pátek 7. října 2016

Rozbalovačka č.28

Konečně jsem si na chvilku sedla a dostala se k sepsání rozbalovačky.
Vím, je jich poslední dobou nějak moc, ale tahle je o knize, kterou jsem vyhrála.
Já jsem dokonce ani nevěděla, že jsem vyhrála, zjistila jsem to, až když jsem rozbalovala balíček.
Bylo to pro mě velké překvapení, a té radosti. :-D
Vyhrála jsem tedy u Knižního klubu, a hrálo se o tři knihy, na které se má do konce měsíce napsat recenze.
Ale bacha, bylo to pro každého, nejen pro blogery, takže šanci měl každý.
Tak se jdeme na to podívat, předem se omlouvám za špatnou kvalitu fotek, ale foťák nějak blbne. :-)

Byla jsem hodně překvapená, protože jsem nic nečekala.

Pak jsem nakoukla a málem bouchla.

 Protože ta kniha už od pohledu, vypadá opravdu luxusně.

Od Agathy jsem ještě nic nečetla, což ale budu muset napravit. A proto jsem také moc zvědavá, jak si vede Sophie Hannah. Hercula jsem viděla vždy jen v tv, moc jsem ho hltala, vůbec nechápu, že jsem se ke knihám ještě nedostala.

Tímto bych chtěla ještě jednou moc poděkovat Knižnímu klubu za výhru.
A jak jste na tom vy?Milujete Hercula a jeho případy?Kdo je podle vás lepší, Agatha nebo Sophie? :-)

2 komentáře:

  1. Aaaaach, no tak to je uzasna vyhra. Ja uz od ni cetla prvniho Poirota a ted se tesim, az ke mne dorazi "truhla".;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé to vyzerá na výbornú knihu. Od A. Christie som kedysi prečítala pár kníh a páčili sa mi, tak snáď sa táto bude páčiť tebe :-)

    OdpovědětVymazat