pátek 14. října 2016

Rozbalovačka č.30

Dnes tu mam dva nové přírůstky, které jsem si objednala z Knižního klubu.
Jedna kniha mě láká už dlouho. Nejen že anotace vypadá skvěle, ale i ohlasy jsou hodně pozitivní.
A nebudu lhát, i ta obálka mě nalákala. :-D
Druhá kniha je od autorky, od které knihy sbírám.
Nečetla jsem od ní ještě nic, ale je to jedna z těch autorek u které vím, že se mi její knihy budou líbit.
Hlavně píšou mysteriozní román a to je moje. :-)

Je to divný, že jsem si objednala jen dvě knihy? Tak počkejte až uvidíte,co mi přijde příští týden. :-D

Nepoznáte ani omylem, schválně jsem to natočila tak, aby tam bylo temno. :-D

Knihy sháním od Swerlingové, mám tu doma její sérii Města a ještě my chybí Plantáž Shadowbrook, ale snad se mi ji časem podaří sehnat. Řeka času je ale úplně z jiného soudku, tak jsem zvědavá. :-)
Moje prvotina od Keplera. Moc se na ní těším. :-)

Vím, že Řeka času před pár dny vyšla, ale je někdo, kdo už ji četl? 

6 komentářů:

  1. Řeka času by mi měla přijít z kraje týdne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Beverly S. vůbec neznám, ale Řeka času má bezva obálku. Vůbec jsem ji ale mezi novinkama nezaznamenala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní narazila díky knize Město slávy a tím začalo mé shánění ostatních dílů.A ten první mi dal fakt zabrat. :-D A když jsem viděla v předprodeji Řeku času, bylo to jasné. :-)

      Vymazat
    2. Tak to tě teda autorka dostala hodně. :) Představa, že se člověk nesežene některej díl ze série je prostě děsivá. :D

      Vymazat
  3. Krasne prirustky, na Playground se taky chystam :)

    OdpovědětVymazat