středa 5. října 2016

Rozbalovačka č. 27

Dnes jsem tu se slíbenou rozbalovačkou a doufám, že bude na čas zase klid. :-D
Přišli mi dnes čtyři balíky a v nich je sedm knih.
Hlavně v tom jednom mam dvě navíc,asi jsem byla hodná nebo co.
Všechno jsou to teda recenzní výtisky a jak už jsem psala, jako naschvál přišli všechny najednou,
takže se ke svým knihám teď moc nedostanu.
Tak krásně jsem to měla naplánovaný, že budou chodit průběžně, abych mohla číst v pohodě i své a 
většina se jich někde zasekla a přišli takhle stejně.  
Ale to nevadí, už se nemůžu dočkat, až se do nich pustím, nutně bych potřebovala tři hlavy, 
protože už teď nevím kterou dřív. 
Nejradši bych otevřela všechny najednou. :-)
Tahle rozbalovačka bude trošičku jinačí než normálně....

Jako první mi ráno přišel balík od Moby.

Chvíle napětí. :-D

V konkurzu jsem si vybrala tyto dvě.U Lovce jsem hodně váhala, protože je to třetí díl, ale nakonec jsem neodolala,přeci jen čarodějnice a porodní bába, to je moje.
Tajemství Anny z Lampersdorfu
Anotace: Romanticko-dobrodružný román propojuje příběh ze středověku se současnými problémy mladých lidí.
Příběh začíná v dávném středověku, na slovanském obětišti, pokračuje o několik století později, kdy za tragických okolností umírá Anna z Lampersdorfu a je pohřbena právě do prostor obětiště. Děj se přenáší do současnosti. Hlavní hrdinka Anežka se zabývá historií a užívá si studentského života. Prožívá několik milostných vztahů a stejně jako hledá svého životního patrtnera, snaží se odhalit i prastarou záhadu hrobu Anny z Lampersdorfu. Skupina historiků, kteří po tého záhadě pátrají mají však i své propojení z expedice do Jižní Ameriky. Vše nakonec dospěje k překvapivému vyústění.
Lovec čarodějnic
Anotace: Do Yorku dorazila zima a s ní i hrozba čarodějnictví. Místní ženy a děti kosí tajemná nemoc a porodní bába Bridget Hodgsonová se proti své vůli nechá zatáhnout do honu na čarodějnice, který rozpoutají puritánští představitelé města, aby domnělého nadpřirozeného viníka veškerých nepříjemností dopadli. Hon se nezastaví před nikým a ničím. V hledáčku lovců se brzy ocitne i samotná Bridget, která se pokouší jejich fanatické běsnění umírnit. Navíc, ne všechna úmrtí, k nimž tou dobou v Yorku dochází, má na svědomí pouze nemoc. Podaří se Bridget a její pomocnici Martě vyváznout a odhalit vraha?

.....................................................

Tenhle kopeček mi přišel po obědě.Boží hromádka. :-D

Jako první nákuk do balíku od Omegy.

Anooo, je to on.Dlouho očekávaný Shannarův meč.Jen trošku škoda, že je to paperback.
Anotace: 1. kniha série Shannara. 
Před dávnými věky obrátily války prastarého Zla celý svět v trosky a přinutily lidstvo bojovat s mnoha dalšími národy jako byli gnómové, trollové, trpaslíci a elfové. Černý mág, kterého všichni považovali za mrtvého, se chystá zničit celý svět. Jediná zbraň, která může zastavit řádění temných sil je Shannarův meč.
A právě ten musí pozvednout Shea, poslední z dědiců královské krve.
......................

Tady byly děti trošku hrrr, takže jsem knihu z Dobrých knih musela zase zamaskovat. :-D

Njn,je to Pomsta a rozbřesk, nechala jsem se zlákat, ale už se na ní opravdu těším. :-)
Anotace: V zemi Chorásán si násilnický kalif Chálid každou noc bere novou dívku a za každého rozbřesku ji nechává oběsit na hedvábném provazu. Když se šestnáctiletá Šíva stane jeho obětí, rozhodne se její nejlepší přítelkyně Šeherezáda, že se pomstí, a dobrovolně se stane jeho další ženou. Šeherezáda je nejen odhodlaná zůstat naživu, ale ukončit hrůzovládu kalifa jednou provždy. V tomto napínavém převyprávění Tisíce a jedné noci okouzluje Šeherezáda noc za nocí kalifa svými příběhy, a získává tak další dny života. Ale jestli je Chálid doopravdy takové monstrum, jak je potom možné, že se do něj Šeherezáda zamiluje? A znamená v tomto světě plném tajemství láska vůbec něco?
.................................

Nakonec tu mam balíček z Alpressu.Měla jsem si vybrat jednu, jenže tu co jsem chtěla, byl druhý díl, takže jsem si vybrala jinou, ale jak jsem psala, asi jsem byla hodná a dostala i tu předtím i s prvním dílem. :-)

A tady jsou, všechny tři krásně po hromadě. Jsem na všechny opravdu hodně zvědavá.  :-)
Učedník
Anotace: Než mu schopnost přivolávat démony obrátila život naruby, byl Fletcher prostým kovářským pomocníkem. Nyní se má stát válečným mágem a bojovat proti divokým orkům, kteří ohrožují jeho vlast. Jenže po moci touží i falešní šlechticové a ti tajně připravují zradu. Osud císařství leží ve Fletcherových rukou a jeho jediným pomocníkem je démon Ignatio…
Učedník a pyramida Orků
Anotace: Fletchera s Ignatiem uvěznila inkvizice pro zločin, jehož se nedopustili. Když pak král chystá výpravu na nebezpečné území orků, povolá i Fletchera. Právě k němu se upírají naděje celého království. Hrozí totiž, že orcké armády se pozvednou v takové síle, jakou říše dosud nikdy nezažila.
Kněžna žebráků
Anotace: Hannah přišla při požáru o muže, o dceru i o střechu nad hlavou. Místo pomoci ji sousedé nechají uvrhnout do žaláře. Zprvu se utěšuje, že jde o omyl, protože je popálená k nepoznání, ale pak se dovtípí, že komusi šlo o to, aby se už nikdy nedostala na svobodu. Podaří se jí uniknout v přestrojení za žebračku, dál musí žít jejím životem a přitom odhalit, kdo má vše na svědomí.

A to je pro dnešek vše, moc děkuji nakladatelství Moba, Alpress, Omega a Dobrým knihám za recenzní výtisky. :-)

10 komentářů:

  1. Už jsi několikátý člověk, u něhož vidím Pomstu a rozbřesk. Já už ji nechci, já ji nutně potřebuju! :D Jinak samozřejmě přeju, aby se všechny líbily :) A když se nemůžeš rozhodnout, co číst dřív, namíchej si knižní ležák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-D To já čtu podle nálady, ale vždycky když jsou nové a takové pecky tak mam v hlavě maglajz :-D Chceeeeš jí, já ji mám taky proto, že jsem jí všude viděla :-D

      Vymazat
  2. To je knih :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je krásná knižní nálož :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, to vypadá super. Ty fantasy recenzáky se budou číst určitě krásně, ty mě nadchly. Tak přeju super počtení. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Same bozi kousky.;) Lovec se ti bude libit. Cetla jsem take jen jeho a super. TAJEMSTVI anny mam zamluvene, tak doufam, ze dorazi...

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je super rozbalovačka, užij si všechny knihy a těším se na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, to je knih. :) Učedník mě taky začal lákat, jsem zvědavá na recenzi. Shannarův meč už čtu a dneska si jdu vyzvednout Pomstu a rozbřesk.

    OdpovědětVymazat