středa 12. října 2016

Rozbalovačka č.29

Dnes jsem si vyzvedla dva balíčky. Jeden je z Antikvariátu Počta, což je jeden z mých oblíbených a druhý z Knižního klubu. Tam jsem neodolala akcím, ve kterých byly tak nádherné knihy. :-)
V antikvariátě jsem náhodou objevila knihu do série, kterou jsem už nějaký čas sháněla, no a přece nepojede sama, obzvlášť, když jsem tam našla knihy, které jsem už nějaký čas chtěla.
U balíku z KK mě dost naštvala ta natržená krabice, jedna knihami z ní doslova čouhala. Naštěstí byly nepoškozené, zlatá zásilkovna.
Jdeme se tedy na to mrknout. :-)

Balíčky celkem velký a v pozadí moje malá satanáška. :-D

První jsou tedy knihy z antikvariátu. Šlo mi hlavně o Labyrint, protože mam doma druhý díl. Po Proudu času jsem dlouho toužila, protože film jsem viděla snad stokrát a miluju ho. Rosemary mám do edice a těším se jaká je. Od Allende tu mám Dům duchů, ten jsem ještě nečetla, taky jen viděla, takže Dceru jsem tam za těch 40kč jsem jí tam nemohla nechat. A Titanik? To je třešnička na dortu. Vždy když nakupuji v antíku, hledám tam nějakou knihu o něm a tentokrát se mi zadařilo. :-)

Pokračujeme přírůstky z KK. Všechny tři byly v akci a po všech jsem nějaký čas toužila, takže jsem je rychle naházela do košíku. :-D

Další Vandenberg do sbírky a zbytek jsou čerstvé novinky, které mě zaujali anotací. :-)

Tady jsou všechny moje přírůstky pohromadě. Znáte? Četli jste? Za komentáře budu ráda. :-)

11 komentářů:

  1. Téda, to je nálož. Já bych šla hned do Psychosanatoria! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta je uplne nuf nuf :-D Snad se k ni brzo dostanu :-)

      Vymazat
  2. Labyrint je úžasný, určitě se ti bude líbit :) Proud času tu na mě taky čeká, tak jsem zvědavá :)Lovec zločinců taky nevypadá špatně... Božská Florence by mi měla přijít od Martinusu, tak jsem na ni zvědavá :)
    Taky sbíráš Vandenberga? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky? :-D Ne stacilo precist jednu jeho knihu a mela jsem jasno :-D Musim mit vsechny :-D Zatim mam ale jen sedm :-D Jeste ze je v KK davaji postupne do akce :-)

      Vymazat
    2. Já už ne, já už mám dosbíráno :D A musím se pochválit, až na jednu taky všechny přečtené O:-)

      Vymazat
    3. Tak to je super :-) Mě ještě čeká dlouhá cesta :-D Jinak, vim že to neni serie, ale co takhle článek o nich? :-)

      Vymazat
    4. V budoucnu asi bude, ale já vás nechci hned ze začátku unudit článkem s třiceti knížkama :D

      Vymazat
  3. Ty jo to je knížek. A hlavně ten výběr. Titanik mám přečtený a myslím, že by se mohl líbit :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem dobře vybrala.Je o něm hodně knih, a tato se prý drží hodně faktů :-)

      Vymazat
  4. Akorát, že od Isabel Allende to není Dům duchů, ale Dcera štěstěny :) Taky dobrý, ale Dům duchů je nej - miluju tu knížku :) Rosemary má děťátko je taky super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslela jako že ji mam doma :-) Ted koukám, že jsem se nevyjádřila dobře. :-)

      Vymazat