pondělí 31. října 2016

Rozbalovačka č. 35

Dnes jsem vůbec nečekala, že by mi pošta měla něco přinést a popravdě jsem vůbec nečekala, že mi přijde kniha od Arary. Když mi to balíkářka předávala, koukala jsem jak puk a nezmohla jsem se ani na slovo, takové to pro mě bylo překvapeni. A třešnička na dortu? SMS ze zásilkovny, kde jsem měla balík z Knižního klubu. :-D
Tam jsem měla zásilku, kterou jsem uskutečnila někdy v létě. Dostala jsem kupon, tak jsem to využila na sérii, jejíž jeden díl vyšel před pár dny.
Tak se jdeme na to podívat.

Překvapila mě velikost balíku, když tam měla být jedna kniha.

Někdo už to možná vidí....

Poslali mi k recenzi dvě knihy. Při rozbalení jsem ječela radostí jako šílenec. :-D
Původně mi měli totiž poslat Evu,jenže se šouplo vydání, tak jsem si místo ní vybrala Dům u ústí řeky. Fakt jsem nečekala, že mi pošlou obě. :-)
Anotace: Tajuplná mohyla, opuštěná ruina a skryté rodinné tajemství. 

Iris dlouho čekala, že se bude moci osvědčit jako archeoložka, až konečně dostala příležitost. Má dohlížet na odkrývání anglosaské mohyly. Drsná krajina Suffolku ji fascinuje stejně jako ruina panského domu u ústí řeky. Proč jeho obyvatelé Hengist Hall opustili? V jedné zprávě o dávné vraždě najde jméno domu, při svém pátrání však narazí na zeď mlčení. Teprve její kolega Caleb jí pomůže příblížit se pravdě. A ta má větší spojitost s její rodinou, než by Iris považovala za možné.
Anotace: 

Strhující román předurčený k tomu, aby se stal jednou z nejdiskutovanějších knih desetiletí – stejně jako autorovy předchozí tituly, Chatrč a Křižovatky, které dosáhly vrcholu žebříčku The New York Times a oslovily desítky milionů čtenářů po celém světě.

 Když na břeh ostrova mezi tímto a oním světem vyplaví voda přepravní kontejner, Jan Sběratel v něm najde mladou ženu – polámanou, zmrzlou a sotva živou. S pomocí léčitelů a učenců dohlíží na její uzdravování a záhy zjistí, že ji její genetický kód spojuje s každou známou rasou. Nikdo ale netuší, jaké může mít její přežití význam. Nikdo, až na Evu, matku všech živých. Ta ji oslovuje „dcero“ a pozve ji, aby se stala svědkyní příběhu stvoření, jejího a vlastně i našeho…
...............................

Druhý balík je moje objednávka z Knižního klubu. :-)

Kdo zná, tak určitě podle růžku pozná. :-)

Je to série Poldark a pokračování Šepotání. Na Poldarka jsem koukala od prvního dílu, takže když jsem v předprodeji viděla třetí díl, rozhodla jsem si je všechny objednat. :-)
A Šepotání jsem sice ještě nečetla, ale protože série ráda čtu, až když mám doma všechny, tak si je pomalu skupuji. :-D
Divotání
Anotace: Alyssa Gardnerová propadla králičí dírou a postavila se pentlochňapovi. Zachránila život Zachovi, klukovi, kterého miluje, a unikla intrikám zvráceně svůdného Morfea i pomstychtivé Červené královny. Teď musí odmaturovat, přežít maturitní ples a pak může nastoupit na vysněnou prestižní uměleckou školu v Londýně.
Všechno by to bylo snazší, kdyby její matka, již právě propustili z ústavu pro duševně choré, nebyla tak přehnaně podezíravá a starostlivá. A mnohem snazší, kdyby se Morfeus jednoho dne neobjevil v její škole, aby ji nalákal na další nebezpečné dobrodružství v ponuré Říši divů – kam sama (tak trochu) patří. Alyssa se musí vyrovnat s jeho znepokojující přítomností ve skutečném světě a zároveň se pokouší Zachovi prozradit pravdu o minulosti, kterou zapomněl. Záblesky z Říše divů se postupně dostávají do jejích obrazů a vlastního života, Červená není daleko!
Pokud Alyssa zůstane ve světě lidí, vystaví nebezpečí Zacha, své rodiče a všechny, které miluje. Ale když znovu projde králičí dírou, bude muset čelit smrtící bitvě, která by ji mohla stát mnohem víc než jen vlastní hlavu.

Poldark Návrat domů
Anotace: Důstojník Ross Poldark se po letech vrací z americké války do rodného Cornwallu a těší se, že zase začne vést normální život, bude spravovat rodový majetek a ožení se s dívkou, kterou už léta miluje. Po návratu však zjišťuje, že otec je mrtvý, šlechtické sídlo i veškeré hospodářství zchátralé a že služebnictvo rozprodává všechny zbývající cennosti. Největší bolest však zažívá po zjištění, že se krásná Elizabeth zasnoubila s jeho bratrancem Francisem, protože se domnívala, že Ross ve válce zahynul. Zklamaný důstojník se ale navzdory všemu pouští do práce a snaží se dát do pořádku rodinný majetek a znovu otevřít otcův měděný důl. A také zapomenout na svou životní lásku a zvyknout si, že patří jinému. Pomáhá mu v tom mladičká Demelza, vlastně ještě téměř dítě, kterou najal jako služebnou, aby ji vytrhl z neutěšeného prostředí, v němž dosud žila. Vděčná dívka v něm vidí svého zachránce a odměňuje se mu hlubokým obdivem, ale zároveň usiluje o jistou míru samostatnosti. Vedle ní a s její pomocí se Ross znovu vrací do života…
Podle této dvanáctidílné ságy natočila britská televize BBC kultovní seriál, který si získal obrovskou popularitu. V roce 2015 vznikl stejnojmenný osmidílný remake, jenž zaznamenal okamžitý úspěch a zařadil se mezi nejsledovanější seriály posledních let. BBC seriál prodloužila o další sérii, chystanou na rok 2016.

10 komentářů:

  1. Parádní knihy. Těším se na recenzi Domu u ústí řeky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tez me zaujal "Dum". Na ten se musim podivat blize. Ach jo...nemela bych na tve stranky vubec chodit.😅

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné přírůstky. :-)
    Užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné přírůstky. :-)
    Užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
  5. Dům mám taky na seznamu :-) super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super knížky! Na Poldarka si brousím zoubky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Knihy super. Ta brambora přišla taky? :o)) Dobrý bonus. :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja te zastrelim :-D Vis jak tezky je se silene smat, abych nevzbudila deti? :-D To totiz neni brambora, ale kamen. :-D :-D :-D

      Vymazat
    2. Mám jen chlapečka, ale už mám dusící smích vyzkoušený. XD Jo, kámen. Omlouvám se, nešlo to poznat. :o)) Ale je to vtipný. Proč právě kámen, co vypadá jako brambora? :o))

      Vymazat
    3. A za co?Aspoň jsem se pobavila. :-D Ten našel syn v lese a nic jiného jsem neměla po ruce. :-D

      Vymazat