jiný, ale mam z něj tak obrovskou radost,že jsem málem 
bouchla. :-D
Jen teda se mi stal menší naschválek.
Recenzní výtisky si beru tak, aby je zvládla v pohodě číst i se svýma knihama.
Jenže jaksi taksi se všechny začali někde po cestě zdržovat a přijdou mi všechny najednou.
Takže mi tu asi šibne, abych dodržela termíny. :-D
Ale co, kdybych je nedostala na recenzi, tak bych si je stejně koupila, 
takže je beru taky za své. :-)
To já jen aby jste se nedivily, že mam nějak moc recenzáků. :-D
Tak se jdeme na to mrknout.

Jako první je tedy balíček z Euromedie.

Posunula jsem se u nich o úroveň výš, protože dřív jsem si nemohla vybírat.
Teď jsem ale dostala na výběr ze tří knih. :-)

Nejvíce mě zaujaly Tmavé stěny Willardu.Prý temná kniha, tak uvidíme. :-)
A ta obálka....
Anotace: Izzy je sedmnáct a je poloviční sirotek. Žije u pěstounů a okolnosti smrti jejího otce jsou víc než tragické. Nešťastná dívka najde vítané vytržení, když v místním zrušeném psychiatrickém sanatoriu najde starý deník. Objeví v něm okno do své vlastní minulosti. – Claře Cartwrightové bylo v roce 1929 právě osmnáct let. Zmítá se mezi autoritativními rodiči a láskou k italskému přistěhovalci. Když odmítne vnuceného ženicha, nechá ji otec zavřít do soukromého útulku pro duševně choré… I když se Izzy musí porvat s potížemi spjatými s novým životním začátkem, Clařin příběh ji stále poutá k dávné minulosti. Pokud Clara opravdu nebyla duševně nemocná, může to nějak objasnit i Izzyino trauma? Pátrání po Clařině osudu přiměje Izzy přehodnotit vlastní životní rozhodnutí – s šokujícími důsledky.
...................................................

Pokračujeme knihou, která mi došla dnes.Popravdě jsem čekala dřív tu druhou co má také přijít.

Barva knihy, cena knihy (nevim proč tam je) by vám už mohla napovědět. :-)

Anoooooo, radost šílená.To si ani nedokážete představit, pořád se do knihovničky 
na ní chodím dívat a mazlit se. :-D Má tak přenádhernou obálku a pod přebalem je úplně stejná, žádná jednobarevka.
Anotace: Strhující příběh navazuje na první díl s názvem „Cizinka“. Tentokrát nás ale přivede do Francie, kam Claire a Jamie uprchli před brutálním pronásledováním velitele anglické posádky ve Skotsku. Stanou se svědky plánování dalšího postupu ve snaze Stuartovců získat zpátky skotský trůn…

Tímto moooooc děkuji nakladatelství Euromedia a Omega.
Mam z nich opravdu moooooc radost. :-D

7 komentářů:

  1. Vážka vypadá úžasně. Kamarádka mě stále láká, ať tuhle sérii začnu číst. :) Taky jsem dnes oslavovala, konečně mi přišel Shannarův meč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu musíš číst, tu serii si musí zamilovat každý. :-) Fakt? Tak mě dojde zřejmě zítra :-D

      Vymazat
  2. Temné stěny mám objednané, taky mě hodně zaujaly :) Ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Temne steny jsem si zadala, tak doufam, ze mi prijdou. A Vazku mam v puvodnim vydani. Ale tohle filmove je taky pekne.

    OdpovědětVymazat
  4. Prvú knihu nepoznám, vyzerá zaujímavo. O druhej som už počula, viacero blogerov ju teraz dostalo tak som zvedavá aká bude obsahovo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knihy, přeji ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Vážku v jantaru čekám :).

    OdpovědětVymazat